Sth kuurtje...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 14 2004,18:25)]

En hij lijkt zo normaal in real-life...

Greets...
    Het zijn juist degene waar je moet mee opletten Mr c , maar nu even on topic, zie dat het beter gaat met de kuur, kaken geraken al op elkaar,vocht neemt af , vet neemt af , je wordt sterker,wat wil je nog meer man

Spijtig dat het zoveel geld kost, of ik begon er ook mee

Grtz
    stil growing

Comment

Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 15 2004,17:23)]Morgen.
      Kon door omstandigheden vanmiddag pas trainen en mijn begeleider is er alleen `s morgens.

Greets...
      heb vernomen dat je het best je vet kunt meten onderwater
      doe jij dat ook of toch maar op het drogen??
      Who's the Chef

Comment

Citaat[/b] (snipke @ Nov. 15 2004,21:14)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 14 2004,18:25)]    

En hij lijkt zo normaal in real-life...

Greets...

Spijtig dat het zoveel geld kost, of ik begon er ook mee

Grtz
        dan verkoop je toch gewoon je Alfa?

je moet er wel wat voor over hebben hoor

greetzzz

Comment

Citaat[/b] (been @ Nov. 15 2004,21:35)]heb vernomen dat je het best je vet kunt meten onderwater
          Gaat niet op voor de huidplooimeting hoor.
          Onder water vetmeting is gewoon een andere methode, staat een sticky over in het onderwerp afslanken.
          Staan er drie over verschillende methodes, lees die anders maar ff wordt het vast helemaal duidelijk.  

Comment

• Heb vandaag mijn begeleider in elkaar geschopt hij komt er niet meer uit met de metingen... Hij heeft wel de mm bewaard en ben 2% kwijt nu. Zet daar 5 kilo zwaarder bij en het gaat zeker lekker. Vervelende is dat ik absoluut niet weel hoeveel het nu echt was toen ik begon..
            Zal het na mijn kuur laten meten door de sportschoolhouder waar ik zaterdags benen train dan weet ik het eind resultaat wel 100% zeker.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Citaat[/b] (Shannasse @ Nov. 16 2004,10:31)]
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (been @ Nov. 15 2004,21:35)]heb vernomen dat je het best je vet kunt meten onderwater
              Gaat niet op voor de huidplooimeting hoor.
              Onder water vetmeting is gewoon een andere methode, staat een sticky over in het onderwerp afslanken.
              Staan er drie over verschillende methodes, lees die anders maar ff wordt het vast helemaal duidelijk.  
              ik heb ze alle 3 even gelezen was wel intresant maar toch even terug over die weegschalen he
              stroom kiest de weg van de minste weerstand en gaat naar mijn mening je ene been in en je andere uit maar meet niet boven je gordel lijkt mij dan dat ie niet al je vet meet.

dan lijkt mij die tang meer betrouwbaar als iemand het doet die er mee om kan gaan.
              Who's the Chef

Comment

• Meten met de tang is dan ook één van de meest betrouwbare methodes!

Comment

• Toch netjes cur, gaat erg lekker..
                  Hoeveel weken moet je nog..

Grtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

• Zit nu op de helft dus het beste zou nog moeten komen als je sommigen moet geloven werkt de sth pas echt goed vanaf 6 weken. Betwijfel het zelf maar van mij mag het..

Ben allang blij dat ik tot no toe maar een kilo weer ben kwijtgeraakt. De AS die ik neem is voor mij niet genoeg om te groeien en met al die cardio...

Greets...

Comment

• Ten eerste , schop nog eens op die begeleider, keihard Mr C
                      maar voor de rest knappe resultaten, als je al een tijdje niet hebt gekuurd Mr C moeten die hoeveelheden as toch wel werking hebben

Grtz
                      stil growing

Comment

Citaat[/b] (Shannasse @ Nov. 16 2004,16:29)]Meten met de tang is dan ook één van de meest betrouwbare methodes!
                        Ik heb nog nooit me bodyvet gemeten .. ik check gewoon in de spiegel hoe het oogd

Comment

Citaat[/b] (snipke @ Nov. 16 2004,20:53)]Ten eerste , schop nog eens op die begeleider, keihard Mr C
                          maar voor de rest knappe resultaten, als je al een tijdje niet hebt gekuurd Mr C moeten die hoeveelheden as toch wel werking hebben

Grtz
                          Is een heel jong ventje en hij voelde zich er echt klote over, heb ik ook ff zo gehouden..

Wat betreft de hoeveelheden heb ik wel eens één gram test per week gebruikt dus de helft zal niet veel meer doen, zeker niet in combinatie met de 3x cardio per week.

Doel is ook niet groter worden maar wat meer atletisch.

Greets...

Comment

• Ook al heb je een tijd geleden 1 gram test per week gezet en dit al een serieuse tijd terug is gaat je lichaam toch wel reageren op 500gram as, je zal hierdoor toch minder spierafbraak hebben door het vele cardio. anders zie ik niet in waarom je het gebruikt, buiten natuurlijk voor de sth te ondersteunen

Grtz
                            stil growing

Comment

• Precies zoals je al zegt, het voorkomt op zijn minst spierafbraak en ondersteund de sth
                              Groeien ga ik er zoals ik het nu doe niet op doen.

Greets...

Comment

Citaat[/b] (Curiosio @ Nov. 17 2004,17:50)]Groeien ga ik er zoals ik het nu doe niet op doen.
                                Ik zeg je: is ook niet nodig! Je bent gruwelijk groot, Cur.
                                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X