zie 1 pagina terug staan de laatste foto's... beetje moeite doen he haci
Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!
Collapse
X
-
Tja... sportschool is down (brand), zouden eigenlijk deze week om de tafel en echt concrete plannen gaan maken... Hopelijk zijn ze met een maand weer open en kunnen we gaan plannen.
Zelf wil ik nog 2 kuren pakken en en tussen die 2 door op low test gaan.... de vrouw wilt ook niet te veel meer, dus is wel beetje afgekickt door de laatste kuur hahah kut deca
Ik moet nu echt strak op de voeding gaan, maar vind het echt lastig love to eat bad thingsEen dag niet getraind...
Comment
-
Zo mijn vocht begint nu eruit te trekken, dus begin gelijk meer lijnen te zien : ) nu bijna 2 weken off en kracht zit er nog goed in. gisteren voor het eerst 60 kilo dumbell per hand gepakt (eigen sport maar tot 50 kilo) 6x zelf en 2 x met iets hulp onder de ellebogen. Maar tering onstabiel in je handen als de pest, maar goed pr60 kilo staat hahaEen dag niet getraind...
Comment
-
Haha beter een foto maken met zo min mogelijk vocht inderdaad dit potje heb ik thuis staan, probeer maar eens:
Water Out - Now Foods | Body & Fitshop
ik begin ermee 3 dagen voor een festival of iets anders waar ik zo droog mogelijk voor wil staan. Werkt super voor mij pis me alleen helemaal de pleuris..'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door asleypatriciaIf you are looking for the best assignment writing services but have no luck, start by searching for highly reputed services. Ensure they have years of...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
door XanthePayeer.com is een universeel platform voor het uitvoeren van financiële transacties via internet, dat zijn gebruikers een breed scala aan mogelijkheden...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
19 uur geleden -
-
Antwoord op Is a data science course useful?door LauravenusAbsolutely, a data science course can be incredibly useful! With the ever-growing reliance on data in several sectors making important decisions, possessing...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment