Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Klopt inderdaad wat job zegt, je kan ze ook met een timer maken dat je het ergens neerzet. Met duidelijke foto's kan je je progressie ook beter vergelijken natuurlijk. Ziet er wel weer goed uit Frankey . Tijdens de meet even voor een pr dexie curls en dexie sp gaan ?
Ik doe wel mee met een paar Dexie curls!
SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Ja hoe ik er nu uit zie zag ik niet eens uit einde van me vorige kuur, meot ook zeggen na me kuur eigenlijk geen dip gevoel heb gehad en heerlijk 4 a 5 keer per week heb door getraind. Dus ben erg benieuwd wat dit gaat doen want zit pas op week 3,5
In de ochtend woog ik 97,5 vp blijft een beetje het zelfde nu, heb zo'n honger de hele dag niet NORMAAL. Boldone kwaaaal ?
Heb nog steeds last van mijn pols, linkerkant pink zijde behoorlijk irritant om eerlijk te zijn. Opzich voel ik weinig overdag alleen als ik met goeie gewichten ga trainen.
Voor de rest gaat het trainen super, dus van de week weer even foto schieten
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment