Originally posted by frankey
View Post
Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!
Collapse
X
-
Update: Volgende week mid weekje weg, ga proberen vet zelfde te houden... MAar goed fack it heb vakantie Elke week wordt het iets droger, nu benen ook echt mooie vormen te krijgen aders op me kuiten komen... Gisteren me broer en vrienden wezen BBQen en zeiden echt nice onderkant buik dikke strakke lijnen komen erin nu! Al me al mogen we niet zeuren !
Echt deed me shirts uit denk tering niet normaal!! Maar via mijn mobiel en kut licht daar krijg ik het echt niet mooi op de foto, Als je goed kijkt zie je dikke rand boven kant borst, Borst knalt er zo ie zo uit facking GROOT
Deze moest ik inzoemen om beetje in licht te staan, lijkt best dik zo... maar gewoon in de spiegel keek zag je blokken zitten enz, maar goed zal toch een me moeder haar super camera eens vragen. Want dit is ruk zo
Een dag niet getraind...
Comment
-
Net wezen trainen en sportschool houder oud BBer kwam naar mij toe, dat het wel goed gaat zo... Alleen mijn benen nu meer moet gaan pakken want begint uit verhouding te raken. Ik gvd pas nu al geen broeken meer normaal dus wat nu? Dan boven lichaam iets minder 4x15 gaan doen zodat het goed hard wordt, of benen trainen
Ook gaf ik aan wel keer leuk lijkt om keer echt naar BB vet% te gaan evt wedstrijd?? Trekt me niet echt, maar hij zei direct je moet het gewoon een keer meegemaakt hebben! Als ik het echt wil doen dan wilt hij me wel begeleiden moet nog oud BBer die bij ons rondloopt...
Zit beetje in in twee strijd wat te doen, vanaf oktober ouderschaps verlof dus nog maar 3x9 uur werken in de week dus heb opzich veel tijd om hard aan de slag te gaan!!Een dag niet getraind...
Comment
-
Ik zou me vooral niet te druk maken om wat anderen vinden. Training en voeding gaan lekker (was je al bezig met mijn schema?). Je word iig droger en ziet er steeds beter uit. Ik zou zeggen niets veranderen en door knallen. Op vakantie zou ik proberen om flink wat groenten, bonen, mager vlees en salades te eten. Daarbij kan ook best af en toe iets minder gezonds en een paar biertjes.
Zo zou je je vet% ongeveer gelijk moeten kunnen houden. zou zonde zijn als je door een vakantie vreten 4-5% erbij hebt en 2 maanden hard werk de vuilnisbak in gooit.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Hey,
Ik ga nu maar een mid weekje centerparks ( 4 a5 % is meer bij echte zomer vakantie als ik gewoon los ga), dus ja ga me aan mijn voeding zo goed mogelijk houden.. maar avond eten eet ik gewoon lekker, toch vlees eten dus super slecht wordt het niet! En ja wat drank gaat er zeker gedronken worden!
Ja ben met jou voeding schema bezig, echt goed te doen... af en toe avond maaltijd vervangen voor BBQ of uit eten maar voor de rest gaat hij top!Een dag niet getraind...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment