peps met een beetje test

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Idd knul, je gaat gewoon door, jij nog groter haha, dan zat je op 10000 kcal per dag

Net weer in borst geprikt, blijft apart een naald in je borst steken, hoe klein die naald ook is.
    Nu effe me shake en paar eieren en als me vrouw wakker is trainen.
    Heb vannacht van 12 tot 7 geslapen, dus weer langer als normaal, maar ben ook beter uitgerust.
    Hou de test nu op 250 e5d en he mr kcal wat verhoogt zit nu op zon 3300.

Woog voor begin ud2 105 kilo vanmorgen 94 blokken worden zichtbaar netals aders op mijn kuit, been, armen, heb wel een flink stuk slap huid.
    Soms pak ik buikvet vast als ik er dan aan trek dan lijkt het wel los te scheuren van me spier, heel apart foto's ga ik zeker plaatsen maar wel pas het eindresultaat.

Comment

• Gaat lekker, kerel.

Het zou inderdaad mooi zijn als je wat meer sets, gewichten, rust in je log verwerkt. Al is het maar voor jezelf. Je kunt dan precies ook bijhouden hoe het met je kracht gaat.

Je bent namelijk met interessant spul bezig en ik denk dat het alleen al voor je ervaring goed is om zo precies mogelijk bij te houden wat er met je lichaam gebeurt, zowel mentaal als lichamelijk (je fysiek + kracht).

Keep it up! Erg benieuwd naar je pic's.
      "Straight outta gym"

Comment

• Heb je wel gelijk in naar een patroon zit er niet echt in, soms doe ik 10x10 dan weer 5x5 het is net waar ik zin in heb maar is idd wel leuk, ik schrijf niks op onthou wat ik doe ben gewoon klaar met fancy schema's, maar zal zo nauwkeurig mogelijk noteren,

Comment

• Bp wijde grip/bp normale grip/flyes
          5x80 geen rust 5x80 geen rust 5x15
          Alles rustig neer en snel op.

Dips
          6x10xbw 2min rust

Cgbp
          5x10x75 1, 5 min rust

Kan nu amper typen

Comment

• Plannen gewijzigd, ben met 180 man per boot naar az, voor het eerst in me leven naar az ben benieuwd, kutvoetbal hehe.

Comment

• Naar voetbal kijken schijnt anders een prima benen training te zijn! Kan je die weer overslaan volgende week
              Ernstig noh!

Comment

• Hahaha zukkel. Gaat ie ineens melden dat ie in een boot zit naar az. Hahahahaha wat n bericht. Jij doet ook maar wat op je pad komt of niet? N spring int veld hieper de pieper
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Gellukig wel bruce, enige waar ik rekening mee houdt zijn mijn vrouw en kids, verders lekker genieten man, hoewel ik niet per boot terug ga, 180 van die doorgesnoven gasten gaat me net effe te ver pfff

Comment

• Ja dan ga je dood hehe
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• haha geniaal, succes
                      'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Wat een mafklappers zeg, ze gingen door naar de stad maar daar doe ik niet aan mee..sfeer zat er wel lekker in zeg, ik was de enige die het totaal niet boweide of ze wonnen/verloren maar dat heb ik maar niet gezegd.

training van vanmorgen:

SQ:
                        5x15x80, wel wat vlotter als normaal, 1,5 min rust tussen de sets
                        4x3x120 wilde naar de 140 toewerken maar was al aardig op, rust 2 minuten

RDL
                        6x5x100

Fr SQ
                        5x5x85 1,5 minuten rust laatste setje een klein traantje gelaten haha

nog wat kuit en abs.

Was wel lekker weer, maarik heb het idee dat iets me tegenhoudt op eoa manier, kan het niet goed uitleggen maar heb het gevoel ondanks dat het hard gaat dat ik niet 100% geef.
                        Had me eten al verhoogt en ga volgende week nog wat omhoog denk ik.

Comment

• Vandaag niet getraind, wel uurtje op de crosstrainer, zeiknat was ik pfffff.
                          Morgen rug biceps, heb er nu al zin in.

Comment

• Iets tegen je tegen houdt misschien niet dat je complete sportschool hebt waar je los kan gaan ?
                            Een dag niet getraind...

Comment

• Wat mij heeft geholpen is een concrete doel opstellen. Gewoonweg "massa opbouwen" of "sterker worden" motiveert mij niet. 5kg op de bench erbij of over 3 maanden in wedstrijdshape staan weer wel. Grtz.
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• ??
                                Was gewoon een rustdag na drie dagen trainen guys.
                                At nocerino, klopt maar ik heb geen motivatieprobleem, eerste doel id me broertje weer te verslaan op alle compounds, dat hij sterker is dan ik motiveert genoeg haha.

Ps frankey lees je bericht eens na, je lijkt broes wel haha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X