peps met een beetje test

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vandaag geen training gepland, ga nu kids wegbrengen naar school en dan via de duinen richting den helder, uur of drie zal dat duren, me maat haalt me daar op en dan eten en naar de tattoo shop, vier uurtjes in me rug prikken.
    Wordt dus een dagje geen bn haha

Comment

• Moet dat dan zo nodig?
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

• Haha sterkte ja moest wel nodig hij is anders zo kaal!
        Een dag niet getraind...

Comment

• Inferno
          -fietsen hoeft niet maar is leuk
          -tattoo moet gewoon want heb nu een halve pkaat
          -bn was een joke naturlich

Meestal zit ik halve dag in de auto, en veel op bn is meer uit verveling haha. Maar wel leuk hoor

Comment

• Originally posted by quibus View Post
            Inferno
            -fietsen hoeft niet maar is leuk
            -tattoo moet gewoon want heb nu een halve pkaat
            -bn was een joke naturlich

Meestal zit ik halve dag in de auto, en veel op bn is meer uit verveling haha. Maar wel leuk hoor
            Oh gelukkig, ik dacht dat je serieus was.

Het is wel de juiste tijd om een tattoo te zetten, met dit rotweer. De mijne had ik ook laten doen tijdens de herfst toen het flink regende.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

• Ik stop normaal rond deze tijd maar ivm het kutweer ga ik nog effe snel 1 keer

Comment

• Aanschouw haha
                Attached Files

Comment

• Thnx dex.

Comment

• Normaal rook ik savonds een jointje wanneer ik weer een tat gezet heb, ik heb nu eem flesje thc olie gehad van iemand.
                    Iemand bekend met dit spul?

Comment

Normaal rook ik savonds een jointje wanneer ik weer een tat gezet heb, ik heb nu eem flesje thc olie gehad van iemand.
                      Iemand bekend met dit spul?
                      Coach mode: AAN

Hey denk om je kast he. Straks verneuk je nog je resultaten die je bezig bent te behalen met die peps . Je bent net lekker bezig!

Coach mode: UIT
                      "Straight outta gym"

Comment

• Ik heb het 1x gehad op een bday. Vond het wel ok, maar vond een jointje beter. Dat gevoel van het rollen/likken/roken mist gewoon hehe,

Comment

• Wpb je heb ergens gelijk ik rook wel vaker een joint, maar nooit veel en meestal 1a2 keer per maand, helaas ben ook ik maar een mens haha.
                          Ik smoke ook liever dan drinken, maar het is natuur lijk niet hardcore

Comment

Wpb je heb ergens gelijk ik rook wel vaker een joint, maar nooit veel en meestal 1a2 keer per maand, helaas ben ook ik maar een mens haha.
                            Ik smoke ook liever dan drinken, maar het is natuur lijk niet hardcore
                            Ik zit je gewoon te fucken, chef. Je moet doen wat goed voelt !
                            "Straight outta gym"

Comment

• Ik heb veel respect voor je kerel, dus als jij iets zegt trek ik me dat wat meer aan dan wanneer bv fal dat zou zeggen.
                              Maar komt goed, ik zal dex wat meer foto's sturen ook kan hij die erbij zetten.

Comment

Ik heb veel respect voor je kerel, dus als jij iets zegt trek ik me dat wat meer aan dan wanneer bv fal dat zou zeggen.
                                Maar komt goed, ik zal dex wat meer foto's sturen ook kan hij die erbij zetten.
                                Haha. Ik wist bij de eerste 6 woorden dat het woord Fal ging vallen Psychic?
                                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X