De Bodynet Beachboy Classic 2011

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by seanl94 View Post
    Nou, naarmate je verder vordert is het moeilijker om vet te verliezen, zonder spiermassa. Nu dacht ik in eerste instantie dat hij, ondanks zijn vrij hoog gewicht, nog ver van zijn natuurlijke max was, omdat hij zo jong was. Dan is terugcutten vanzelfsprekend een stuk makkelijker. Echter, ik had eventjes snel dierse topics van GiP doorgelezen, en van wat ik daaruit kon opmaken is hij aan het overwegen te kuren/bezig met kuren. Waardoor ik dus mijn gedachtengang wat bijstelde, en er dus vanuit ging dat hij toch al aardig aan zijn natural max zat. En naarmate je verder vordert, is het natuurlijk ook moeilijker om terug te cutten zonder spierverlies. Zeker als dit een cut zou zijn waarbij hij 7-8% zou dalen in BF.

Die gedachtengang schuilde achter mijn vorige opmerking. Het is een beetje moeilijk te verwoorden, maar ik hoop dat je het snapt?:P

Maargoed, we dwalen een beetje af:')

PS: Ik loop trouwens wel vanal over GiP te vertellen, zonder dat ik zelf ook maar goed op de hoogte ben. Het is dus niet mijn bedoeling hem zo even snel te veroordelen, dus als ik iets zeg wat niet klopt, dan hoor ik dat graag van GiP :')
    2 long 2 read lol
    Groeten

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
      NOG niet gekuurd maar wel overwogen.
      Op dit moment wil ik nog even wachten totdat ik de 20 aantik zodat ik zeker weet dat er wat minder risico's aan verbonden zijn ivm het hormonale stelsel.
      Zelf al moest je gekuurt hebben, het resultaat mag er best zijn!
      Originally posted by Falstyr View Post
      Heb al 3 hele sterke kandidaten voor de titel gezien. als er foto's te kort zijn kan ik er altijd nog een paar maken. 1 foto van mij staat gelijk aan 6 van die anderen qua opvulling
      Ik wil pics van fal zien!!!!!
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Ik zou ook graag Gip mee zien doen. kijken wat er overblijft van die 110 kilo. ik gok op niet meer dan 94 kilo. Veel vocht en vet wat er vanaf zal gaan.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Zou ook wel graag willen meedoen. Vind het echt een mooi iniatief en een hele goede motivatie om hard te werken de komende maanden. Kan ik ook meedoen? Ben sinds 8 december lid en heb inmiddels aardig wat posts. Als het kan dan zal ik zo snel mogelijk ff foto's plaatsen.
          Failure is your friend

Comment

• Originally posted by El Magico View Post
            Zou ook wel graag willen meedoen. Vind het echt een mooi iniatief en een hele goede motivatie om hard te werken de komende maanden. Kan ik ook meedoen? Ben sinds 8 december lid en heb inmiddels aardig wat posts. Als het kan dan zal ik zo snel mogelijk ff foto's plaatsen.

Ja, ga je gang.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by El Magico View Post
              Zou ook wel graag willen meedoen. Vind het echt een mooi iniatief en een hele goede motivatie om hard te werken de komende maanden. Kan ik ook meedoen? Ben sinds 8 december lid en heb inmiddels aardig wat posts. Als het kan dan zal ik zo snel mogelijk ff foto's plaatsen.
              suc6 dan maar, al zijn 43 posts niet heel veel.
              ik moet ffies kijken wanneer ik foto's ga posten.
              Calisthenics / Street workout

Comment

• nou vandaag?
                Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post
                  suc6 dan maar, al zijn 43 posts niet heel veel.
                  ik moet ffies kijken wanneer ik foto's ga posten.
                  Ik ben benieuwd!

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                    Het gaat volgens mij, tussen dyno en triple.
                    Triple gaat echter voor de eerste keer cutten en is nog onervaren op dat vlak, terwijl dyno weet hoe hij op een laag bf moet komen. Dus wordt nog spannend!
                    Tjah, ik train nog maar 10 maandjes serieus, maar vind het wel meevallen. Enkel armen lijken toch echt te klein ten opzichte van rug/borst, niet?

Doe jij niet mee? Je had vroeger echt brute afbeelding van je rug
                    Ja oke Dyno ook kanshebber

Vind je armen wel meevallen hoor, je hebt iedergeval al mooie vorm in je borst.

Ik ben niet tevreden over mn voorkant(borst) en daar gaat het toch om hier

Comment

• ik vind 15 juni voor de eindfoto's trouwens wel beejte vroeg? zou wel mee willen doen om droog op vakantie te gaan
                      als ik zin heb om discipline te maken
                      Groeten

Comment

• Originally posted by melvinafca View Post
                        Ja oke Dyno ook kanshebber

Vind je armen wel meevallen hoor, je hebt iedergeval al mooie vorm in je borst.

Ik ben niet tevreden over mn voorkant(borst) en daar gaat het toch om hier
                        Voorlopig weet nog niemand wat de jury ziet als beachboy fysiek?
                        Gaat het richting bodybuilding of juist richting fitness???

Comment

• net alsof er hier ook maar iemand mee doet die te groot is, lol
                          Groeten

Comment

• heb net mijn buik geschoren, voel me sexy as fuck
                            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                              ik vind 15 juni voor de eindfoto's trouwens wel beejte vroeg? zou wel mee willen doen om droog op vakantie te gaan
                              als ik zin heb om discipline te maken
                              Ben wel benieuwd naar jouw fysiek, gewoon meedoen!
                              Originally posted by roelinho View Post
                              heb net mijn buik geschoren, voel me sexy as fuck
                              haha

Comment

• moet dan binnen een week foto's posten he, lol
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies