Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
had niet van nex verwacht dat hij het af zou laten weten. (mocht het zo zijn).
toch wel degene met de meeste babbels (dan liggen de verwachtingen al hoog).
oke dan, volgens mij zijn alle foto's van de deelnemers wel geplaatst denk ik? Iedereen heel veel succes met gainen Wanneer gaan we updaten? Kan eerst ook alleen met stats (na bijvoorbeeld een maand) en daarna een foto update (na bijvoorbeeld 3 maanden).
Foto's van DA: gruwelijk nette benen ook.
Foto's van ijsblok: vreten gek!!! En doe wat aan die benen Zal wel goed komen in deze bulk! Motivatie genoeg lijkt me zo
wat voor voedingsschema heb je trouwens?
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
maar mijn voedingsschema zit 750kcal boven mijn behoefte ongeveer.
maar ga binnenkort aanpassen dat ik 1500kcal boven behoefte zit.
zal hem binnenkort neer zetten
dan is je behoefte waarschijnlijk niet zoals je bepaald hebt Als je er echt 1500 kcal boven zit, zet je excessief vet aan (hoe dus je ook bent). en dat doe je nog niet
Op hoeveel kcal zit je nou? Ik zat op 3600/4000 en kwam toen ook vrijwel geen vet aan
dan is je behoefte waarschijnlijk niet zoals je bepaald hebt Als je er echt 1500 kcal boven zit, zet je excessief vet aan (hoe dus je ook bent). en dat doe je nog niet
Op hoeveel kcal zit je nou? Ik zat op 3600/4000 en kwam toen ook vrijwel geen vet aan
zit nu 750+ maar ga deze week ffies schema fixen van 1500 erboven
Boven je BEREKENDE behoefte ja Hoeft niet je werkelijke verbranding te zijn en is het bij jou ook niet. Denk meer dat je verbranding richting de 3000-3500 ligt (ik val ook nog keihard af bij 3000 kcal, terwijl ik volgens de voedingscalculator dan wel echt al op een lean bulk zit)
Niet iedereen heeft dezelfde verbranding, daarom VIND ik de voedingscalculator dan ook waardeloos
@ ijsblok .. In jouw geval is het niet erg als je ook vet aan zet.
Gewoon vreten als een beest en dat hoeft echt niet altijd ''schoon''eten te zijn.succes
@ ijsblok .. In jouw geval is het niet erg als je ook vet aan zet.
Gewoon vreten als een beest en dat hoeft echt niet altijd ''schoon''eten te zijn.succes
haha heb een periode gehad was alles schoon na fruit niet echt maargoed.
toen zag ik mijn BF zakken onder de 10% en dat is niet echt goed.
daarom af en toe weer wat lekkers (chips/letterje van sint/pepernootjes/speculaas/taaitaai/enz) maar verder eet ik vrij schoon
zal weekendje pakken om voedinschema op internet te gooien
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Comment