is dat ook geen vorm van cheaten dan? de pose slecht doen en op het einde de pose wel goed doen
Competition Sakura vs INVITED!!!
Collapse
X
-
Helemaal vergeten me gewicht erbij te zetten miss dat het nog aangepast kan worden 78,5kg op de fotos.
Ja ben nu echt meer aan het eten gegaan.
Dacht er ook nog aan als ik er nu zo beroerd mogelijk uit ga zien op de fotos, en dan op de eindfotos super poseren dan lijkt het ook beters.
Maar zo zijn we niet he gasten!
Nu de rest van de fotos erop!!
Grt RoyStatus:bulking
Comment
-
Originally posted by boksertje View PostHelemaal vergeten me gewicht erbij te zetten miss dat het nog aangepast kan worden 78,5kg op de fotos.
Ja ben nu echt meer aan het eten gegaan.
Dacht er ook nog aan als ik er nu zo beroerd mogelijk uit ga zien op de fotos, en dan op de eindfotos super poseren dan lijkt het ook beters.
Maar zo zijn we niet he gasten!
Nu de rest van de fotos erop!!
Grt Roy
Ik denk dat je er ook met slechte poses nog goed uitziet gast!!!
Comment
-
Originally posted by bruce View Postgorilla: je bent stuk vetter dan ik dacht ouwe.
Boksertje has taken the lead, I guess
ben nu 87kg..nog 13kg ben ik op de 100 met een vetpercentage van 20+ ofzo haha
punani gaat booooos worden haha. Als je dit leest punani..nee hoor ik begin wel met te cardio'en. Maar ik weet wat ik doe hoor..........denk ik =)
Comment
-
Originally posted by bruce View Postgorilla: je bent stuk vetter dan ik dacht ouwe.
Boksertje has taken the lead, I guess
Al doe ik officieel dan niet meer mee, maar ik kan wel zeggen dat het over het (resultaat) wat je behaalt gaat en niet om de leuke foto's die je nu post.
Als dat het geval was dan zou dedicated athlete ons allemaal in maken... i guess.
Greetz.
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostHoezo dat? Volgens mij zijn mensen vergeten waar deze competitie over gaat.
Al doe ik officieel dan niet meer mee, maar ik kan wel zeggen dat het over het (resultaat) wat je behaalt gaat en niet om de leuke foto's die je nu post.
Als dat het geval was dan zou dedicated athlete ons allemaal in maken... i guess.
Greetz.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by Nex- View PostHoezo dat? Volgens mij zijn mensen vergeten waar deze competitie over gaat.
Greetz.
Comment
-
Idd gaat niet om hoe je er nu uit ziet,t gaat om de progress.
Dus ik moet zo vet mogelijk worden
Nee probeer zo droog mogelijk zwaarder te worden!
Maarre ja k kijk alsof ik poepen moet op sommige fotos hehe,k oefen wel is voor de spiegel om blij te kijken maar dat lukt niet erg.
Thnx allemaal en suc 6!
PS kan je nog erbij zetten dat men gewicht 78,5 is generaal of een andere mod?Status:bulking
Comment
-
Originally posted by boksertje View PostPS kan je nog erbij zetten dat men gewicht 78,5 is generaal of een andere mod?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment