Competition Sakura vs INVITED!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• is dat ook geen vorm van cheaten dan? de pose slecht doen en op het einde de pose wel goed doen

Comment

• Originally posted by Spectral View Post
      is dat ook geen vorm van cheaten dan? de pose slecht doen en op het einde de pose wel goed doen
      laat me het anders zeggen..
      mischien heb ik de pose niet goed gedaan. want als ik naar me andere rug fotos kijk zie ik wel dikte

Comment

• Helemaal vergeten me gewicht erbij te zetten miss dat het nog aangepast kan worden 78,5kg op de fotos.
        Ja ben nu echt meer aan het eten gegaan.
        Dacht er ook nog aan als ik er nu zo beroerd mogelijk uit ga zien op de fotos, en dan op de eindfotos super poseren dan lijkt het ook beters.
        Maar zo zijn we niet he gasten!
        Nu de rest van de fotos erop!!
        Grt Roy
        Status:bulking

Comment

• Originally posted by boksertje View Post
          Helemaal vergeten me gewicht erbij te zetten miss dat het nog aangepast kan worden 78,5kg op de fotos.
          Ja ben nu echt meer aan het eten gegaan.
          Dacht er ook nog aan als ik er nu zo beroerd mogelijk uit ga zien op de fotos, en dan op de eindfotos super poseren dan lijkt het ook beters.
          Maar zo zijn we niet he gasten!
          Nu de rest van de fotos erop!!
          Grt Roy
          Owh dit gaat slijmerig klinken:

Ik denk dat je er ook met slechte poses nog goed uitziet gast!!!

Comment

• gorilla: je bent stuk vetter dan ik dacht ouwe.

Boksertje has taken the lead, I guess
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by bruce View Post
              gorilla: je bent stuk vetter dan ik dacht ouwe.

lol..wacht maar zomer 2009...bedoeling is dat ik rond de 82kg 6/7% sta you just wait...
              ben nu 87kg..nog 13kg ben ik op de 100 met een vetpercentage van 20+ ofzo haha

punani gaat booooos worden haha. Als je dit leest punani..nee hoor ik begin wel met te cardio'en. Maar ik weet wat ik doe hoor..........denk ik =)

Comment

• Originally posted by bruce View Post
                gorilla: je bent stuk vetter dan ik dacht ouwe.

Hoezo dat? Volgens mij zijn mensen vergeten waar deze competitie over gaat.
                Al doe ik officieel dan niet meer mee, maar ik kan wel zeggen dat het over het (resultaat) wat je behaalt gaat en niet om de leuke foto's die je nu post.

Als dat het geval was dan zou dedicated athlete ons allemaal in maken... i guess.

Greetz.

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                  Al doe ik officieel dan niet meer mee, maar ik kan wel zeggen dat het over het (resultaat) wat je behaalt gaat en niet om de leuke foto's die je nu post.

Als dat het geval was dan zou dedicated athlete ons allemaal in maken... i guess.

Greetz.
                  precies anders hoef ik al standaart niet mee te doen
                  Calisthenics / Street workout

Comment

• boksertje,
                    Brute foto's gek vind het je rug echt heel strak!
                    Hoe je kijkt bij je buik foto's (zo kijk ik precies hetzelfde)
                    moet mijn broertje ffies zo gek krijgen om morgen mijn foto's te fixen

Comment

• Originally posted by Nex- View Post

Greetz.
                      maak je niet druk met dedicated...zelfs een schildpad gaat sneller resulaten halen dan hem..hij gaat zo sloom nu muaha

Comment

• Idd gaat niet om hoe je er nu uit ziet,t gaat om de progress.
                        Dus ik moet zo vet mogelijk worden
                        Nee probeer zo droog mogelijk zwaarder te worden!
                        Maarre ja k kijk alsof ik poepen moet op sommige fotos hehe,k oefen wel is voor de spiegel om blij te kijken maar dat lukt niet erg.
                        Thnx allemaal en suc 6!

PS kan je nog erbij zetten dat men gewicht 78,5 is generaal of een andere mod?
                        Status:bulking

Comment

• Originally posted by boksertje View Post
                          PS kan je nog erbij zetten dat men gewicht 78,5 is generaal of een andere mod?
                          Fixed.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• pics staan erop

Comment

• @deelnemers..

laaste dag vandaag om je pics te posten...anders gaan jullie cheaten

Comment

• ik cheat niet maar krijg foto's d'r nu niet op omdat ik op laptop zit en heb geen pc tot beschikking sorry daarvoor maar morgen zal ik ze posten.

excusses voor ongemak

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X