Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heb toch voor de marauder gekozen, hou namelijk wel van damage tanken. Ik heet Haknild
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Je was snel weg gisteren o.O

Gisteren van lvl 42 tot 52 gespeeld. Kijken of ik vandaag de 60 passeer en voor het weekend 70 heb. Dan kan ik samen met Ivy's maat Maps doen voor betere loot.

Eerst op cruel Merveil verslagen. Lekker Cold resist max gehouden en meppen maar.
      PoE - Templar - Merveil - HC Act 1 Cruel - YouTube

Alles verliep vlekkenloos tot ik in Act 2 opeens een hele grote groep boogschutters tegenover me had staan. En ze brachten me tot bloeden. Wilde weg rennen voor veiligheid en leerde een belangrijke les. Als je bloed moet je niet rennen...sterf je sneller. Helft van me levensbalk was in 1x weg en dus voorlopig geen hardcore poppetjes meer.

Kan gelukkig wel met me templar op softcore verder. Om het spannend te houden voor mezelf wil ik alles doen zonder te sterven. Helaas ontkom je er soms niet aan vanwege lag :S En niet sterven zorgt voor uitdagende gevechten. Gelukkig kreeg ik een sterk wapen dat het iets makkelijker maakte allemaal.

Tegen Vaal merkte ik dat het mogelijk was meerdere klappen te absorberen. En op het eind leidde dat tot een coole face off. Wie zou leven en wie niet...
      PoE - Templar - Vaal the Oversoul - SC Act 2 Cruel - YouTube

Begin act 3 is alles vuur/lightning. Dus die twee resists had ik zo goed als maxed. Crematorium was makkelijk. Alles was vuur en deed me dus zo goed als niks qua damage. En Piety op het eind was dit keer ook stuk makkelijker dan op de normale moeilijkheidsgraad.
      PoE - Templar - Piety (first encounter) - SC Act 3 Cruel - YouTube

Comment

• Wow sucks man fally. Kga nu slapen. Dan ga ik mn witch weer verder levelen is f kijken of ik je nog beetje bij ken houden
        Geen woorden, maar daden.

Comment

• Weltrusten hehe. Wel zuur inderdaad dat ik op HC ben gestorven. Mooie is wel dat het personage behouden blijft in een lagere leageau. Kan ik het tenminste nog verder spelen. lvl 53 en moet nu de Aquaduct, general en dan de temple van Lunaris in om Piety te verslaan. Met me huidige gear en resistance gaat het wel lukken.

Ben ook aan het kijken bij me eerste char. De Duelist die samen met Faabjan was begonnen. Ook lvl 50 en heeft moeite te overleven in Cruel. Nu snap ik waarom. Resist en gear was aardig. Damage output was te weinig, maar nu weer goed. En health is 40% van wat me templar heeft. Heb 9 orbs of regret nodig om die health op te lossen en het personage weer speelbaar te maken. Dus blijf ik met me templar spelen terwijl ik dat verzamel hehe.

Comment

• Haha oke relax man. Ik ga zo ff lvlen tot 50 en energy shield nodes pakken overal tot ik CI kan vor A3 cruel

Comment

• Zit nu in merciless. Geen grap daar. Moet enorm op me tellen letten en ben daar 1x gestorven bij de Mud Flats. :P

Comment

• Piety of Cruel. Easy. Zoals je in het filmpje kan zien beginnen me stuns te werken. Af en toe deed ze geen reet.
                PoE - Templar - Piety (final encounter) - SC Act 3 Cruel - YouTube

Daarna in Merciless begonnen met farmen op The Ledge. Lekker veel loot en zo verzamelen. Me duelist farmed Fellshrine in Cruel. Moet nog 8 orbs of regret verzamelen om zijn fouten recht te zetten en verder te kunnen gaan. Hij is echt snel wat betreft farmen.
                PoE - Duelist - Farm Route 2 Fellshrine - YouTube

Comment

• No-life gamin' hierzo

Comment

• Originally posted by Knijpvuist View Post
                    No-life gamin' hierzo
                    doe het goed. of doe het niet...

Comment

• Precies, mijn witch is zaterdag ook 70 morgen ff slapen en dan spelen tot ik in slaap val. Ik ben voetbalfan maar barca hoef ik toh niet te zien

Comment

• Die maat van je is Maps aan het opsparen. En zijn damage output is ook flink toegenomen vandaag door het 1 en ander aan te passen. Dus als we in het weekend allemaal 70+ in lvl zijn kunnen we de makkelijkere maps met lvl66 monsters doen. Dus niet de maps met penalties zoals geen health/mana kunnen genereren en zo. Maar is wel pittig om in merciless verder te komen. Moet heel geduldig te werk gaan anders wordt je zo neer gemept.

Op The Ledge krijg ik rond de 20% gemiddeld aan ervaring per run van circa 7minuten. Dus even lekker levels grinden van lvl 56 tot 65 ofzo. 7-8 uur grind werk te gaan dus de komende 4 dagen...moet goed komen. Daarna de acts rushen voor de passive punten quest rewards. Ik plan er op dat ik rond lvl 72-75 alle health en chaos resist nodes heb. Zou genoeg moeten zijn om defensief klaar te zijn om die maps voor jullie te tanken. Helemaal als me stun treshold blijft verbeteren. Dus daarna tot lvl100 is het opgezette framework verder uitwerken met offensievere passives.

Wat voor witch had jij? Dual totem offensief? Werkt dat een beetje?

Comment

• Over paar levels haal ik CI, zodra mn ES hoog genoeg is. Moet nog 2 gems voor mn setup compleet is en ik alle mobs freeze. Terwijl ik farm in fellshrine word mn freeze alleen maar hoger. En mn 2nd form is 600% damage

Mn witch werkt wel goed, kan net zo goed met 2 shields rond rennen want hitten op die beesten doe ik toch niet

Edit: ik heb nog een vried met een lvl 62 mara, die is ook redelijk vaak on als die er is zal ik em wel ff in party gooien
                          Last edited by IvySection; 20-02-2013, 01:38.

Comment

• Originally posted by IvySection View Post
                            Over paar levels haal ik CI, zodra mn ES hoog genoeg is. Moet nog 2 gems voor mn setup compleet is en ik alle mobs freeze. Terwijl ik farm in fellshrine word mn freeze alleen maar hoger. En mn 2nd form is 600% damage

Mn witch werkt wel goed, kan net zo goed met 2 shields rond rennen want hitten op die beesten doe ik toch niet

Edit: ik heb nog een vried met een lvl 62 mara, die is ook redelijk vaak on als die er is zal ik em wel ff in party gooien
                            Wordt gedownload as we speak
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Aight beter!, vraag me alleen wel af of we binnekort al guilds kunnen maken. Lijkt me wel intressant eigenlijk.

Verder info over build:
                              Forum - Witch - [Spectres variation end game, coming soon] LMP/GMP Ice Spear 2x Totem 2x Curse (3x Traps) - Path of Exile

Comment

• Originally posted by IvySection View Post
                                Aight beter!, vraag me alleen wel af of we binnekort al guilds kunnen maken. Lijkt me wel intressant eigenlijk.

Verder info over build:
                                Forum - Witch - [Spectres variation end game, coming soon] LMP/GMP Ice Spear 2x Totem 2x Curse (3x Traps) - Path of Exile
                                Heheh, ik heb nog nooit in een clan of whatsoever gespeeld dus ik ben wel een übern00b. Heb wel een headset. Kijk eerst ff of t wat is
                                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X