Ja das wel waar, ik ga nu weer 'bulken'. Eventuele fatgains moet ik dan maar voor lief nemen.
In combinatie met handbal is cutten lichamelijk nogal zwaar. Zeg maar 1,5 uur training en dan hele tijd heen en weer sprinten als hiit..
Borst triceps training zonet:
Bench press:
10 x 3 x 65 - 5 x 5 x 65 vorige keer fail dus anders aangepakt.
1 x 1 x 75 - pr
0 x 1 x 80 - fail
Incline db bench press:
2 x 5 x 24,5 - merkte dat dit na de bench te zwaar was.
3 x 5 x 22 - beter, alsnog net af kunnen maken.
Dips:
1 x 5 x bw + 12,5 - ook te zwaar, voelde niet goed in schouder.
3 x 5 x bw + 10kg - beter te doen .
Incline flyes:
3 x 10 x 9,5 - laatste reps echt eruit persen. Nooit gedacht dit met zo weinig gewicht te hebben haha.
CGBP:
2 x 5 x 50 - was gewoon op door de training, eindigde met een fail ook btw.
Echt godverdomme wat een heerlijke training weer, mijn 'plateau' was zeg maar de 65kg op de bench. Ik heb na de 9e set van 65 kg de PR van 75 gezet en daarna een fail van 80kg helaas. De 75 vloog gewoon omhoog waardoor ik even dacht dat ik jezus was, maar met de 80kg weer even op mijn plek gezet.. Boeie, toch mooi de 75 gedaan.
Hoe komt dit nou? So you think you can bench gekeken. Handen ietsje gebogen, waardoor ik er meer recht onder zit te drukken. Schouderbladen tegen elkaar aan (deed ik al, maar in part 1 zegt ie dat de meesten meer een shrug doen ipv de schouderbladen tegen elkaar aan, en guess what; ik dus ook).
Verder een beetje onder de knie hoe ik de dumbbells goed in positie kan brengen, dus bijna alleen maar pluspunten deze training ondanks 2 fails.
me happy.
In combinatie met handbal is cutten lichamelijk nogal zwaar. Zeg maar 1,5 uur training en dan hele tijd heen en weer sprinten als hiit..
Borst triceps training zonet:
Bench press:
10 x 3 x 65 - 5 x 5 x 65 vorige keer fail dus anders aangepakt.
1 x 1 x 75 - pr
0 x 1 x 80 - fail
Incline db bench press:
2 x 5 x 24,5 - merkte dat dit na de bench te zwaar was.
3 x 5 x 22 - beter, alsnog net af kunnen maken.
Dips:
1 x 5 x bw + 12,5 - ook te zwaar, voelde niet goed in schouder.
3 x 5 x bw + 10kg - beter te doen .
Incline flyes:
3 x 10 x 9,5 - laatste reps echt eruit persen. Nooit gedacht dit met zo weinig gewicht te hebben haha.
CGBP:
2 x 5 x 50 - was gewoon op door de training, eindigde met een fail ook btw.
Echt godverdomme wat een heerlijke training weer, mijn 'plateau' was zeg maar de 65kg op de bench. Ik heb na de 9e set van 65 kg de PR van 75 gezet en daarna een fail van 80kg helaas. De 75 vloog gewoon omhoog waardoor ik even dacht dat ik jezus was, maar met de 80kg weer even op mijn plek gezet.. Boeie, toch mooi de 75 gedaan.
Hoe komt dit nou? So you think you can bench gekeken. Handen ietsje gebogen, waardoor ik er meer recht onder zit te drukken. Schouderbladen tegen elkaar aan (deed ik al, maar in part 1 zegt ie dat de meesten meer een shrug doen ipv de schouderbladen tegen elkaar aan, en guess what; ik dus ook).
Verder een beetje onder de knie hoe ik de dumbbells goed in positie kan brengen, dus bijna alleen maar pluspunten deze training ondanks 2 fails.
me happy.
Comment