Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zelfs met pussypad? Ik doe 100 kilo en dat voel je ook wel maar gelukkig doet het nog geen pijn. Wel heerlijk voor de hams hoowr.
Ik heb vrij uitstekende bekken met weinig omliggend weefsel. De stang ligt dan vrijwel direct op mijn bot. Dat is eigenlijk amper te doen voor mij, maar goed. Ik doe de oefening al een tijd niet meer. Ik vind RDL's veel prettiger voor m'n hams.
Ik heb vrij uitstekende bekken met weinig omliggend weefsel. De stang ligt dan vrijwel direct op mijn bot. Dat is eigenlijk amper te doen voor mij, maar goed. Ik doe de oefening al een tijd niet meer. Ik vind RDL's veel prettiger voor m'n hams.
Dan is het idd niet fijn ik doe de rdl's ook vind ze beide fijn. Maar misschien voor Nick wel een tip de "pussypad" gebruiken!
Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Ik leef nog, dipje is over denk ik?
Verrekking in de nek ook zo goed als over, dus weer tijd om te knallen.
Bench press:
10 x 40
10 x 60
2 x 9 x 60
8 x 60
Incline dumbell bench press:
4 x 12 x 19,5
Chin up:
3 x 5 x bw + 7,5kg
1 x 7 x bw + 7.5kg - iets te lang rust, dus vandaar de hogere.
One arm dumbell row:
3 x 10 x 24 - met links blijft de techniek lastiger, merk dat deze nog niet zo gaat als bij rechts.
Side raise:
4 x 12 x 7
Dips - moet ook maar even erin, had de techniek nooit goed door maar na een stukje over de dips via aldo toch maar eens geprobeerd.
15 x bw
13 x bw
12 x bw - leuke oefening, voelt goed. Weet niet of dit optimaal is om deze ipv een tricep oefening te doen zoals de CGBP.
Ik zit er aan te denken om incline dumbell bench press eruit te gooien en dips (Weighted) erin te doen, goede vervanger?
Bicep curl:
3 x 8/10 x 33 - met beetje swing sommigen.
Iets met onderarmen, verder niet erg belangrijk.
Na een redelijke lange tijd niet trainen ben ik meteen ontevreden met mijn huidige fysiek. Het is erg weinig massa en sta ook niet echt droog ofzo. Op foto's lijkt het nog wel iets, maar in een t-shirtje is het echt helemaal niks.
Kwestie van door blijven gaan dus en niet opgeven.
Na een redelijke lange tijd niet trainen ben ik meteen ontevreden met mijn huidige fysiek. Het is erg weinig massa en sta ook niet echt droog ofzo. Op foto's lijkt het nog wel iets, maar in een t-shirtje is het echt helemaal niks.
Blijf gewoon positief en stel jezelf niet te hoge eisen niemand hier is ooit tevreden misschien alleen "rainman" dan .
Je bent nu toch weer lekker bezig is ook al weer iets.
Er is een verschil tussen je eind doel en de doelen die je stelt om er te komen.
Uiteindelijk zal er altijd wel iets zijn voor je niet blij mee bent aangaande je eind doel ,maar je kunt wel blij en tevreden zijn met de progressie die maakt.
Als je geen tussentijdse doelen stelt is het verschil met waar je heen wil en waar je bent erg groot wat dus "negatief" kan werken op je progressie.
Als je kleinere maandelijkse / 3 maandelijkse doelen maakt is het makkelijker vol te houden.
Vergelijk dan maar eens 6 maanden met elkaar en de progressie die je doormaakt.
succes man!!!
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Ik zie geen probleem, man..
Goed te lezen dat je verrekking over is. De reden hiervoor is niet altijd duidelijk, zolang het maar weer weg gaat uit zichzelf. Verder hebben de 2 twee bovenstaande heren als wijze woorden gezegd.
Neem die woorden ter harte.
En ohja vergeet niet ook nog plezier te hebben in de reis zelf. Niet enkel genieten van de eindbestemming
Blijf gewoon positief en stel jezelf niet te hoge eisen niemand hier is ooit tevreden misschien alleen "rainman" dan .
Je bent nu toch weer lekker bezig is ook al weer iets.
Ja true, het is ook niet dat ik heel negatief over mezelf ben. Maar meer dat het ik het best moeilijk heb in mijn persoonlijke sfeer nou, veel stress en teleurstellingen. Dit heeft direct of indirect nogal een invloed op mijn trainen en zeker op mijn voeding, totaal geen honger. Zit elke ochtend mijn shake te drinken tegen misselijkheid aan, laatst op zaterdagochtend op t werk een deel van mijn shake uitgekotst.
Er is een verschil tussen je eind doel en de doelen die je stelt om er te komen.
Uiteindelijk zal er altijd wel iets zijn voor je niet blij mee bent aangaande je eind doel ,maar je kunt wel blij en tevreden zijn met de progressie die maakt.
Als je geen tussentijdse doelen stelt is het verschil met waar je heen wil en waar je bent erg groot wat dus "negatief" kan werken op je progressie.
Als je kleinere maandelijkse / 3 maandelijkse doelen maakt is het makkelijker vol te houden.
Vergelijk dan maar eens 6 maanden met elkaar en de progressie die je doormaakt.
succes man!!!
Thanks man, grote nadeel is inderdaad dat ik teveel, te snel wil. Dit gaat gewoon niet lukken, misschien maar eens mijn doelen op een andere manier stellen zodat ik niet altijd maar ontevreden ben.
Goed te lezen dat je verrekking over is. De reden hiervoor is niet altijd duidelijk, zolang het maar weer weg gaat uit zichzelf. Verder hebben de 2 twee bovenstaande heren als wijze woorden gezegd.
Neem die woorden ter harte.
En ohja vergeet niet ook nog plezier te hebben in de reis zelf. Niet enkel genieten van de eindbestemming
Haha goed voorbeeld inderdaad.
Die verrekking kwam inderdaad niet erg gelegen, maar blij dat het weg is.
Ik moet ook zeker van de reis genieten en mijn koppie eens even leegmaken. Zit een beetje in een negatieve spiraal. 18 juli op vakantie, hopelijk is het daarna over en kan ik met een schone lei beginnen.
Ja true, het is ook niet dat ik heel negatief over mezelf ben. Maar meer dat het ik het best moeilijk heb in mijn persoonlijke sfeer nou, veel stress en teleurstellingen. Dit heeft direct of indirect nogal een invloed op mijn trainen en zeker op mijn voeding, totaal geen honger. Zit elke ochtend mijn shake te drinken tegen misselijkheid aan, laatst op zaterdagochtend op t werk een deel van mijn shake uitgekotst.
Thanks man, grote nadeel is inderdaad dat ik teveel, te snel wil. Dit gaat gewoon niet lukken, misschien maar eens mijn doelen op een andere manier stellen zodat ik niet altijd maar ontevreden ben.
Haha goed voorbeeld inderdaad.
Die verrekking kwam inderdaad niet erg gelegen, maar blij dat het weg is.
Ik moet ook zeker van de reis genieten en mijn koppie eens even leegmaken. Zit een beetje in een negatieve spiraal. 18 juli op vakantie, hopelijk is het daarna over en kan ik met een schone lei beginnen.
Thanks all.
Verlang ook al naar m'n vakantie, doet altijd wel deugd ff een week weg van alles, ik vertrek 17 juli naar marmaris in Turkije? en jij ?????
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment