Originally posted by east1977
View Post
NickP's log
Collapse
X
-
Originally posted by generation_iron View PostHelemaal niets. Het is lastig cutten op 2800 kcals als je daarop aankomt. Ik vind het gewoon erg weinig, ik ken echt serieus meiden die pas trainen en die op 1800 super gaan. Maar Nick is dan ook een klein mannetje met weinig spier, dus op zich kan het wel kloppen hoor.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostWat ben je toch een vervelend, naargeestig baasje. Tijd nu om te doen alsof je niet weet waar ik het over heb en dat je alles goed bedoelt. Gelukkig ben jij iig een klein mannetje met weinig hersenen, dus op zich kan het wel kloppen hoor.
Comment
-
Je vergeet te zeggen dat er iemand uit jouw gym tweede is geworden op het NK, GI. Je hebt daar al zeker 5 posts niks over gezegd. Ipv domme bovenstaande reactie zou je dit beter even kunnen vermelden als prestatie. Ik krijg altijd een mix van slappe lach en plaatsvervangende schaamte als ik dat lees van je dus dan heeft iemand er nog wat aan iig.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Heb je gisteren besloten om te gaan narren hier en mensen voor lul te zetten GI?
Je zet alleen jezelf voor lul namelijk.
Als je iets anders dwars zit, reageer dat hier niet af dan.
En nee, ik kom niet op voor mijn briljante coach Pesc, maar het irriteert mij ook.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rain View PostHeb je gisteren besloten om te gaan narren hier en mensen voor lul te zetten GI?
En nee, ik kom niet op voor mijn briljante coach Pesc, maar het irriteert mij ook.
Comment
-
Originally posted by akito View PostHij heeft een beetje een napoleon complex sinds die op de groepsfoto van zijn TEAM (had ik al gezegd dat er iemand een na laatste vd 3 uhmmm tweede is geworden op het NK?) als enige kerel op de voorste rij op zijn knietjes moest tussen de vrouwen .
Comment
-
Originally posted by rain View PostHeb je gisteren besloten om te gaan narren hier en mensen voor lul te zetten GI?
En nee, ik kom niet op voor mijn briljante coach Pesc, maar het irriteert mij ook.
Comment
-
-
Originally posted by generation_iron View PostHelemaal niets. Het is lastig cutten op 2800 kcals als je daarop aankomt. Ik vind het gewoon erg weinig, ik ken echt serieus meiden die pas trainen en die op 1800 super gaan. Maar Nick is dan ook een klein mannetje met weinig spier, dus op zich kan het wel kloppen hoor.Ik doe een gok
Comment
-
Originally posted by Pren View PostEn dan ben jij degene die enkele maanden geleden dreigde weg te gaan, omdat de sfeer hier zogenaamd zo respectloos is. Nu is het gelukkig al geruime tijd rustig tussen 'de twee kampen' en ga je zelf lopen stoken. Trieste, hypocriete vertoning.
Toen had ik nog wat respect voor de leden hier. Dat is nu volledig weg.
En je hebt gelijk. Ik heb hier ook niets meer te zoeken. Het is echt een triest zooitje bijéén hier. Ajú.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment