Time to get Strong and Big - Fitnessecto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als je zelf vindt dat je zwak bent bij chin ups, waarom hang je er dan extra gewicht aan?
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
      Als je zelf vindt dat je zwak bent bij chin ups, waarom hang je er dan extra gewicht aan?
      Om sterker te worden bij de oefening! Wil deze low reps blijven doen, 4-8 herhalingen. Zonder gewicht gaat gelukkig nog wel te makkelijk.

Ik vind mezelf er vooral zwak bij omdat ik er vroeger sterker bij was, maar lang niet gedaan, dus de kracht zal wel weer terugkomen.

Comment

• Na twee avonden met veel drank en erg weinig slaap net een poging gedaan tot trainen. Soort deload training gehad, voelde me flink klote maar toch fijn om even getraind te hebben, ook al stelde het niet veel voor.

Squat
        4x8x80

Hoge leg press
        2x12x180
        15x150

Kuiten in leg press: 6 sets, 5-6 reps.

Standing leg curl
        3x8x35

Daarna nog een supersetje voor mijn buik gedaan, maar ik merkte dat ik nog wat spierpijn had in mijn buik. Dit was het ideale excuus om de buik weer te skippen hehe.

Zo lekker slapen, morgen een zware UB training.

Comment

• Jammer dat je zo'n korte training had man.

Wel 2 avonden genoten, dat is ook heel belangrijk maat.
          In between obsessed periods

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
            Na twee avonden met veel drank en erg weinig slaap net een poging gedaan tot trainen. Soort deload training gehad, voelde me flink klote maar toch fijn om even getraind te hebben, ook al stelde het niet veel voor.

Squat
            4x8x80

Hoge leg press
            2x12x180
            15x150

Kuiten in leg press: 6 sets, 5-6 reps.

Standing leg curl
            3x8x35

Daarna nog een supersetje voor mijn buik gedaan, maar ik merkte dat ik nog wat spierpijn had in mijn buik. Dit was het ideale excuus om de buik weer te skippen hehe.

Zo lekker slapen, morgen een zware UB training.
            Fikse training man
            181 cm 85 kg 14%
            Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Haha, was in iets meer dan een half uur klaar. Achja, meer zat er niet in vandaag. Heb eruit gehaald wat er wel in zat, daar ben ik tevreden over. Volgende week weer fatsoenlijk trainen.

Comment

• haha ik ken dat gevoel hoor...

soms als ik ziek ben of echt geen fut heb ga ik alleen ff heen om me compound van die dag te doen.

5/3/1

warm up , 3 sets bijvoorbeeld squats en weer weg

"andere blijven thuis...

Comment

• Je doet ze wel gewoon zwaar dan? Ik had er niet aan moeten denken om de squats zwaar te doen gister, hartslag schoot nu al omhoog.

Comment

• jah ik doe dan wel zwaar wat ik "moet" doen volgens schema... maar niks extra's en daarna naar huis

gebeurd vrijwel nooit hoor vaak als ik er eenmaal ben zet je toch door maar zo heb ik het wel eens gedaan.
                    had toen ook 39 graden koort :-S dus of het slim is... ach

Comment

• Originally posted by subject7 View Post
                      jah ik doe dan wel zwaar wat ik "moet" doen volgens schema... maar niks extra's en daarna naar huis

gebeurd vrijwel nooit hoor vaak als ik er eenmaal ben zet je toch door maar zo heb ik het wel eens gedaan.
                      had toen ook 39 graden koort :-S dus of het slim is... ach
                      Lekker hoor, ik ben ook zo'n idioot die gewoon probeert te trainen als hij ziek is. Liever een slechte training dan geen training.

Comment

• UB

BP
                        2x4x85
                        3x85 --> Vierde rep niet geprobeerd, derde ging erg moeizaam doordat ik mijn rug niet goed aangespannen had
                        3x4x85
                        3+1x85
                        Laatste set niet gedaan. Eerste keer gefaald op smolov, geen probleem. Ging er ook gewoon vanuit dat ik zou falen, met een PR van 92,5kg zou dit ook niet te doen moeten zijn. Best tevreden over hoe het ging. 5x4x85 is een dikke vette PR!

BOR
                        10x60
                        2x10x70
                        7x75

Incline db press
                        10x27,5
                        8x30
                        7x32,5

Pullups
                        3x6xbw
                        Erg zwaar als 4e oefening, hopen dat dit met de weken beter gaat. Ook al erg lang niet gedaan.

Low machine row
                        15x25
                        12x30

High machine row
                        12x25
                        ?x20
                        Kapot gaan.

MP
                        3x3x47,5
                        Vond het nu wel mooi, schouders waren helemaal moe van de bench en had weinig tijd.

Reverse db fly
                        12x6
                        2x12x7
                        12x6

Incline DB skullcrusher SS DB hammer curl
                        12x12,5 (PR) SS 10x17,5
                        10x12,5 SS 8x15
                        Erg vermoeiend

Rope pulldown SS Cross body hammer curl
                        15x35 SS 12x10
                        12x35 SS 12x10

Dat was mijn training, was erg fijn. Was in ongeveer 90 minuten klaar, moest wat opschieten omdat ik college had. Vooral over de bench deed ik lang over, ongeveer 30 minuten. Om deze reden ook gekozen om de biceps en triceps in supersets te doen.

Comment

• Morgen is de laatste BP-sessie van de smolov. Ik ben van plan 10x3x85 te doen, dit moet te doen zijn. Vrijdag wil ik gelijk beginnen met een nieuwe bench-cycle die ik heb met dank aan AJ. Ben niet van plan om eerst te maxen, ik ga de 100, mijn doel, toch niet halen. Zie er de meerwaarde niet echt van in op dit moment, ik ga gewoon lekker maxen na de nieuwe cycle en de 100 crushen.

Zal er als volgt uit zien:

Week 1 6x6x70 7x5x75
                          Week 2 8x4x80 10x3x82,5
                          Week 3 6x6x72,5 7x5x77,5
                          Week 4 8x4x82,5 10x3x85
                          Week 5 6x6x75 7x5x80
                          Week 6 8x4x85 10x3x87,5
                          Week 7 Evt verder
                          Week 8 Evt verder

Comment

• Na de volgende cycle pak je die 100 kg, kan niet anders
                            181 cm 85 kg 14%
                            Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
                              Na de volgende cycle pak je die 100 kg, kan niet anders
                              Daar ga ik wel vanuit

Comment

• Tja als je koorts hebt moet je gewoon thuis blijven, lichamelijke inspanning zit je herstel in de weg.
                                Maar als je een verkoudheidje hebt ofzo.. gewoon gaan en aanvoelen wat je kan. Ik probeer dan altijd zo zwaar mogelijk te gaan, je bent wel sneller uitgeput.. maar voel me erna vaak ook een stuk beter op een of andere manier.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X