Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• denk top zo n 95 kilo weeg zelf 78 a 80kg
    rg

Comment

• ben ondertussen afgevallen naar 64 kilo en druk nu 87,5 ga na de vakantie weer wat bulken en op kracht trainen want ik wil naar de 100!

lijkt me zo mooi he

Comment

• 100 kg. Train nu een jaar, ik weeg 71kg en ben 17 jaar.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• ktrain een dag en heb het nog niej eens gedaan

Comment

• Originally posted by mit16 View Post
            ktrain een dag en heb het nog niej eens gedaan
            als je het gaat proberen, zorg dan wel voor een spotter
            ik zal het es proberen als men broer nog eens mee gaat

Comment

• gemiddelde

Ik doe 12 herhalingen met 70 kg, 10 herhalingen met 80 kg, 6 herhalingen met 90 kg, 2 herhalingen met 100 kg en kan 1 herhaling (met hulp) met 110 kg.

ik train nu 2,5 jaar en ik weeg 86 kg bij een lengte van 1m83.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

• Ik ben 16 jaar, weeg 66
                druk 6 x 60 kg dus top is denk 65 kg
                train nu half jaartje

Comment

• Originally posted by nickydebeer View Post
                  Ik ben 16 jaar, weeg 66
                  druk 6 x 60 kg dus top is denk 65 kg
                  train nu half jaartje
                  Keurig.
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Bankdrukken van mij is echt niet veel: 110 kg. Train nu sinds 2 jaar weer serieus. Als ik ga legpressen worden ze gek in de sportschool: kilootje of 500.

Comment

• train 2 jaar.. bankdrukken doe ik eigenlijk nooit.. ik doe alleen dumbel drukken maar als ik doe bankdrukken is mijn top

1x 90
                      4x 80
                      10x 70

21 jaar, 1.83m 97kg, 24%bf doel voorvolgend jaar zomer: 90 kg met <20%bf tips? bekijk m`n topic in voeding

Comment

• Da's een enorm gewicht op de legpress! Ikzelf heb daar als maximum 170 kilo. Maar ik heb van benen nooit echt een prioriteit gemaakt. Mijn oom en zijn maten vroeger wel..maar dat waren andere tijden. Die lagen te banken met 200 kilo en gooiden met gemak een kilo of 900 op de legpress..dat waren pas stieren!

Maar ja..clean trainen deden ze uiteraard ook niet. Dat kan ook niet anders met zulke absurde gewichten. Nee ik hou het wel op die 170 kilo clean. Mij goed zat! Bankdrukken hoop ik nog op te kunnen krikken naar een kilo of 140/150 ooit.

Comment

• damm 900 kilo legpress me auto weegt nog lichter dan dat

Comment

• ik weet het, maar ja die gasten die bij Jamo Brizi trainden gebruikten ook hevig hoor. Die mannen warmden op met 150 kilo squat! En ja, er zijn idd auto's die minder wegen dan die topbeurten van hun op de legpress. Zoals ik al eerder zei, daar kunnen we als cleane sporters onzelf nie mee vergelijken want dat zijn stieren.

Trouwens, de meeste van die kerels zijn tegenwoordig gestopt met gebruiken en trainen en helemaal ingezakt. Ze hebben geen rooie cent meer en ook geen fatsoenlijk lichaam meer. Drie van die kerels die 20 jaar geleden zulke belachelijke gewichten tilden zijn inmiddels ook overleden aan de gevolgen van hun gebruik.

Comment

• Zozo wat een gewichten vliegen hier rond met bankdrukken..
                              ik ben 2 maandjes bezig met mijn 18 jaar en heb op het moment
                              50 kilo..

Comment

• ik train 8maanden en me top is 85 kilo bankdrukken dat doe ik 6keer
                                ik weeg 74kilo en ben 17jaar

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X