Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja, mooi filmpje man. In mijn klasse "slechts" vijf man, maar wel flink sterke tegenstand, zal nog spannend kunnen worden misschien.
Ja bij jou zit het wel allemaal dicht opeen, wordt mooie strijd
ik ken mn tegenstanders niet echt, enkel van Sven weet ik dat hij equipped niet heel veel onder doet voor me.
Ja bij jou zit het wel allemaal dicht opeen, wordt mooie strijd
ik ken mn tegenstanders niet echt, enkel van Sven weet ik dat hij equipped niet heel veel onder doet voor me.
fake plates!!!!!!!!
j/k mate insane hoeveel reps je eruit knalt
@igi: thx bench gaat steeds beter zonder met die klote shirts te moeten trainen
Sven is zeker sterk ja. Verder is Patrick een sterke bankdrukker (RAW rond de 180 schat ik), maar zijn andere lifts ken ik niet. Anton doet een token op squat en deadlift, en doet alleen voor de bench serieus mee. Floris is erg sterk natuurlijk, maar is nog niet zeker of ie meedoet. Bram Hazeu is in gear aardig sterk ook, RAW weet ik niet. De rest komt niet in de buurt denk ik. Aron heeft zich afgemeld trouwens.
En thanks
Ohja juist Anton z'n stats ken ik uiteraard wel, erg jammer dat hij geblesseerd is want had me graag wat aan hem willen optrekken. Floris v Melis doet idd ook mss mee zag ik, als die het kan combineren met de organisatie van de wedstrijd, zou echt nice zijn als die mee kan doen. Z'n beste equipped is toch 800-820 ofzo?
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Vind het altijd een beetje awkward om mezelf te filmen lol. Staan er altijd van die mensen te kijken van: wtf doe jij.
jah in het begin een een commerciele gym had ik dat ook wel, maar uiteindelijk kan je op die manier wel veel bijleren qua techniek, en ze worden het wel gewoon niks mis mee.
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Vind het altijd een beetje awkward om mezelf te filmen lol. Staan er altijd van die mensen te kijken van: wtf doe jij.
Is juist een absolute aanrader om jezelf te filmen, ik film tegenwoordig een groot deel van mijn trainingen, om mijn eigen techniek te bekijken en verbeteren waar nodig. Moet zeggen dat het echt een essentieel deel van mijn training is geworden. Mensen die de sport niet kennen, snappen er toch niets van dus daar heb je dan ook niets mee te maken. Lekker interessant wat anderen van je denken.
Voor beginners is het ook ideaal om anderen te laten helpen met technische verbeteringen etc.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment