Originally posted by emilio75
View Post
trainingsschema vrouw 24 j voor wat strakker te worden
Collapse
X
-
Originally posted by quibus View PostGewoon niet gaan trainen dan, kom in de weekeinden maar naar alkmaar haha, geintje hoor.
ik zou gewoon heel zware training maken voor 1 dag zaterdag off zondag dan heb je nog wat aan je weekeinde want dat is ook wel wat waard lijkt me.
Ja maar ik lees op internet dat je best max 60 min aan krachttraining doet.. ik vind dat gelijk wat weinig voor 1 dag maar 1 uurtje te trainen. En ik ga toch in de voormiddag dus namiddag is nog helemaal vrij dan.
Comment
-
Originally posted by quibus View Postmax 60 is wel erg krap genomen, ligt ook volledig aan hoe je traint, maar dan doe je toch op zaterdag, borst/schouders/rug/armen ofwel lowerbody en zondag billen,benen,buik .
Comment
-
Ja dat is gewoon heel erg uitzoekn wat voor jou lekker werkt, ik je kan 5x5 doen, piramide, omgedraaide piramide, 12-10-8-6 etc.
Ik zou gewoon rustig beginnen 3x12 ofzo en dan na wat ingelezen te hebben en wat ervaring opgedaan verder kijken.
Comment
-
Oke....
Dus je kan niet trainen op werkdagen, en bent niet bereid om bijvoorbeeld te investeren in iets als een homegym? Sterker, hardlopen op werkdagen is al teveel gevraagd (zou ook voor je werk kunnen)?
Als je maar graag genoeg wil, dan zie je vanzelf mogelijkheden. Juist als ondernemer, want vindingrijkheid en creativiteit hoort toch bij een goede ondernemer. Als jij er een goed gevoel van krijgt om alleen op zaterdag en zondag te trainen, dan moet je dat vooral doen. Maar erg veel hoef je er niet van te verwachten, zeker niet na de eerste 3 maand. Maar ik gok dat het je alleen om aankomende zomer gaat?
Hoe is het met je voeding?Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostOke....
Dus je kan niet trainen op werkdagen, en bent niet bereid om bijvoorbeeld te investeren in iets als een homegym? Sterker, hardlopen op werkdagen is al teveel gevraagd (zou ook voor je werk kunnen)?
Als je maar graag genoeg wil, dan zie je vanzelf mogelijkheden. Juist als ondernemer, want vindingrijkheid en creativiteit hoort toch bij een goede ondernemer. Als jij er een goed gevoel van krijgt om alleen op zaterdag en zondag te trainen, dan moet je dat vooral doen. Maar erg veel hoef je er niet van te verwachten, zeker niet na de eerste 3 maand. Maar ik gok dat het je alleen om aankomende zomer gaat?
Hoe is het met je voeding?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment