Bankdrukschema van de ophaler

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ GeneralIx
    Ik heb al een klein tussendoel gesteld:
    Met Kerstmis wil ik minimaal 2 x 150 kunnen drukken. Dat ga ik ook halen.
    De overige 50 kg komen volgend jaar wel, maak je niet druk vriend
    En tussendoor doe ik ook veel krachtoefeningen voor benen en rug die ik niet in een online log bijhoud net als bankdrukken, alsook gewone BB oefeningen in een standaard BB schema. Ik hou teveel van BB om het helemaal los te laten
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Mark. Net zoals jij heb ik ook een doel voor de bank, maar wat bescheidener. 3x100. En net zoals jij hou ik ook van BB...naast Olympishe shit en in zekere mate ook powerlift als het squat/deadlift aan komt. En geloof me dat op een wat meer kracht gericht schema van bijvoorbeeld 10x3 je nog steeds veel BB effecten ziet. Kracht + Massa blijft.

Ik moet nog het 1 en ander fine tunen aan me experiment, maar het is zeker een aanrader kerel.

Punt wat ik wilde maken is hetzelfde als Gen. Wat meer kracht georienteerd trainen kan geen schade doen als je het nog steeds met een relatief hoog volume weg werkt.

Comment

• @ GeneralIx & Falstyr:

Goed. Ik zal het mijn trainingsmaat voorleggen en we gaan er dinsdag mee aan de gang.

Comment

• Goedzo. Denk dat je dan veel harder zult gaan, en denk dat het ook wel leuk is dat je nu gewoon weer eens echt wat nieuws gaat doen (geen bb elementen). Succes bro!
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Zoals ik al zei: ik ga het voorleggen aan mijn trainingsmaat. Ik zal na de dinsdagavondtraining hier weer posten om te melden hoe het ging.

Hoop dat ErikV binnenkort ook weer es mee kan om wat te fotograferen/filmen. Dat maakt de progressie nog leuker om te volgen.

Comment

• Verslag komt vrijdag pas. Trainingsmaatje heeft afgezegd. We trainen pas donderdagavond weer.
              Heb gisteren zelfstandig getraint. Is een rug/schoudertraining geworden.
              Toch had ik zo de balen in dat het niet doorging (en ik baalde al dat het gisteren zo'n kutdag was voor mij) dat ik uit woede een nieuw PR gescoord heb met de deadlift. Heb gisteren voor het eerst, en zonder riem, 2 reps met 150 kg gemaakt. De rest van de training verliep ook vrij vlot en netjes.
              Keep you posted.

Comment

• De beer is los hoor. Knallen baas!
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Donderdag 25 september 2008

Bankdrukken

10 x 60
                  10 x 60
                  10 x 100
                  8 x 120
                  1 x 140 (PR!!!!)
                  2 x 130
                  4 x 125
                  4 x 120
                  6 x 100 ( hier begin ik ECHT moe te worden)
                  8 x 60 ( dit voelt nu zo licht als een veertje..)

Schuine bank

10 x 60
                  10 x 60
                  8 x 80
                  6 x 90
                  wilde daarna 100 kg schuin proberen maar dat mislukte door vermoeidheid jammerlijk helaas. Heb daarna nog een keer 4 x 80 gedaan. Daarna was het op.

Nog even op de peck deck machine wat gedaan daarna en afgesloten met kuiten trainen in de smithmachine.

Standing calfraise

10 x 60 kg
                  10 x 60 kg
                  8 x 100 kg
                  8 x 100 kg
                  6 x 150 kg
                  3 x 200 kg

Daarna douchen en op de bank dvd'tje liggen kijken. Heb ook goed geslapen daarna. Goeie workout al zeg ik het zelf.

Comment

• 140 Kg man. Beest!

sigpic

Comment

• Vlakke bank:

*30 keer lege olympische stang om op te warmen.
                      *20 x 60 kg
                      *10 x 80 kg
                      * 6 x 100 kg (met spotter)
                      * 6 x 100 kg (met spotter)
                      * 4 x 100 kg (met spotter)
                      * tot faillure met 40 kg

Je hebt bijna de zelfde indeling als mijn
                      Wat ben ik een spetter

Comment

• netjes hoor dso je komkt er wel.

@cyber vind je??? jij doet 30 reps??

Comment

• Zonde van die 8x 120 kg Bro
                          Zou die skippen kerel en dan een keer of 2 - 3 doen dan hou je meer kracht over en doe je waarschijnlijk 2 - 3 keer 140
                          Who's the Chef

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Donderdag 25 september 2008

Bankdrukken

10 x 60
                            10 x 60
                            10 x 100
                            8 x 120
                            1 x 140 (PR!!!!)
                            2 x 130
                            4 x 125
                            4 x 120
                            6 x 100 ( hier begin ik ECHT moe te worden)
                            8 x 60 ( dit voelt nu zo licht als een veertje..)

Schuine bank

10 x 60
                            10 x 60
                            8 x 80
                            6 x 90
                            wilde daarna 100 kg schuin proberen maar dat mislukte door vermoeidheid jammerlijk helaas. Heb daarna nog een keer 4 x 80 gedaan. Daarna was het op.

Nog even op de peck deck machine wat gedaan daarna en afgesloten met kuiten trainen in de smithmachine.

Standing calfraise

10 x 60 kg
                            10 x 60 kg
                            8 x 100 kg
                            8 x 100 kg
                            6 x 150 kg
                            3 x 200 kg

Daarna douchen en op de bank dvd'tje liggen kijken. Heb ook goed geslapen daarna. Goeie workout al zeg ik het zelf.
                            Wat je zegt, hier begin ik ECHT moe te worden. Ik denk dat ze mij al zouden mogen buiten dragen. Je moet inderdaad de kracht van een beer hebben.

Doe zo verder
                            Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

• Zei toch dat je 1x 140 in no time kon als je minder energie vooraf verspilt. En geloof me...je kunt nog meer schrappen vooraf om meer energie vrij te maken. Maar zou nu 1-2 weken volume op bouwen op de 130-140 en je pezen even laten wennen eer je verder knalt. Die 150 heb je ook in no time.

Comment

• @ Falstyr

Ja dat was ook zeker mijn plan. Eerst moeten mijn Centraal zenuwstelsel en mijn banden en pezen goed gewend zijn en mee gegroeid zijn. Plus, ik ga tussendoor ook nog 15 dagen naar Egypte en ik zal tijdens die vakantie helemaal niet trainen (wat weer prima is voor herstel). Als ik terugkom zal ik wel een klein krachtverlies opgelopen hebben en dat moet ik dan eerst weer terug winnen maar dat zal vrij vlot verlopen voorspel ik.
                                Zoals de planning er nu voor staat wil ik rond de kerst 150 kg kunnen drukken, en misschien ook nog wel 110/120 kg schuin.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X