Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hoi mensen..ik ben inmiddels weer terug van mijn vakantie naar Egypte/Jordanie, en het was heerlijk!
Ik post hier later deze week een paar leuke vakantiefoto's om jullie te laten zien hoe geweldig het is geweest!
Voor wat betreft de training: Maandag begin ik weer rustig aan en het plan is om over 2 weken weer ongeveer op volle kracht te kunnen trainen.
Hahaha, hij is er weer! Blij dat Jordanië goed is bevallen. Weet niet of je in twee weken al je kracht weer terug zal hebben, maar het valt allicht te proberen. Succes goos!
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Laat me raden mark, je borsten groeien nu zeker al kool? Ondanks dat je voor kracht traint moet dit wel wat massa opleveren. Egypte is echt prachtig, wil er ook een keer heen. Hoop dat je goede vakantie hebt gehad.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment