Bankdrukschema van de ophaler

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als je nog massa wil naast kracht...Ga dan hoog aantal sets doen met laag aantal reps. Statisch gewicht en dan zo min mogelijk rust. Is ook intense.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      Als je nog massa wil naast kracht...Ga dan hoog aantal sets doen met laag aantal reps. Statisch gewicht en dan zo min mogelijk rust. Is ook intense.

Dan bedoel je dat ik bijvoorbeeld:

20 x 70
      3 x 140
      2 x 145
      15 x 75

Zoiets??

alvast bedankt

Comment

• uhm...
        8x 60
        6x 100
        3x 120
        6-8 sets 3 reps 140
        max 60secs rust tussen elke set.

Comment

• @ Niels1988 & Falstyr:

Niet om te zeiken of zo (of eigenlijk wel) maar handel dit aub in een pm met mekaar af en vervuil mijn log bij voorkeur niet.
          Vriendelijk bedankt alvast
          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
            Idd die weegt minder dan jij een drukt na 4 maanden 125

Jammer dat je kracht zo achteruit gegaan is, gewoon beuken en hou ons op de hoogte! Op de foto zie je er nog steeds bruut uit dus zal wel meevallen
            Thnx 4 the compliment!
            Ik heb er ook zeker het volste vertrouwen in dat het eenmalig pecht geweesd is. Groei en kracht stijgen en dalen ook in fases. Dat weet ik ook wel. Komt goed maat!

Comment

• Bro die vakantie had je nodig en het is de normaalste zaak van de wereld dat je na 2 weken niet getraind te hebben weer iets bent terug gezakt, maar geloof me die kilo's met benchen heb je er zo weer tegen aan hangen!

Succes en keep us posted!

Comment

• Vind de schade erg beperkt als je nu nog 110 drukt. 15 Dagen volledige rust op KT gebied, niet optimaal kunnen eten... Je merkt wel dat die trainingservaring je goed recht houdt, zelfs na een lange periode niksdoen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• @ GeneralIx

Als je het vanuit die hoek bekijkt ziet alles er idd een stuk rooskleuriger uit

@ Nex

Thnx m8. Ik ben al weer keihard aan het trainen om weer net zo sterk als voor de vakantie te worden, en daarna NOG sterker

Comment

• Gisteren weer verder gegaan met het terugwinnen van mijn oude stats.
                    Na maandag eindelijk weer 140 kg met de deadlift te hebben bereikt kreeg ik weer meer moed.

Bankdrukken

4 setjes van 10 x 60 kg om het bloed goed te laten stromen
                    set 1: 6 x 100
                    set 2: 6 x 100
                    set 3: 3 x 110
                    set 4: 1 x 120

(dit was al beter dan vorige week! Volgende week kijken of ik weer 1 x 130 kg kan halen!)

Schuine bank ( dit keer met halter)

set 1: 10 x 60
                    set 2: 10 x 60
                    set 3: 8 x 80
                    set 4: 6 x 90
                    set 5: 4 x 100

Daarna zat borst al goed vol. Ben meteen verder gegaan met triceps te trainen. Die zaten na 2 oefeningen aan het kabelstation ook goed vol dankzij deze brute borsttraining.

Comment

• It's coming back quick!
                      Ik zou de 4x10x60kg niet eens halen, en dat is enkel jouw warming-up Gezien wat je hebt gedaan voor je eenmaal bij de 120kg bent, kan ik me niet voorstellen dat je volgende week niet weer terug bij 130 bent. En ook je inclines zijn bruut kerel! Ik ben zwaar jaloers!

Comment

• Bedankt vriend. Maar ik heb nog een lange weg te gaan! Het streven is iig om met kerst de 150 kg vlak te kunnen drukken.
                        Ow ja en dat moet ik dan ook ff filmen en posten voor Barty!

Comment

• mark die 150 haal je zeker, het gaat echt weer de goeie richting uit, ben jaloers van je workout

als ik gedaan heb met die hst kom ik je achterna, ik zou graag eens weten hoeje andere trainingen eruit zien, post je die ook es of pm´en, je kiest maar

Comment

• Vandaag is mijn rustdag maar ik zal de donderdagavondtraining wel plaatsten in het "trainingslog voor Iedereen". Dat wordt rugtraining.
                            Bedankt nog trouwens.

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Bedankt vriend. Maar ik heb nog een lange weg te gaan! Het streven is iig om met kerst de 150 kg vlak te kunnen drukken.
                              Ow ja en dat moet ik dan ook ff filmen en posten voor Barty!
                              The Diesel is back on track..... !!!!
                              De waarheid kan erg hard zijn

Comment

• Ik kan me niet voorstellen dat je die 150kg niet binnen afzienbare tijd kan banken. En ik ben wel benieuwd naar je rugtraining Dus ik ga zeker morgenavond wel kijken wat je hebt gedaan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X