bruut hoor ophaler
Bankdrukschema van de ophaler
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dank je. Ik baal alleen dat die 150 nog niet wil lukken. Volgens mijn oom wil ik te vlug en moet ik een maandje wat rustiger aan doen om te herstellen. Ook mijn rug en core moeten wat meer aandacht krijgen volgens hem. Hij vermoed dat dat de zwakke schakels zijn. Die spiergroepen ondersteunen namelijk ook bij het bankdrukken. Dat wist ik niet.
Nou ja dan volg ik zijn advies maar op.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Op zich heeft je oom gelijk mbt niet elke borst dag zwaar gaan. Zou alleen op maandag dat zware schema doen. Woensdag voornamelijk op assists zoals triceps/delts/traps/calves richten. Dan vrijdag meer op bench reps richten en wat minder gewicht dus dat je die 10x 110kg paar keer doet ofzo rond je 80%.
Core gebruik je inderdaad ook veel bij het bankdrukken. Eigenlijk meer bij het racken merkte ik.
Maar de 150kg zit er aan te komenLast edited by Falstyr; 19-11-2008, 17:04.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostDank je. Ik baal alleen dat die 150 nog niet wil lukken. Volgens mijn oom wil ik te vlug en moet ik een maandje wat rustiger aan doen om te herstellen. Ook mijn rug en core moeten wat meer aandacht krijgen volgens hem. Hij vermoed dat dat de zwakke schakels zijn. Die spiergroepen ondersteunen namelijk ook bij het bankdrukken. Dat wist ik niet.
Nou ja dan volg ik zijn advies maar op.
voor kerst heb jij die 150 echt wel gedrukt hoor160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View Post5november
12 x 60
12 x 60
10 x 100
10 x 100
8 x 120
6 x 130
2 x 140
(150 erop gedaan maar die failde helaas vreselijk...een andere keer dan maar)
12 x 60 kg
10 x 110 kg
6 x 120 kg
4 x 130 kg
2 x 140 kg
150 kg weer niet gelukt. Triceps begaven het helaas. Volgende week hopenlijk beter.
----------------------
Hoe kan het dat je eerst veel meer deed en de 150 niet haalde en nu stuk minder en nog niet de 150?
05-11: 60 reps ( verschillende gewichten )
19-11: 34 reps ( verschillende gewichten )
Is daar een verklaring voor? want aangezien hij zowat de helft minder reps doet toch niet die 150 kunnen pakken...
@DSO try de 145 ( zoals Fallus zei. )De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Ik heb nergens 145kg gezegd te doen. Wel had ik gezegd de 130kg over te slaan en meteen de 140kg te pakken :P
Enige reden die ik kan verzinnen dat hij gewoon niet voorbij de 140kg komt is waarschijnlijk omdat de ondersteunende spieren te zwak zijn nog. Assist dagen gaan dan belangrijk worden om die plekken te versterken wil je echt zwaar gaan.
Comment
-
Ik denk dat het voor een deel idd psychisch is, en voor een ander deel overtraining. Vergeet niet dat ik het nu erg druk heb op mijn werk en dus heel de dag bierkratten sta te sjouwen en rolcontainers van dik 200 kg sta te duwen.
Ik ben gewoon doodmoe als ik thuis ben. En dan moet ik nog trainen.
Ik vind persoonlijk dat ik het nog goed doe vriend.
Maar misschien wil jij me even voordoen hoe het wel moet? Dan kijk ik wel ff toeGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostLekker de 140 uitbouwen naar 5-6 reps en dan kun je zo doorstomen naar 3x 145 en 1x150kg
Fallus.. wel blijven opletten..Last edited by MasterTuning; 19-11-2008, 17:24.De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Ik doe het graag voor, maar dan wel met mijn gewichten
Psychisch kan ik snappen. Had dat met de 80kg grens. Echt zulke bizarre plekken voor mij. Maar de 10x3 hielp me daar door heen.
In jouw geval, aangezien je 6x130kg kan, wordt dat 10 sets van 3 met 130kg en dan elke week 2.5kg er bij. Als je dat 4-5 weken doet zit je op 6x140kg en 1x150kg. Dat is een alternatieve route die je kan nemen.Last edited by Falstyr; 19-11-2008, 17:26.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk vind persoonlijk dat ik het nog goed doe vriend.
Maar misschien wil jij me even voordoen hoe het wel moet? Dan kijk ik wel ff toe
No offense maat.. ik zat alleen zo te denken.. ( logische wijs te denken )
dat als ik 10 x 10 kan dat ik ook 15 x 5 kan.. daarom snapte ik het niet
vind het al een SUPER prestatie dat je die 140 gewoon even uit je zak klopt !!De waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Ik zal het je uitleggen:
Ik ben op het einde van de dag KEI KAPOT!
Ik vind het van mezelf al knap dat ik de moed kan opbrengen om uberhaupt te gaan trainen in deze klere periode.
Sinterklaas, kerst..bah! Ik heb het teringdruk op me werk en ook met sociale verplichtingen. Ik ben blij dat ik de 140 nog netjes kan drukken.
by the way, thnx 4 the compliment!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk zal het je uitleggen:
Ik ben op het einde van de dag KEI KAPOT!
Ik vind het van mezelf al knap dat ik de moed kan opbrengen om uberhaupt te gaan trainen in deze klere periode.
Sinterklaas, kerst..bah! Ik heb het teringdruk op me werk en ook met sociale verplichtingen. Ik ben blij dat ik de 140 nog netjes kan drukken.
by the way, thnx 4 the compliment!
en dat je kapot ben kan ik me ook voorstellen ( zelf in de bouw gewerkt ) en dan de 8 duimers monteren.. ( alleen de buis zelf is zo een 200 kilo ) en na de dag dan ook nog is trainen schoot er bij mij vaak bij in.. gewoon geen puf meer vandaar het diepe respect voor wat jij neer zet !!De waarheid kan erg hard zijn
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment