Originally posted by AlphaMuscles
View Post
AlphaMuscles Log
Collapse
X
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostZwakheden verbeteren is altijd een goede keuze. Vandaar dat ik nu (tegen mijn eigen verwachting in) bezig ben met BF verlagen en conditieverbetering
Wanneer die beter worden zal mijn gewicht op de grote drie ook hoger worden denk ik.AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!
Comment
-
Vandaag:
Borst:
BP:
8 x 2 x 100
4 x 100
Incline BP:
4 x 8 x 70
Fly machine:
2 x 10 x 55
2 x 20 x 40
Schouders:
Superset side raise/ rear delt raise 12 kg /10 kg
verschillende reprange
MP:
4 x 5 x 50
Ging vandaag echt waardeloos, totaal geen energie om te trainen. Komt misschien omdat ik gister ook al getraind heb. Binnenkort maar weer eens een pre-workout supp gebruiken
Moet zeggen dat ik vrij veel spierpijn in mijn kuiten en hamstrings heb van gisteren. Eet deze week op onderhoud, misschien levert het wat extra kracht op. Volgende week maar weer strikt aan het dieet houden.Last edited by AlphaMuscles; 05-06-2009, 17:51.AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!
Comment
-
Acht sets van twee, of twee sets van acht bij het banken?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Dinsdag 9 juni:
Maandag niet kunnen trainen dus maar opgeschoven naar dinsdag.
Rug:
Deadlift het doel was op 10 sets van 2 reps met 180 te halen:
6 x 2 x 180
3 x 2 x 160
1 x 5 x 140
Helaas niet gelukt.
Static hold:
110 kg elke hand een X aantal seconden 2 keer.
Schouders:
MP:
3 x 8 x 50
verschillende reprange
Triceps:
superset decline extension/ bent-ver triceps extension
verschillende reprange
Biceps:
Hammercurl:
4 x 10 x 20
Dinsdag ook weer begonnen met het dieet, merkbaar minder energie om te trainen. Vandaag staan de benen op het programma.AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!
Comment
-
Vandaag Benen:
Kuiten:
Calveraise in smithmachine:
5x6x190
seated calveraise:
3 x 20 x 40
Hamstrings
Seated leg curl: (nog redelijk zuur van gister)
4 x 8 x 60
6 x 70
Quads:
Incline legpress:
4 x 6 x 250
1 x 3 x 300
Extension: (rest-pause)
niet echt naar gewicht gekeken, redelijk verzuurd
Vandaag geen squat omdat mn onderrug nog moet herstellen van de Deadlifts van gisterAlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!
Comment
-
De training van gisteren:
Schouders
MP:
5 x 60
4 x 6 x 50
verschillende reprange
Upright Row:
3 x 8 x 40
Borst
DB Flyes:
4 x 10 x 20
Cable X-over:
4 x 15 x 30
Biceps
Superset hammercurl / reverse barbell curl
verschillende reprange x 4
Triceps:
superset decline extension/ bent-ver triceps extension
verschillende reprange
Kuiten
seated calveraise:
3 x 15 x 50AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!
Comment
-
Vandaag weer een benentraining:
Kuiten:
Smith Calveraise:
3 x 5 x 210
Seated Calveraise:
3 x 15 x 50
Quads:
Full frontsquat:
10 x 2 x100
Leg extension:
3 x 20 x 40
Hams:
Stifflegged deadlift:
5 x 5 x 150
Seated Legcurl:
3 x 20 x 30
De deadlift ging vandaag wel lekker. Het lijkt alsof mijn hamstrings een stuk vooruit zijn gegaan qua kracht.AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!
Comment
-
Originally posted by Fistful of Steel View Postmoest je ooit es een filmpje hebben van die sldeadlift posten mate
denk dat ik het verkeerd uitvoer, voel nl veel trek op de onderrug
voor de rest as usual DIK in ordeAlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!
Comment
-
Vanmorgen vrij veel spierpijn in de hamstrings en quads. Daarnaast dikke blauwe plek op het sleutelbeen van de frontsquats.
Na veel lezen ga ik ook beginnen met Intermittent Fasting. Van nature hou ik ervan om veel in 1 keer te eten ipv alles te verdelen over 6-7 maaltijden. Daarnaast denk ik dat ik minder honger heb met intermittent fasting, wat tijdens de cut natuurlijk een pluspunt is. Voor mij lijkt de 18/6 manier de beste, hier begin ik dus mee.
Meestal train ik rond een uur of vijf. En slaap meestal van 22:00 - 07:00. Dan zou dit mijn ideale window zijn: 15:00 - 21:00. Een derde van mijn macro's consumeer ik voor de training. Als er iemand op of aanmerkingen heeft hoor ik dat graag. Vandaag wordt mijn eerste dag van intermittent fasting.Last edited by AlphaMuscles; 19-06-2009, 07:18.AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment