Zoo lindi... klasse hoor pas je op dat je geen monster word?
'Pinada schopt eigen kont'-log
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
30reps...maar niet in 1x. Het is verspreid over meerdere pogingen. Je pakt een 8rm gewicht en doet zoveel mogelijk technische correcte reps tot je niet meer kan. Dan neem je rust en doe je de volgende "set" tot je niet meer kan net zolang tot je op de 30 zit
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostIF=da bom.
Leuke foto's.
Ik denk dat een forumlid daar inmiddels andere ideeën over heeft (ik noem verder geen namen)
Originally posted by jordy View PostBehoorlijk sterke deadlift voor een vrouw!
Originally posted by de sterkste ophaler View PostIk ken ook zat mannen die het niet kunnen. En zeker niet met zoveel reps als de Hulkin hier
Originally posted by Patricia86 View PostJezus Pinada.. Wat een gewichten. Mijn god.
Doe ik je (voorlopig) niet na
Originally posted by Posseltje View Postgelukkig ben ik nog geen man
wat eeng ewichten lin, heel andere blik op je van toen bij het etentje :P ben nu wat banger voor je maar mooie gewichten supers.
Originally posted by Tjaaaa View PostZoo lindi... klasse hoor pas je op dat je geen monster word?
Originally posted by Falstyr View PostDacht zeg maar niks, want had ook niet bepaald het idee dat dit de pinda is die we soort van kennen :P
Originally posted by Power Supplements View PostHallo zeg, 30 x 80kg deadlift?? Ik ken weinig mannen die je dat nadoen!"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostEuhm, zie post van Falstyrpowersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding
Comment
-
Jeeeeezuussss, ik dacht ik check ff het topic van pinada: 12 pagina's in 9 dagen. Tsja wat kan ik zeggen, leuke gewichtjes, bizarre foto's
Trouwens met die deadlift: je moet mijn buik is zien als ik lock, dat is helemaal geen pan (puilt die madderfacker uit als nooit tevoren) Hoelang geleden is je avatar gemaakt?22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Power Supplements View PostOh nu begrijp ik het.. Maar 8 x 80kg is ook ver bovengemiddeld. Veel van de mannen in mijn vroegere gym trainden ook altijd met een boxershort tot voorbij de knieën of gewoon een lange broek (with a good reason). De meesten heb ik nooit richting het squatrek gezien voor een deadlift of squat, alleen soms om het rek te bezetten voor curlen.. Kan je nagaan, een vrouw die deadlift en met deze gewichten is in mijn ogen zeldzaam. Ga zo door!
Thanks!
Originally posted by Leo1988 View PostJeeeeezuussss, ik dacht ik check ff het topic van pinada: 12 pagina's in 9 dagen. Tsja wat kan ik zeggen, leuke gewichtjes, bizarre foto's
Trouwens met die deadlift: je moet mijn buik is zien als ik lock, dat is helemaal geen pan (puilt die madderfacker uit als nooit tevoren) Hoelang geleden is je avatar gemaakt?
Ik denk al, waar blijf je?
Avatar is een week of drie geleden gemaakt zoiets. Ik spiek even op mijn profiel... 2 mei ongeveer...
En hoezo zijn mijn foto's bizar???
Originally posted by Falstyr View PostOp Dutchbodybuilding.com zou ze de sterkste deadlifter zijn van alle vrouwen daar :P"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Ik heb een te suf weekend achter de rug. Was van plan gisteren nog te gaan trainen, maar dat is er niet meer van gekomen. Lag de nacht ervoor om half vijf in bed. Werd rond half elf wakker en ben toen gaan liggen bakken op het dakterras. Daarna verjaardag en bbq-en en dus niet meer aan trainen toegekomen. Heb thuis nog even een tabata gedaan, maar dat was meer voor mijn eigen gemoedsrust...
Vanavond wel trainen, pushprogramma. Ben er nog niet helemaal uit wat ik ga doen. Zit te denken aan het volgende:
- side split squat (nog nooit gedaan, eens kijken wat ik er van vind)
- sissy squat
- een bench press (db, bb, incline, flat, geen idee nog)
- fly
- military press
En nou wil ik misschien nog wat voor de beentjes doen, maar ben inspiratieloos vandaag ... Dus dat zie ik straks wel of ik er überhaupt nog eentje kan doen en welke het dan wordt."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
En weer terug van training:
Squat 70 kg
Sumo squat met een dumbbell van 50 kg
Leg extension 50 kg
Bench press 30 kg
Incline db press 12 kg per hand
Military press met 15 kg
Alles weer in totaal 30 reps.
En nu heb ik pijn in mijn benen en ass."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by hardcoremenneke View Postwaar blijft die foto dat je tege je eigen kont schopt dan ??
Originally posted by Falstyr View PostMwahahah I told you so
Yeah yeah yeah, die sumo squat was pijnlijk voor mijn ass, maar qua lenigheid viel het me alleszins mee"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
22 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment