'Pinada schopt eigen kont'-log

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heel dat "Ghandi dieet" kunnen jullie in je hol duwen
    Ik doe het wel op de old fashioned manier.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Heel dat "Ghandi dieet" kunnen jullie in je hol duwen
      Ik doe het wel op de old fashioned manier.
      Boulimia?

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
        Vanaf 28 april. En het went zeker, ik heb nu over het algemeen veel minder last van honger dan bijvoorbeeld de eerste week. Maar ik heb sommige dagen dat het gewoon kut voelt
        Moe ofzo, of sacherijnig? En wanneer is je eetwindow dan?
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Originally posted by Leo1988 View Post
          Moe ofzo, of sacherijnig? En wanneer is je eetwindow dan?

Moe en slap. Eetwindow verschilt. Eerste maaltijd rond een uurtje of drie-vier 's middags en dan tot een uur of tien 's avonds.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Hm oke vreemd.

Je hebt een eetwindow van ongeveer 6-7 uur dus, ik had begrepen van lyle dat vrouwen over het algemeen beter reageren op een wat groter eetwindow, van rond de 10 uur. Ik weet niet hoe je gains gaan?

Als het lang zo blijft kan je dat proberen ofzo. Zelf zit ik ook op een wat langer window nou (was 5-6, nou 8-9). Zit zelf te denken om te stoppen, want mn gains slaan nergens op
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Ik wou haar ook op 10 uur zetten, maar ze wilde per sé meteen het echte IF doen.

Overigens, hoe bedoel je dat je gains nergens op slaan?
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Net ff een topic gemaakt hierover: http://forum.bodynet.nl/algemeen/327...erbranden.html

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                  Ik wou haar ook op 10 uur zetten, maar ze wilde per sé meteen het echte IF doen.

Overigens, hoe bedoel je dat je gains nergens op slaan?

Yeah yeah yeah... eigenwijs he

Overigens begin ik dat proefkonijn-grote baas concept een beetje jammer te vinden... 'Ik wou haar ook op 10 uur zetten'... Alsof jij mij ergens op kan zetten

"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Hm oke vreemd.

Je hebt een eetwindow van ongeveer 6-7 uur dus, ik had begrepen van lyle dat vrouwen over het algemeen beter reageren op een wat groter eetwindow, van rond de 10 uur. Ik weet niet hoe je gains gaan?

Als het lang zo blijft kan je dat proberen ofzo. Zelf zit ik ook op een wat langer window nou (was 5-6, nou 8-9). Zit zelf te denken om te stoppen, want mn gains slaan nergens op

Ja ik heb dat ook gelezen van een window van 10 uur, maar heb begrepen dat dat alleen te maken zou hebben met je gemoedstoestand en dat vrouwen gewoon eerder chagrijnig worden van vasten dan mannen, maar niet dat het effect zou hebben op vet of massa.

Comment

• Ohw ik dacht ook gelezen te hebben dat vrouwen echt betere gains hebben door een groter eetwindow. Kan misschien ook komen door minder stress (+ hoger serotonine level???) door een betere gemoedstoestand, wat je lichaam wat minder catabool maakt ofzo.

Comment

Ohw ik dacht ook gelezen te hebben dat vrouwen echt betere gains hebben door een groter eetwindow. Kan misschien ook komen door minder stress (+ hoger serotonine level???) door een betere gemoedstoestand, wat je lichaam wat minder catabool maakt ofzo.

Hebbie linkje?

Comment

• Daar was ik al bang voor Ik heb echt geen idee waar het staat maar ik ga wel fftjes zoeken

Comment

Daar was ik al bang voor Ik heb echt geen idee waar het staat maar ik ga wel fftjes zoeken

Hehe... thanks

Comment

• Zo, weer een traininkje er op zitten.

Begonnen met rack pulls. 90 kg is 8rm ongeveer en daarmee weer in totaal 30 reps gemaakt.

Vervolgens door naar de hyperextensions, weighted met 15 kg. Echt, ik verklaar mezelf soms voor gek dat ik die dingen na een rack pull of deadlift doe, maar ik vind ze zo lekker . Enfin, die 15kg weighted is dus ook mijn 8 rm (in ieder geval als ik ze na een deadlift of rack pull doe) en heb er in totaal weer 30 reps mee gemaakt. En fuckerdiefuckfuck wat een teringpomp had ik toen in mijn onderrug zitten zeg... Kwam dat ding amper af! Ben toen maar even met mijn hoofd op een bankje gaan hangen met gestrekte benen en even gewacht tot het weer gezakt was. Kon niet eens fatsoenlijk lopen

De rest van de oefeningen van vandaag:

Lat pull down (smalle greep) 45 kg
                              Lat pull down (brede greep) 40 kg
                              BOR 16 kg per hand
                              Iets side raise-achtig iets. Fuck, ben de naam kwijt... Zoek ik zo wel op. In ieder geval met 6 kilo per hand.
                              En weer reverse fly dingetjes, met mijn 8rm gewicht per hand (vergeten te kijken hoeveel kilo de dumbbells waren ).

En aangezien ik nog wel wat energie uit mijn kleine teen kon trekken heb ik ook nog maar even getouwtjesprongen/ gespringtouwd/ getouwtjespringd.. Whatever.

Edit: Fuckerdiefuckfuck, kan niet vinden hoe die oefening heet. Jammer dan.

En conclusie na ongeveer twee weken: trekken is lekkerder dan douwen.
                              Last edited by Pinada; 26-05-2009, 20:32.

Comment

• Lateral raises..??
                                Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X