Fal's Zware Metalen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    Mij kennende breekt de pot en liggen me groenten op de vloer :P

En verslag zal er komen. You know me met me lange lul verhalen. Eens even kijken wat ik met me mobiel kan verzinnen. Heb ontdekt dat je met filmen op de pauze kunt drukken. Youtube kan 10mins filmpjes aan dus kijken wat we daar mee kunnen doen en wat Pin en Gen er van vinden

Ik euhm.... trek wel een zak over mijn hoofd en ga in een hoek staan, hopen dat ik onzichtbaar wordt

Overigens kan ik met mijn digicam ook filmpjes maken, dus ik weet het nog beter gemaakt, ik film jullie wel
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
      Ik euhm.... trek wel een zak over mijn hoofd en ga in een hoek staan, hopen dat ik onzichtbaar wordt

Overigens kan ik met mijn digicam ook filmpjes maken, dus ik weet het nog beter gemaakt, ik film jullie wel
      Leuk, maar we moeten ook jouw stoere squats/deadlifts opnemen

Heb nog nooit een chick dat zien doen dus moet even vastgelegd worden

Comment

Leuk, maar we moeten ook jouw stoere squats/deadlifts opnemen

Heb nog nooit een chick dat zien doen dus moet even vastgelegd worden

Chick? Ik ben een pannenkoek dus ik voel me niet aangesproken
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Nog interesanter. Heb nog nooit een pannenkoek zoiets zien doen
          Wat is het geheim van je core strength? Stroop? :P

Comment

Nog interesanter. Heb nog nooit een pannenkoek zoiets zien doen
            Wat is het geheim van je core strength? Stroop? :P

Stroop met daarin een berg poedersuiker en rozijnen. Dat mengen tot een goede smurrie en het is net cement

Comment

• hoe hoog is die box ??
              No means Try Again

Comment

• Geen idee maar ik gok op 40cm dus zit net onder paralel dan.

Comment

• No means Try Again

Comment

• Aha, de parasolhouder

succes bro
                    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Uitgebreid log van de training van vandaag wordt morgen in een ander topic geplaatst aangaande de mini-meet van Pinada, Gen en mijzelf. Bij deze dus de wat drogere cijfers log.

Squat was bezet en begon met Hack Squat. 10reps met 10kg wat er aan hing. Voelde alsof me knieen meer werk leverden en voelde niet fijn aan. Dus toen omgedraait zoals op filmpjes zichtbaar zijn in het andere topic. Voelde fijn aan en prettiger voor me rug dan regulier squaten. Gewichten zijn excl gewicht van de machine aangezien ik niet weet hoe zwaar dat is.

10x 40kg, 80kg, 120kg
                      5x 140kg
                      3x 160kg, 180kg
                      1x 200kg
                      elke set met 2mins rust intervals

Even bij de balie een beslagbak met magnesium gehaald om te deadliften. Bij de 140kg sets was het tillen en paar tellen Static Holds gedaan. Ik nam 2mins rust intervals, maar bij de 140kg sets was dit 50-60secs. Voor de 150kg nam ik 3mins en uitvoering was niet bepaald netjes met bolling in de rug. Voor de 160kg nam ik 4mins rust en ging zonder moeite omhoog en hield ook deze even vast voor paar tellen.
                      10x 60kg, 90kg, 110kg
                      1x 120kg
                      10 singles van 140kg
                      1x 150kg
                      1x 160kg
                      Er had duidelijk nog iets meer ingezeten...10kg op zijn hoogst nog.

Wat inverted Row achtige dingen in een machine. Eerste gewicht was 30kg ofzo en was zo licht dat ik er letterlijk op moest lachen. Zie foto in dat andere topic van Links bolwork. Daarna even serieus aan de bak.
                      10x 50kg, 70kg, 85kg
                      8x 100kg (fullsstack) - drop set 80kg 6reps

Toen nog DB Rows om de bovenrug af te maken. Er stonden geen gewichten op en vond er 1 van 40kg. Stang was dikker dan normaal wat het lastiger maakte om vast te houden. Toch 6-8reps gemaakt per hand.

Op eind squats. Wilde een Widowmaker doen. Daarna nog wat geprobeerd, maar bij de 120kg was me lichaam zo op dat na de eerste rep het leek alsof ik naar achter zou vallen. Gelukkig gebeurde dit niet. Wilde doorgaan met singles toto 160+kg, maar vermoeid maakte de kans op ongelukken te groot dus nam het risico niet.
                      17x 70kg
                      6x 110kg
                      3x 120kg

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=PR6LW8VV6-Y
                        3x 160kg aan gewicht

Zo. Alles netjes bij elkaar

Comment

• Vandaag borst dag.

Ik begon met de Bench Press. De explosiviteit zat er goed in en de gewichten gingen easy omhoog. De 10x3 met 90kg was behaald en dus kan ik de volgende keer de 92,5kg gaan proberen.

De Low Incline Press deed ik voor de verandering met dumbells ipv de barbell. Voor de afwisseling en om wat meer de stabilisatie spiertjes aan te pakken. Ik gebruikte de Hammer Grip, dus ellebogen wijd langs het lichaam polsen naar binnen. Stuk prettiger omdat me DB halters uitsteken.

De Shoulder Press deed ik met een schijf van 20kg omdat deze prettiger te houden is dan een dumbell. Met de rechter kant haalde ik het allemaal met gemak, maar met links voel ik me sleutelbeen en alles over elkaar scheuren en veroorzaakt pijn dus kwam niet echt ver.

Als laatste oefening 10-10 Bench Press. Ik nam een wijde grip met 50kg. 1 rep, 10sec rust, 2reps, 10sec rust, 3reps etc tot ik de 10 reps haalde. Toen was het terug naar 1. Het was zwaar, verzurend met als resultaat een mega pomp en verzuring.

Droge Cijfers
                          Bench Press
                          8x 35kg
                          6x 50kg
                          3x 62,5kg, 77,5kg
                          10x 3x 90kg
                          1x 100
                          -volgende keer dus 10x3 92,5kg en 1x 102,5kg. Ben benieuwd hoever ik kom.

Low Incline DB Press (gewicht per DB)
                          10x 10,5kg, 15,5kg, 20,5kg, 25,5kg

Shoulder Press met 20kg schijf
                          niet zo'n succes met links

10-10 Bench Press
                          Wijde grip 50kg

Comment

• Netjes.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

• Maandag en dinsdag met enorme spierpijn in me benen gelopen na de meet in Nijmegen. Me benen stonden ook gewoon strak...mega pomp die 2 dagen aan bleef houden. Lekker/apart gevoel...Toch moet er op de borst en rug dag nog wat gepuzzled worden. Weet nog niet echt hoe ik bepaalde oefeningen vorm moet geven.

Even met me eten zitten spelen en toch iets qua cut-achtig iets er in verwerken.

Niet Sportdagen (3)
                              7:00 300ml halfvolle melk, 25gr whey
                              11:00 1 snee volkoren brood, pindakaas, 4 hele eieren
                              15:00 200gr kip, 75gr groenten
                              18:00 200gr kip, 75gr groenten
                              22:00 500gr magere kwark, 25gr whey
                              Totaal: 1710kcal, 277 eiwit, 60gr vet, 64gr KH, 10gr vezels

Sportdagen Been (2x "re-feed")
                              11:00 2 snee volkoren brood met pindakaas, 3 hele eieren
                              15:00 200gr kip, 100gr rijst
                              18:00 200gr kip, 100gr rijst
                              Labrada
                              22:00 500gr magere kwark
                              Totaal: 2470kcal, 253gr eiwit, 65gr vet, 236gr kh, 13gr vezels

Sportdagen Rug + Borst (2x)
                              11:00 3 hele eieren
                              15:00 2 snee volkoren brood met pindakaas
                              18:00 400gr kip, 75gr rijst
                              Labrada
                              22:00 500gr magere kwark, 25gr whey
                              Totaal: 2100kcal, 282gr eiwit, 62gr vet, 145gr kh, 9gr vezels

Gemiddeld over 7 dagen 2040kcal.
                              Onderhoud circa 2700-2800kcal

Vanwege het warme weer niet echt veel zin om te koken dus kan best zijn dat ipv rijst ik Havermoutvlokken neem met lading whey voor de eiwitten.

Comment

Vanwege het warme weer niet echt veel zin om te koken dus kan best zijn dat ipv rijst ik Havermoutvlokken neem met lading whey voor de eiwitten.
                                Wat je ook kan doen en wat ik zelf ook regelmatig doe is: je zorgt dat je wat bakjes in huis hebt van bijv. de chinees of tupperware ofzo weet ik het. Als je dan een pak rijst hebt van 400 gram kook je die rijst en verdeel je het over 4 bakjes. Zo heb je per bakje 100 gram rijst en hoef je maar 1 keer te koken voor 4 maaltijden. Je kan ook gelijk 2 pakken koken ofzo. Dus eet je er 1tje op en de rest vries je in. Moet je er wel rekening mee houden dat de smaak dan natuurlijk wel wat minder is 't is wel beter om gelijk op te eten na het koken. Maar kan een oplossing zijn.
                                Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X