Trainingslog Revius

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zo net even schouders gedaan, wel wennen om net een paar uur nadat je wakker wordt al te trainen.
    Niks bijzonders eigenlijk de training, ging wel lekker.

Begonnen met de military press, beetje opgewarmd met losse stang en met 10kg eraan.
    Daarna 5x5 gedaan met 50kg totaal. Gaat in ieder geval de goede kant op, vorige keer kwam ik niet verder dan 45.

Daarna dumbbell front raise:
    15x 10kg
    12x 12kg
    10x 14kg
    10x 16kg

Me anterior was toen aardig naar de klote.

Lateral raise nog gedaan met dumbbells, zelfde idee als met front raise, gewicht verhogen + reps verlagen.
    kwam uit op 10x 16kg per arm.

Cable side raise ging kut omdat die kabel beetje stroef liep dus die ook maar met dumbbells gedaan.
    3 setjes gedaan met 12kg dbs 12x per arm en met weinig rust.

Dit was het weer, morgen of maandag rug trainen, ligt eraan hoe laat het wordt vannacht.
    Denk dat ik bij de rug training rack pulls ga proberen vanaf 2 bankjes
    Vorige week in een andere gym rack pulls in een power rack gedaan, en die vond ik toch wel erg chill op 8x180kg

Masjol
    Groeten

Comment

• Originally posted by bodybuildr1990 View Post
      staat idd 240kg op, maar dat is wel per 1 kant dus max 480kg als ik het goed heb begrepen
      Ik zal dan nog eens een keer goed kijken en meteen maar even navragen daar.

Comment

• De training van vandaag wordt rug, even bikkelen en een PR zetten voor het nieuwe jaar.

Deadlift Ik ga voor minstens 200kg, zal zeker hoger proberen.

Pull ups 5x5 hopelijk, begin weer beetje zwaar te worden, maar me kracht is ook gestegen dus moet lukken

T bar row 100kg eraan hangen en dan 8 reps is het richtpunt voor de zwaarste set

Dumbbell row 3x12x32kg moet te doen zijn

straight arm pulldown ik ga deze even uitproberen

Good Mornings (knees bent) 15x80kg als richtpunt
        Groeten

Comment

• zou het knap vinden als je de 200 haalt. suc6 ermee
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

• Moet te doen zijn, zo ff de laatste meal: 500ml kwark, 60gr havermout, 2 bananen in de blender.
            daarna noxplode nt voor de training en wat stevige muziek.
            Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
              Moet te doen zijn, zo ff de laatste meal: 500ml kwark, 60gr havermout, 2 bananen in de blender.
              daarna noxplode nt voor de training en wat stevige muziek.
              Gadverdamme kerel, goed voedsel maar gemixt jij liever dan ik.
              Ik houd namelijk niet van een papje met dingetjes erin.

Comment

• Noxplode nt zou tog pas in 2010 uitkomen? Of was dat crack?

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Gadverdamme kerel, goed voedsel maar gemixt jij liever dan ik.
                  Ik houd namelijk niet van een papje met dingetjes erin.
                  Het smaakt gewoon naar een soort smoothie, zoals vruchtenyoghurt, maar ja je moet er van houden. Ik was vergeten dat ik het met water verdun

Originally posted by gameface View Post
                  Noxplode nt zou tog pas in 2010 uitkomen? Of was dat crack?
                  Dat is crack inderdaad, No-Xplode nt is wel een aanrader.
                  Groeten

Comment

Het smaakt gewoon naar een soort smoothie, zoals vruchtenyoghurt, maar ja je moet er van houden. Ik was vergeten dat ik het met water verdun

Dat is crack inderdaad, No-Xplode nt is wel een aanrader.
                    Ik zie dus dat no xplode ook goed bij jou werkt... Is NT een aanrader? Train alweer een tijdje met avpt en ik merk dat ik er aan wen zelfs na 8 weken stoppen.
                    Is het te vergelijken met de avpt versie of is dit nog een tikkeltje harder?

Comment

• Originally posted by Maasproductions View Post
                      Ik zie dus dat no xplode ook goed bij jou werkt... Is NT een aanrader? Train alweer een tijdje met avpt en ik merk dat ik er aan wen zelfs na 8 weken stoppen.
                      Is het te vergelijken met de avpt versie of is dit nog een tikkeltje harder?
                      De nieuwe is sterker. Heb ze allebei geprobeerd.

__________________________________________________ ______________

Nu de training

Ben begonnen met de deadlift om een 1RM te zetten. Heb de warming up richtlijn van T-nation gebruik die Roelinho laatst in Pinada der topic had gezet, bedankt daarvoor

Ik zal de opwarmsetjes niet noemen omdat daar weinig aan is. Me oude PR was 190kg en dat was denk 1,5maand geleden. Die ging toen echt maar net.
                      Nu trok ik de 180 verrassend simpel, dus had goede hoop dat de 200 ging lukken.
                      Daarna 190, ging ook in een vloeiende beweging.
                      Toen de 200, kreeg wel zweterige handen van de spanning maar bleef gefocussed. Hij ging goed en nog vrij gemakkelijk, merk wel dat de lockout het lastigste is, bleef daar even hangen.
                      Toen nog 5kg erbij geschoven, die bleef net boven me knieën hangen en toch nog tot lockout kunnen trekken.
                      Iedereen die er was stopte met trainen en waren al de hele tijd het gebeuren aan het volgen. Nou ik dacht doe er nog 5kg bij.
                      En ja hoor met pijn en moeite ging de 210kg de lucht in en kreeg hem nèt aan gelocked.
                      Toch blij dat ik 2009 met een PR op de deadlift heb afgesloten.

Verder niet echt bijzonder dus zal gewoon de gewichten opschrijven.

Pull ups (niet smal, niet breed maar ertussenin)
                      5x5, een maat hield alleen me voeten vast.

T Bar row gewicht excl. stang
                      80kg 12x
                      90kg 12x
                      100kg 8x
                      105kg 8x (PR)

Dumbbell Row
                      3x12x 32kg

Toen ging ik de straight arm pulldown proberen, maar daar voelde ik geen reet van, behalve in me triceps, dus ging maar V-Grip lat pulldown doen.

15x 60kg
                      15x 65kg
                      12x 65kg met 10x 55kg er gelijk achteraan

Toen nog ff bikkelen bij de laatste oefening...
                      Good mornings knees bent

3x15x70kg

Heb toch maar geen 80kg gedaan, dit voelde goed, volgende keer naar de 80
                      Dit was me training weer, was weer helemaal toppie!

Morgen Borst biceps aan de beurt

Masjooooolll
                      Groeten

Comment

• gefeliciteerd jonge
                        160kg squat
                        225kg deadlift
                        130kg benchpress

Comment

• Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                          gefeliciteerd jonge
                          Danke sehr
                          Groeten

Comment

• Lekker hoor, heb je toch redelijk gemakkelijk je doel gehaald, gratz!

Comment

Ben begonnen met de deadlift om een 1RM te zetten. Heb de warming up richtlijn van T-nation gebruik die Roelinho laatst in Pinada der topic had gezet, bedankt daarvoor
                              Graag gedaan, het is fijn om nuttig te zijn.
                              Site pas recent 'ontdekt'. Handige tips en leuk geschreven.

Proficiat met je PR, hoop ooit in de buurt te komen :P
                              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Gefeliciteerd man.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X