Zo net even schouders gedaan, wel wennen om net een paar uur nadat je wakker wordt al te trainen.
Niks bijzonders eigenlijk de training, ging wel lekker.
Begonnen met de military press, beetje opgewarmd met losse stang en met 10kg eraan.
Daarna 5x5 gedaan met 50kg totaal. Gaat in ieder geval de goede kant op, vorige keer kwam ik niet verder dan 45.
Daarna dumbbell front raise:
15x 10kg
12x 12kg
10x 14kg
10x 16kg
Me anterior was toen aardig naar de klote.
Lateral raise nog gedaan met dumbbells, zelfde idee als met front raise, gewicht verhogen + reps verlagen.
kwam uit op 10x 16kg per arm.
Cable side raise ging kut omdat die kabel beetje stroef liep dus die ook maar met dumbbells gedaan.
3 setjes gedaan met 12kg dbs 12x per arm en met weinig rust.
Dit was het weer, morgen of maandag rug trainen, ligt eraan hoe laat het wordt vannacht.
Denk dat ik bij de rug training rack pulls ga proberen vanaf 2 bankjes
Vorige week in een andere gym rack pulls in een power rack gedaan, en die vond ik toch wel erg chill op 8x180kg
Masjol
Niks bijzonders eigenlijk de training, ging wel lekker.
Begonnen met de military press, beetje opgewarmd met losse stang en met 10kg eraan.
Daarna 5x5 gedaan met 50kg totaal. Gaat in ieder geval de goede kant op, vorige keer kwam ik niet verder dan 45.
Daarna dumbbell front raise:
15x 10kg
12x 12kg
10x 14kg
10x 16kg
Me anterior was toen aardig naar de klote.
Lateral raise nog gedaan met dumbbells, zelfde idee als met front raise, gewicht verhogen + reps verlagen.
kwam uit op 10x 16kg per arm.
Cable side raise ging kut omdat die kabel beetje stroef liep dus die ook maar met dumbbells gedaan.
3 setjes gedaan met 12kg dbs 12x per arm en met weinig rust.
Dit was het weer, morgen of maandag rug trainen, ligt eraan hoe laat het wordt vannacht.
Denk dat ik bij de rug training rack pulls ga proberen vanaf 2 bankjes
Vorige week in een andere gym rack pulls in een power rack gedaan, en die vond ik toch wel erg chill op 8x180kg
Masjol
Comment