Trainingslog Revius

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haha bedankt voor de complimenten, ik doe me best, en ja ben 18 en train nu iets meer dan een jaar.
    De toekomst zal het uitwijzen he.

Btw koninginnendag mogen ze echt afschaffen van mij, krijg bijna de neiging in een Suzuki Swift te stappen...
    Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
      Btw koninginnendag mogen ze echt afschaffen van mij, krijg bijna de neiging in een Suzuki Swift te stappen...

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Hé dat bedoelde ik helemaal niet...
          Groeten

Comment

• net je log eens door gelezen ziet er goed uit man!lekker bezig

Comment

• Thanks Hendrie.
              Groeten

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                Dat moet zelfs niet, hij kan ook heel sterk worden zonder.Zie bv: g-men van dbb
                Ik heb vernomen dat het tegendeel waar is.
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                  Dat moet zelfs niet, hij kan ook heel sterk worden zonder.Zie bv: g-men van dbb
                  Vergeet Alex Moonen niet. Ook roid-free en vorig jaar bij zijn debut 2e op het NK geworden. En bij de Fibo deed hij het ook niet slecht tegen het veel sterkere deelnemers veld. Als je op redelijk vroege leeftijd begint kun je gewoon heel ver komen naturel.

Comment

• Volgens jullie zitten alle topsporters aan de roids.....hoe zit dat dan?
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• top van strongman is de wereld kampioenschappen en europese kampioenschappen. daar is inderdaad vol roid gebruik. Inclusief jarno hams en berend venenberg dat deden om aan die top mee te doen.

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
                        Ik heb vernomen dat het tegendeel waar is.
                        Welk tegendeel?

Net een leuke training gehad, was bij sterkste man van Zuid Holland en ze hadden een publiekswedstrijdje ingelast.
                        Farmers op afstand, 2x80kg, lange kut dingen.

Paar gasten die keihard faalden en na 5m dat ding dropten, 1 gozer die ook bij RDP trainde ongeveer 50m met 1 drop.

Ja een drop bij farmer walk, sloeg nergens op, je mocht ze 1x laten vallen en daarna doorlopen, maar dat wist ik niet.
                        Dus ik liep in 1x ongeveer 65m, kwam er nog 1 na mij die liep 50m -> drop -> nog 16m dus 1m meer.

Die kreeg 50 euro als 'winnaar' en ik kreeg 20 als echte winnaar

Verder was het een mooie wedstrijd met veel spanning, werd op het laatste onderdeel bij de stones op 1 seconde beslist.
                        Groeten

Comment

• Pff, tennis afgelast, toch een extra rustig voor de wedstrijd woensdag.
                          Hopen dat er iemand uitvalt.

Oja en ik heb vernomen dat die farmer walk van koninginnedag 2x90kg was, dus een dikke PR eigenlijk 65m
                          Groeten

Comment

• Zonder drops?
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

• Uiteraard, drops horen niet bij een farmer walk
                              Groeten

Comment

• Farmers worden anders meer dan genoeg op de grond gedropt als je naar wedstrijden op wereld niveau kijkt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X