Trainingslog Revius

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bij farmers op afstand? Lijkt me sterk.
    Groeten

Comment

• net je log wat doorgelezen, man jij bent fucking sterk!
      Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

• haha valt wel mee joh
        Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
          haha valt wel mee joh
          Jij bent veel te bescheiden.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Revius View Post
            haha valt wel mee joh
            omg je bent nog maar 18 en zo een stats!!
            hoe lang train je al? goeie conditie trouwens
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Jij bent veel te bescheiden.
              Zolang er veel sterkere gasten om me heen lopen zal ik niet zo snel hoogmoedig worden

Originally posted by gleke View Post
              omg je bent nog maar 18 en zo een stats!!
              hoe lang train je al? goeie conditie trouwens
              Conditie is voor strongman begrippen wel aardig, maar moet nog zeker veel aan gedaan worden.
              Ik train sinds februari vorig jaar ongeveer.
              Groeten

Comment

• Juist kreeg net mailtje van de organisatie van Biest-Houtakker, er is een team weggevallen.

Dus Falstyr be prepared
                Groeten

Comment

• als jij samen met Sabri gaat ben ik not impressed. Sabri kwam al niet eens in me buurt op het NCC dus niet echt een sterk iemand in je team vind ik. Jij zou me op de loop onderdelen voorbij gaan, maar dan rekent mijn team maatje wel met je af op o.a. de farmers. Deadlift weet ik niet wat Sabri kan en ik weet niet in hoeverre mijn come-back dan is qua deadlift tegen die tijd. Maar Chreiz is ook een goede deadlifter en zal ongeveer net zoveel als jouw doen. Als ik tegen die tijd weer aardig terug ben zal het ook hier goed moeten komen als team prestatie. Op het log pakken wij ook de punten boven de jullie, want ik ga niet meer dezelfde fout maken als op het NCC en chreiz is ook flink aan het vooruitgaan op dat ding. Power stairs ben ik wel benieuwd naar hoe dat zal gaan. Niet echt iets waar je op kan trainen en ik hoop dat die lange poten van Chreiz hier goed van pas gaan komen

Heb geen idee welke teams mee doen en ik ga me niet weer vooraf rijk rekenen op een top x positie of zo. Zie het dit keer wel. Ook omdat ik niet weet wat ik qua eventuele conditi/snelheid winst boek en krachtverlies lijd aan de hand van me cut.
                  Last edited by Falstyr; 04-05-2010, 16:23.

Comment

• Biest-Houtakker

Kom je daarvandaan
                    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• nee Revius woont meer richting delft-hoek van holland die kant op.

Comment

• ooh jammer
                        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Haha ik maakte maar een geintje man, maar moet nog antwoord krijgen van Sabri.
                          Anders iemand anders polsen.
                          Groeten

Comment

• ik zou gewoon meteen voor iemand anders gaan die sterker is en jouw zwaktes wat maskeert. Chreiz en ik complimenteren elkaar aardig qua zwakke en sterke punten.

Comment

• Ja ach maar zo serieus is het niet om hem in de steek te laten, heb het eerder afgesproken.
                              Maar aangezien die volgens mij geblesseerd is zit de kans erin dat hij niet mee kan doen natuurlijk.
                              Groeten

Comment

• Zo vanmiddag meegedraaid met de Oerzeeuw, C-klasse, ze hadden nog een plaatsje over.
                                Aanvankelijk vond ik de wedstrijd er niet leuk uitzien en had me daarom niet ingeschreven, maar toch wel goed om ervaring op te doen.

Het begon met een medley, 2x70kg farmers over 40m met op 20m een keerpunt en daarna een 130kg duckwalk ongeveer, weet niet precies eigenlijk.
                                Had als eerste geloot helaas dus wist niet wat ik moest lopen, liep uiteindelijk een tweede tijd, zat meer in.

Toen kregen we een tireflip van 220kg, wat een pokkeding was dat. Super licht alleen de beweging klopte gewoon niet in vergelijking met een grotere waardoor ik gewoon mis greep. Werd hier geklopt door iedereen die die band eerder had aangeraakt, waren er een stuk of 4.

Toen de laadrace, die ligt me opzich wel, behalve dat ik niet wist hoe ik de basaltblokken vast moest pakken. Ook hier enkel geklopt door gasten die met deze stenen hadden gewerkt, tevens buiten mij de enigen die alle 5 de stenen erop kregen.

Het waren stenen van 50, 60, 70, 80 en 90kg of zoiets, kan ook 5kg schelen maar weet het niet zeker. Moesten verplaatst worden over 15m en daarna geladen op een platform van 1m30 ongeveer.

Laatste onderdeel is een onderdeel waar ik vanaf nu echt een schijthekel aan heb, de Accuhold.
                                15kg ongeveer heb hem maar 32 seconde vast gehouden omdat ik me armen niet gestrekt kon houden, bij 2 waarschuwingen was het over dus ja, jammer.

Wil niet al te veel smoesjes verzinnen, want de meeste dingen heeft uiteraard iedereen last van maar heb toch altijd kritiek op mezelf. Alleen bij de accuhold kon ik er niet veel aan doen, me armen staan in een andere hoek ten opzichte van elkaar door een lichte bot afwijking waardoor ik me rechter arm niet kon strekken.
                                Maar ja leuke wedstrijd, leuk leermoment, volgende keer beter.

Was 4e van de 9/10 op 1 punt verschil met nummer 3.
                                Achteraf had ik toch maar beter die accuhold paar seconden langer vast moeten houden haha.
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X