Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ey fal, ff een vraagje over dat onderrug probleem...
    Weet je al wat je er aan gaat doen?
    Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
      Ey fal, ff een vraagje over dat onderrug probleem...
      Weet je al wat je er aan gaat doen?
      Minder op me reet zitten, meer met me benen zwaaien, meer me reet aanspannen. Scheelt al een hoop lijkt het.

Comment

• Zachte bank? Te slappe matras? Klote houding achter computer? Slappe auto stoel? Je weegt steeds meer, en meer ook he?

Comment

• Me matras zit een grote *buik*deuk in en is al aardig ingezakt vergeleken met het matras er naast :P
          Had toentertijd de sterkste matrassen gekocht die ze hadden :S

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
            Me matras zit een grote *buik*deuk in en is al aardig ingezakt vergeleken met het matras er naast :P
            Had toentertijd de sterkste matrassen gekocht die ze hadden :S
            Wissel van matras, of draai ze om... Om uit te proberen... Ik heb n tijd met mn rug lopen tobben, tot ik in de gaten kreeg dat mn bank te veel doorzakte.. En daardoor mn bekken zo onderuit kantelde.. Ben om te proberen n andere plek op de bank gaan zitten.. 2e dag, weg klachten. gelijk nieuwe bank gehaald. Dat gaat zo langzaam, dat ik het niet eens merkte dat hij gewoon doorzakte....Je raakt er aan gewent...

Comment

Minder op me reet zitten, meer met me benen zwaaien, meer me reet aanspannen. Scheelt al een hoop lijkt het.
              Oké en ga je ook iets extra's doen qua training, zoals die site bijv. glute bridges aangaf?
              Ik ga ook wat minder zitten en achter de computer vaker op me knieën, kijken of het helpt.
              Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                Oké en ga je ook iets extra's doen qua training, zoals die site bijv. glute bridges aangaf?
                Ik ga ook wat minder zitten en achter de computer vaker op me knieën, kijken of het helpt.
                Ik heb tijden gehad dat ik soms wel 12 uur op een dag achter me computer zat in de vakanties.. nergens last van gehad. Dat komt ook vaak omdat ik achter me computer lag. Benen op mijn bed enzo :P.

Comment

• Deze week dus de-load traininkjes

Box Squat
                  60kg 3x3
                  100kg 8x2
                  80kg x43

Barbel Complex 40kg
                  oefeningen in de complex aaneenvolgend uitgevoerd waren deadlift, stiff legged deadlift, bent over row, hang cleans, front squat, militairy press, squat, good morning. Begon bij 6reps ongeveer anderhalve minuut rust dan 5reps etc etc tot 1rep en klaar.

Comment

Deze week dus de-load traininkjes

Box Squat
                    60kg 3x3
                    100kg 8x2
                    80kg x43

Barbel Complex 40kg
                    oefeningen in de complex aaneenvolgend uitgevoerd waren deadlift, stiff legged deadlift, bent over row, hang cleans, front squat, militairy press, squat, good morning. Begon bij 6reps ongeveer anderhalve minuut rust dan 5reps etc etc tot 1rep en klaar.
                    Hoe doe jij het om die complex zwaarder te maken, meer gewicht of meer herhalingen?
                    Groeten

Comment

• meer gewicht en/of kortere rust intervals.

Comment

• Sommigen weten dat ik al lange tijd zit te dubben om Dark Matter eens te proberen. Zojuist besteld naast een nieuwe pot Super Charge en wat Whey en ben benieuwd

Dark Matter van MHP - XXL Nutrition

Comment

• ...Voor €2 per shake, mag het wel erg goed werken.. Kun je mij misschien uitleggen, wat die 2 graf kruizen (bij sup facts) betekenen? Begrijp er niets van...

Comment

• Staat eronder, betekend dat de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid niet bekend is.

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
                              Staat eronder, betekend dat de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid niet bekend is.
                              Ok dank je wel Tommyy, heb ik niet goed opgelet... Meer en beter lezen knulletje, foei...

Comment

• Was weer even wat motivatie filmpjes aan het kijken. Werkt misschien ook voor jullie...

YouTube - Tire Flip

YouTube - farmers walk

YouTube - front squat

YouTube - Back Squat

YouTube - Baby Weightlifter, 4 Years old, 9 kg

Insane power. Zal hard moeten werken om die gast voor te blijven. Arme Possel word al outlifted door een baby

Ziet er schattig uit. Zou er op die manier ook wel eentje willen
                                Last edited by Falstyr; 23-12-2009, 19:07.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X