Wie weet of ik ooit een man wordt. Maar nu ik 100kg boven me hoofd kan uitstoten ben ik eindelijk een beest. Is ook prima
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
Heb nu pas echt overal pijn. Zelfs voor een stukje lopen of verzitten moet er zoveel moeite gedaan worden dat ik me misselijk voel. Zit te denken vroeg naar bed te gaan. Voel me enorm moe ook. Zal slapen als een baby stier die op kindeke jezus pist
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostKun je wel lachen, maar denk eens aan die arme kat die altijd naast me slaapt :P
Heb net gehoord gekregen dat de andere band 380kg was. Deze kreeg ik natuurlijk niet geflipt, maar wel tot knie hoogte van de grond gekregen
Lijkt me wel leuk om in de toekomst ook eens te gaan doen.Groeten
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postdie gast was er ook met nog 1-2 jonge gastjes. Deden best goed mee inderdaad. Maar er liepen een 2-3 man bij die gewoon lekker bezig waren en dingen deden die ik nog niet kan.Groeten
Comment
-
Net op RTL7 NK van 2005 bekeken deden ze 3 flips op 380kg band en dan 3 stoffen zakken van 130kg als een medley. Tijdens de newcommers cup is het een medley van 125kg duckwalk voor 15m, 4flips 250kg band, farmer walk 75kg 15m. Die medley moet ik punten pakken als me conditie verbeterd is. Dan sjeez ik er door heen
Velen hebben de 380kg geprobeerd te flippen, maar het was maar 1 die het uiteindelijk lukte.
Comment
-
Volg je log al een tijdje, maar heb nooit iets erin gepost, maar zag net even Stadspolders voorbijkomen, dus kon het niet laten om even een comment te plaatsen! Is echt 2 minuten bij mij vandaan dat station haha. Even over de algemene strekking van je log: nice gains, en nog meer mooie gains toegewenst!
En veel succes met je wedstrijd! Ik zal je log met plezier blijven volgen!Can squats cure cancer?
- Yes, there is nothing heavy squats can't cure!
Comment
-
Beetje vage nachtrust gehad. Was om 20:30 naar bed gegaan en viel zo wat meteen in slaap. Rond 2:00 werd ik wakker van de honger en heb een bak spare ribs van 600gr weg gewerkt. Toen meteen weer me bed in gedoken en weg was ik. Moest echt strompelen van de spierpijn door me woning, maar nu (10.30) ik weer wakker werd van de honger valt het best mee. Me linkerhand kan ik niet sluiten zonder pijn in de onderarm en twee vingers vanwege de Farmer Walk en rechts lichtjes hetzelfde. Me lats voelen nu ook een stuk beter en zo ook me benen.
Morgen weer 5x5 150kg squat en opbouwen naar een 3x3 200kg met 1x240kg in de toekomst.
Plaatselijk vet verliezen met HGH werkt blijkbaar. Spuit het onderhuids in je buik en verlies er ook wat vet. Kan me belt nu om doen en ook het meetlint geeft aan aardig wat cm's daar verloren te zijn. En een belt ga ik nu zeker wel gebruiken bij sommige onderdelen zoals een Yoke.
Heb even zitten denken. Zodra in Februari de StM trainingen beginnen dan gaat me schema er waarschijnlijk uit zien als:
maandag - bench
woensdag - squat/deadlift
donderdag - bench
zaterdag - StM onderdelen exl. Log Press. De meeste onderdelen pak je achterkant van het lichaam aan vanwege lopen en tillen etc. Dus vandaar. Af en toe met een De-load op de bench of top weken op de bench dat ik dan een Log Press mee pak op zaterdagen.
Comment
-
I had a dream...
Je wilt niet weten waar die allemaal over gingen. Op een campus met jonge wijven in een douche en.... *kuch* juist trainen. De strongman training heeft me wel even met de neus op de feiten gedrukt. Dus ging eens nadenken voor ene keer. Toen vormde zich een idee in me kleine schedeltje en dat legde ik aan iemand voor die het goed keurde. Hij kwam met suggesties op detail niveau en kan het plan in werking gezet worden. En het plan is... *trom geroffel*
Ik maak me huidige 10 weekse kuur met Test-E en Boldeone af en blijf de komende weekjes nog door bulken op zo'n 6000kcal per dag. En dat is echt een hel voor mij, want heb nog steeds niet echt cravings voor voedsel gehad dus zit met tegen zin te proppen. Nog 3 weken discipline opbrengen *zucht* Afijn... in plaats van de na-kuur gaan we verder met nog eens 10 weken Test-E, Primo en Anavar op een 3800kcal eet patroon om eens even flink te gaan cutten en hopelijk rond de 18% vet te eindigen met een bodyweight van rond de 110kg. Dan de na-kuur. Natuurlijk zal ik ook HCG hanteren om voor me ballen te zorgen wat op het moment 1000IU's ruw weg elke 3 weken is. En dan nog wat HGH 2x iedere trainings dag.
Als dit allemaal achter de rug is zal ik nog een 6-8 weken hebben tot aan de NCC. Die weken ga ik gebruiken om me inname weer iets op te krikken. Na de wedstrijd naturel verder terug cutten tot een 14-15%. Dan zal ik weer genoeg ruimte hebben om weer te kunnen bulken voor de wedstrijd in Oktober.
Schijnbaar gaat Mc. Chick vanaf nu al iedere zaterdag events trainen dus zal 3 januari wellicht ook gaan. Dat betekend dat wellicht morgen me week volgens nieuw patroon begin met bench dag ipv squat. Even kijken...beslis het morgen wel. Zit namelijk met Michael die dan op vrijdag traint terwijl ik dat dan niet doe. Moet rekening met hem houden en het 1 en ander bespreken wat mogelijk is.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: