Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hij houdt niet zo van loggen. Van de week zei hij, zonder dat ik er over begon, dat ie wel weer wat droge cijfer logjes zou gaan toevoegen. Maar lijkt er niet echt van te komen... Ach ja.

Net wel wat concentratie probleempjes bij een sollicitatie gesprek gehad. Ik verwachtte een oudere onaantrekkelijk vrouw die me zou gaan interviewen. Was het een vrouw rond mijn leeftijd. Slank figuur, leuk gezicht en proportioneel grote tieten in een strak horizontaal gestreept hemd. Na een paar minuten in het gesprek zat ik meer te denken hoe ik haar op die vergadertafel wilde nemen.

AS werkt goed :P Maar het is niet zo dat ik meteen lelijke wijven lekker ga vinden. Daar is niet genoeg Testosteron voor in de hele wereld. hehe

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
      Heeft MichealP geen zin meer om te loggen?
      Ik heb inderdaad een tijdje niet zoveel zin/tijd gehad , maar ga proberen het toch bij te houden alleen best wel kort alleen droge cijfers .
      dus hierbij de eerste log weer na een lange tijd

Droge Cijfers

Bench Press
      20.0KG x 12
      30.0KG x 12
      42.5KG x 12
      50.0KG x 5
      50.0KG x 5
      50.0KG x 5
      50.0KG x 5
      50.0KG x 5

Inc BP
      30.0KG x 12
      35.0KG x 8
      35.0KG x 6

CG BP
      30.0KG x 12
      30.0KG x 12
      30.0KG x 12

DB Shoulder Press
      10.0KG x 8
      10.0KG x 8
      10.0KG x 8

Hammer Curl
      10.0KG x 12
      10.0KG x 12
      10.0KG x 8

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        Hij houdt niet zo van loggen. Van de week zei hij, zonder dat ik er over begon, dat ie wel weer wat droge cijfer logjes zou gaan toevoegen. Maar lijkt er niet echt van te komen... Ach ja.

Net wel wat concentratie probleempjes bij een sollicitatie gesprek gehad. Ik verwachtte een oudere onaantrekkelijk vrouw die me zou gaan interviewen. Was het een vrouw rond mijn leeftijd. Slank figuur, leuk gezicht en proportioneel grote tieten in een strak horizontaal gestreept hemd. Na een paar minuten in het gesprek zat ik meer te denken hoe ik haar op die vergadertafel wilde nemen.

AS werkt goed :P Maar het is niet zo dat ik meteen lelijke wijven lekker ga vinden. Daar is niet genoeg Testosteron voor in de hele wereld. hehe
        hahaha

voor wat voor functie ga je solliciteren?

Comment

• Haha, daar was ik ook benieuwd naar

Comment

• ik ben logstiek planner/expediteur. Maar in dit gevoel was het plannen van IT-monteurs.

Comment

• YouTube - Sepultura-Orgasmatron

Me benen voelde nog steeds gesloopt aan van afgelopen zondag. Heb tot gisteren gestrompeld. Vandaag voelde ik nog steeds steken en vermoeidheid in me quads. Heb dus het minimale verplichte gedaan...5x5 160kg. Voelde me ook licht in me hoofd. Intensief proberen te trainen op maar 3000ish kcal is trainen als een vaatdoek. Ach ja....eens kijken hoe het a.s. weekend gaat. Heb nu geen extra's gedaan voor benen dus zou dan wel genoeg hersteld moeten zijn voor een 5x5 165kg.

Probeerde toen nog wat chin ups te doen. Na 4 reps kreeg ik weer last van me 2 vingers in de linkerhand. En ook bij pogingen Bent over Row te doen wilde ze niet echt mee werken. Dit is best irritant. Hoe moet ik rug trainen

MichaelP zei dat hij waarschijnlijk 30januari toch mee gaat naar Limburg. Ashley heb je nog plek voor 1 meer in je busje? Hij kan ook uitleg geven over hoe box squat en bench te doen dus scheelt mij weer werk dan hehe.

Tussen door praten MichaelP en ik over van alles. Dit leidde tot een korte bodybuild poseer show voor me V-shape en schouders. Als ik me lats aan span zie je zelfs van de voorkant 2 enorme vleugels verschijnen wat leidde tot response als "DAMN!!" :P

Nu weer me Dark Matter zuipen. Vind het wel prettig spul dusver. Zal over een tijdje wat uitgebreidere review over schrijven.

Droge Cijfers
              Squat
              65kg x 10
              90kg x 10
              112,5kg x 5
              135kg x 5 (paused reps)
              160kg 5x5

Bent over Row
              60kg x 10
              80kg x 6
              -in plaats van stang naar navel was het stang naar borst. heeft betere overdracht naar betere resultaten op de bench press

Comment

• Het is niet echt comfortabel met zn 3en maar het kan wel.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Ik vouw hem anders wel op en prop hem in de achterkant van je bus :P

DSO op MSN vroeg hoe het met de HGH gaat. mijn response: "Merk er weinig van qua herstel. Ik sloop me lichaam gewoon dat beetje meer ter compensatie"

Comment

Ik vouw hem anders wel op en prop hem in de achterkant van je bus :P

DSO op MSN vroeg hoe het met de HGH gaat. mijn response: "Merk er weinig van qua herstel. Ik sloop me lichaam gewoon dat beetje meer ter compensatie"
                    Maakt mij niet uit wat je met hem doet....ik zit in ieder geval wel comfortabel

Comment

• Limburg=Tilburg?

Btw, wat is dat Dark Matter?
                      Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                        Limburg=Tilburg?

Btw, wat is dat Dark Matter?
                        Dark Matter is een supplement.

Waar haal je Limburg/tilburg vandaan? dat is hier nergens vermeld.

Comment

MichaelP zei dat hij waarschijnlijk 30januari toch mee gaat naar Limburg.
                          ......

Comment

Dark Matter is een supplement.

Waar haal je Limburg/tilburg vandaan? dat is hier nergens vermeld.
                            Die meet was toch in Tilburg, je schreef Limburg
                            Groeten

Comment

• Alles onder de rivieren zijn reserve belgen voor mij. 1 pot nat :P

Comment

• Had jij niet ergens een flimpje gemaakt met rack-pulls?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X