Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tja dat was niet echt een intense work-out. Toch zijn me beide schouders enorm verzuurd. Alleen al rustig hangen van me armen doet al auw. En van de verzuring wordt ik gewoon lichtelijk misselijk. Erg teleurstellend

Bench wilde ik de 15rep regio eens proberen. Na de derde set waren me spiervezels al zo vermoeid dat ik de twee opvolgende sets niet echt veel reps er uit geperst kreeg. Is wel even anders dan opwarmen met 5-8 reps en dan nog genoeg over hebben om te toppen.

Had niet echt zin om me schema te volgen en improviseerde wat. Dus deed ik een Pin Press. Je zit dan in het Power Rack op het bankje, de pins ingesteld zodat de barbel ongeveer op mond hoogte ligt. Dan is het core aanspannen, barbel overhead uitstoten, terug dood op de vangers leggen en opnieuw pressen. Dat hakte er wel even in.

Hierna bedacht een Hammer Curl & Press. Maar mijn schouders waren zo verzuurd nu dat ik alleen Hammer Curls deed met tussen door wat Plate Raises van 20kg. Dus dan pak je de schijf met beiden handen en doet een Front Raise tot de schijf boven je hoofd is en weer terug naar beneden.

Woensdag wil ik rust dag voor de benen in lassen, donderdag kijken of ik weer in staat ben de 5x5 100kg te doen met bench. In het weekend wat Strongman onderdelen doen. Volgende week maandag en woensdag de-load trainingen om dan op zaterdag in tilburg te kunnen knallen.

Droge Cijfers
    Bench Press
    40kg x 16
    60kg x 15
    80kg x 15
    100kg x 4
    110kg x 2
    80kg x 14

Pin Press
    20kg x 6
    60kg x 6
    70kg x 3
    60kg x 6

Hammer Curl
    25,5kg 3x6

Plate Raise 20kg

Comment

• welke wedstrijd ben je voor in voorbereiding?

Comment

• Ik heb last van men linker schouder en kan er totaal geen gewicht mee optillen zonder dat het diep in men arm echt heel erg begint te steken, dus maar niet zoveel gedaan.
        Droge Cijfers

Bench Press
        20.0kg x 15
        20.0kg x 15
        20.0kg x 15
        20.0kg x 15
        20.0kg x 15
        20.0kg x 15

Pin Press
        20.0kg x 15
        20.0kg x 15

Curl press
        5.5kg x 15
        5.5kg x 15
        5.5kg x 15

Comment

• Originally posted by punani View Post
          welke wedstrijd ben je voor in voorbereiding?
          NSMB New Comers Strong Man Cup : De Sterkste Man
          Dat is een C-klasse wedstrijd. De gewichten stellen niet echt veel voor. Techniek beheers ik ook al aardig. Behalve op de stones. Dus ik moet merendeels aan me conditie en snelheid werken. Dit is de reden waarom ik dus aan het cutten ben. Minder gewicht om mee te slepen en dan ben ik sneller. Ook ga ik de Strongman trainingen tot die tijd proberen in te richten op medley's zodat het nog meer conditie gericht wordt.

...::: REAL DUTCH POWER - The power of Dutch strength athletes! - Alles over de sterkste man! - www.realdutchpower.nl :::...
          2 oktober Sterkste Man van de Oostelijke Mijnstreek
          Dit wordt dan me tweede wedstrijd en mijn eerste B-wedstrijd met echte tegenstanders.

Misschien dat ik ook
          8 augustus Sterkste Krachtsporters van Nederland
          ga doen, maar dat moet dan samen met nog iemand anders omdat het voor 2-tallen gaat. Dus als er iemand is die met mij mee wilt doen...

Dit is mijn eerste jaar dus ga voornamelijk richten op ervaring op doen en de onderdelen redelijk goed onder de knie te krijgen. Volgend jaar meer wedstrijden doen. Het jaar daarna mee doen met de kwalificaties voor het NK en er misschien zelfs al aan mee doen

Comment

• Ik verwacht wel een uitgebreid videoverslag he dikke.

Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

• inclusief naakt foto's?

Comment

• Als jij in je blote reet atlasstones gaat tillen be my guest ....
                Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
                  Als jij in je blote reet atlasstones gaat tillen be my guest ....
                  oeh pijnlijk aan de voorkant, zou dan toch maar je buik laten zitten en extra uitbreiden
                  Groeten

Comment

• Uitbreiden, klinkt alsof je er nog wat erbij koopt...
                    Go heavy or go home!

Comment

• bleh...oorspronkelijk plan is morgen licht te squaten en te chillen. Maar...nu zit ik te denken om 210g te gaan doen...oh keuzes maken... :S

Comment

• 210 gram = licht squatten.
                        Go heavy or go home!

Comment

• Na wekenlang me benen terroriseren gekozen voor een lichte benen work-out.

Idee was 100kg...en deed dat 10x10. Omdat 100kg iets van 50% voor mijn doen is deed ik geen moeite opwarm sets er voor te doen. De eerste twee sets verliepen dus beetje stroef en opwarmerig. Daarna deed ik elke set met speed reps. Rust was de eerste 8 sets iets minder dan 2mins gemiddeld en de laatste twee sets besloot ik langer rust te nemen.

Hierna heb ik even een mentale training gedaan. Of te wel ik lag een minuut of 5 voor dood op de grond naar adem te happen. Had ook me kots bak tussen de sets door klaar gezet just in case. Wat een aanslag op de conditie zeg. Toen nog wat Good Mornings met 100kg.

MichaelP had last van steken in zijn rug en kon wederom weinig doen. Aangezien het voor mij een rust/de-load work-out was besloten maar te stoppen.

Droge Cijfers
                          Squat
                          100kg 10x10

Good Morning
                          100kg 4x6

Comment

• Ik zit er serieus over te denken om bijvoorbeeld volgend jaar ofzo ook eens met zoiets mee te doen. Bijv. die newcomers cup. Lijkt me gewoon heel leuk om eens te doen en weet ik gelijk wat ik er van vind. Laat maar weten wanneer het is. En uiteraard hoe het ging en wat je er van vond. Zou graag met je mee doen maar ja, ben nog veel te slap.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                              Ik zit er serieus over te denken om bijvoorbeeld volgend jaar ofzo ook eens met zoiets mee te doen. Bijv. die newcomers cup. Lijkt me gewoon heel leuk om eens te doen en weet ik gelijk wat ik er van vind. Laat maar weten wanneer het is. En uiteraard hoe het ging en wat je er van vond. Zou graag met je mee doen maar ja, ben nog veel te slap.
                              Als me school het toe laat ga ik het sowieso doen, denk dat ik die Newcomers Cup bijv. wel kan meedoen.
                              Ik ga dan ook bij een gym trainen waar ze events hebben en waar veel echt brute gasten lopen.
                              Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                                Als me school het toe laat ga ik het sowieso doen, denk dat ik die Newcomers Cup bijv. wel kan meedoen.
                                Ik ga dan ook bij een gym trainen waar ze events hebben en waar veel echt brute gasten lopen.
                                Waar zat je aan te denken dan? Welke gym en waar? Probleem bij mij is juist dat dat me net hindert. Ik woon in een achterlijk kutdorp op het platteland in Zeeland. Als je hier in de buurt een serieuze gym kan vinden is dat al behoorlijk bijzonder. Laat staan op events trainen. Ik zou dus niet weten hoe ik dat moet gaan op lossen. Misschien als ik me rijbewijs dat ik 1x per week op en neer kan rijden ofzo maar ja.. Dat is een beetje het lastige
                                Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X