Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nadat ik hem deed stond ik als een bosmongool te lachen, te grommen als een blije primaat en af en toe een emotionele brok in me keel onderdrukken en een traantje weg gepikt.
    Niets maakt mij zo emotioneel als een mooie PR

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      Nadat ik hem deed stond ik als een bosmongool te lachen, te grommen als een blije primaat en af en toe een emotionele brok in me keel onderdrukken en een traantje weg gepikt.
      Niets maakt mij zo emotioneel als een mooie PR
      Precies, en volgens mij zat er nog veel meer in, want het ging vrij easy.

Comment

• Netjes man....zag er easy uit!
        Nog zwaarder geprobeerd?
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Nee durf dat nog niet zonder spotter :P
          Stel je voor ik fail en dan moet het gewicht van me afgerold worden. In de tussen tijd heb je een platte fallus rofl.

Comment

Nee durf dat nog niet zonder spotter :P
            Stel je voor ik fail en dan moet het gewicht van me afgerold worden. In de tussen tijd heb je een platte fallus rofl.
            Had Micheal geen tijd/zin?
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Was ingepland om te werken. Dus we dachten om het gisteren te doen, maar toen moest hij opeens naar een bank die alleen in de avond kan omdat hij overdag werkt. Dat moet dan maar...

Comment

• je hebt het verdiend fal. goed bezig, nu 140kg
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

• 3 schijven van 20 aan iedere kant zal er inderdaad bruut uitzien

Merk wel dat het erg goed werkt dat 5x5 bench aangevuld met Incline BP en CGBP 2x in de week.
                  Last edited by Falstyr; 12-02-2010, 21:56.

Comment

• Gefeliciteert Vince!
                    Dit was echt machtig mooi om te zien! De 150 zit er nog wel in voor de zomer begint of niet soms?

Ben je overigens ook nog van plan je deadlift weer op te pakken?
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

• 150 wil ik halverwege volgende maand hebben.
                      deadliften kan ik niet zolang me hand naar de klote is.

Comment

• Hey Falstyr, moet je is kijken op 2.54. Zou je hem ook van het bankje trappen?

YouTube - Arnold Schwarzenegger training

Comment

• ja. ik maak geen uitzondering

Comment

150 wil ik halverwege volgende maand hebben.
                            deadliften kan ik niet zolang me hand naar de klote is.
                            dat zou echt gruwelijk zijn....als je volgende maand de 150 op de bank gaat doen!
                            Jammer van de deadlift. Ik weet nog met hoeveel plezier je die deed. Beterschap met die hand!
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

• Hehe je klinkt nu al een heel stuk anders. Nog niet al te lang geleden zei je dat ik over de 150kg sprak alsof het een brood bij de bakker halen is en dat het echt niet zo makkelijk zou zijn hehe :P

Nu ik eindelijk een beetje fatsoenlijk aan het banken ben begint het ook leuk te worden.
                              Last edited by Falstyr; 14-02-2010, 11:10.

Comment

Hehe je klinkt nu al een heel stuk anders. Nog niet al te lang geleden zei je dat ik over de 150kg sprak alsof het een brood bij de bakker halen is en dat het echt niet zo makkelijk zou zijn hehe :P

Nu ik eindelijk een beetje fatsoenlijk aan het banken ben begint het ook leuk te worden.
                                We zijn in ieder geval zeer benieuwd wat het de volgende keer gaat worden.
                                Zoals we al zeiden ging die 130kg very easy, althans zo leek het, er was zelfs geen moment dat je kon zien dat je armen tegenwerkten, de bar ging in 1 vloeiende beweging omhoog.
                                Ik denk persoonlijk dat 135 of zelfs 140kg er de volgende keer inzit.
                                Gaat in ieder geval de goede kant op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X