Originally posted by Falstyr
View Post
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
Ik doe het echte 18+ werk. Niet dat vage gedoe in het 18+ topic waar ik niet eens een stijve pink van krijg.
Nog eentje. Ze mag wel een zonnebank kuurtje toepassen. Maar verder is ze erg geil...
http://eskimotube.com/60738-Johnny-S...fice.html?th=1
Last edited by Falstyr; 18-02-2010, 17:44.
Comment
-
helaas geen wank day. wordt me wond weer vies en rechts ben ik niet zo behendig :P
Heb een magnetron maaltijd gehaalt voor een keertje. Prik gaatje in het plastic...komt de vork opeens onderkant pakje er weer uit. Vind het de laatste tijd lastig om de juiste hoeveelheid kracht te zetten :S
Comment
-
Soms vragen mensen wat ik bedoel met trainingsplan. Of te wel wat ik ga doen in de aanstaande work-out. Bij deze de opzet voor vanavond...
1. Bench Press
40kg x 5
60kg x 5
80kg x 5
100kg x 5
110kg 5x5 met 4mins rust tussen elke set
hierna eventueel nog 2 sets invullend naar gevoel op dat moment. Of ik doe nog wat triples of ik doe wat pomp setjes. Of ik doe ze gewoon niet.
2. Paralel Squat
40% = 70kg x 5
55% = 95kg x 5
70% = 120kg x 5
85% = 145kg x 5
100% = 170kg 5x5 met 4mins rust tussen elke set
wederom 2 opvolgende sets invullend naar gevoel of niet. Percentages zijn ruw berekend aan de hand van het doel 170kg en dan afgerond naar het dichtsbijzijnde logische gewicht.
3. Incline Barbel Bench Press
60kg x 6 aanvoel setje
85kg x 6
twee opvolgende sets verhoog ik qua gewicht en blijf rond de 6 reps, of ik doe de andere sets ook met 85kg.
4. Zercher Squat
100kg x 6
120kg x 6
wederom twee sets hierna met hetzelfde gewicht of ik verhoog het zolang er 6reps behaald wordt.
5. Oefening naar keuze waar ik zin in heb...of niet. Zit op moment te denken om wat lichte Wide Grip Barbel Behind the Neck Presses te doen.
Comment
-
-
Even iets wat jullie niet van mij zouden verwachten. Vind dit 1 van de weinig in het genre Retards Attempting Poetry. Lekker droge sadistische teksten waar ik helemaal vrolijk van wordt
YouTube - ICP- my ax
ok genoeg gefucked...tijd voor het echte werk
nu even mediteren/bidden naar mijn Dark Lord zodat ik de kracht heb om een harde work-out neer te zetten straks
http://www.youtube.com/watch?v=D0bIQyMsK9Q
http://www.youtube.com/watch?v=RPzkYhKAjB8Last edited by Falstyr; 19-02-2010, 18:11.
Comment
-
Net een enorm lekker nummer op de radio. Wil ik jullie niet onthouden
YouTube - Nile - Those Whom the Gods Detest
Comment
-
Nile, leuk maar niet te vaak.
Audioslave(member hier) tipte mij op Carnifex. Hier:
YouTube - Carnifex Dead ArchetypeBest: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Slechte work-out. Weinig doelstellingen behaald.
Begon met Benchen. Heb de 5x5 110kg gehaald. De opbouw setjes vlogen we doorheen met weinig rust. Maar de 5x5 sets was hard werk. Had bij een aantal sets het gevoel het niet voor elkaar te krijgen, maar het ging steeds net wel. Dus volgende week gaan we naar de 112,5kg. De herstel weken zijn voorbij en moet dus weer hard aan het werk vanaf nu.
De squat was ongelofelijk...kut. Ik voelde me stijf en kon maar net de juiste diepte behalen. En elke keer dat ik dat deed hoorde ik de naad van me joggingsbroek opbreken. Er zat op een moment een enorm gat in dus de broek maar uitgedaan en verder gegaan in me boxers. Maar de 170kg voelde ongehoord zwaar aan. Heb 1 set met 5 gedaan en de volgende met 2reps. Heel stuk minder dan de nodige 5x5. Mag volgende week niet omhoog met gewicht en moet het weer gaan proberen met de 170kg.
Na lange tijd weer eens Incline Bench Press gedaan. Me schouders voelde zwaar aan en heb me er makkelijk van af gemaakt. De Zercher Squat werd afgelast en toen de Neck Press geprobeerd. Weet nu waarom men zegt dat deze oefening je schouders naar de klote helpt. Uitstoten vanuit de nek is geen probleem, maar bij het gewicht laten zakken terug in de nek voel ik enorme steken in me schouders.
MichaelP daar en tegen heeft na zijn 5x5 werk sets met 47,5kg op de bench nog een 1x55kg en 1x60kg gedaan als PR's. Ook hij mag volgende week omhoog met gewicht.
Droge Cijfers
Bench Press
40kg x 5 (full stop)
60kg x 5 (full stop)
80kg x 5 (full stop)
100kg x 5
110kg 5x5
Squat
70kg x 5
95kg x 5
120kg x 5
145kg x 5
170kg x 5
170kg x 2
Incline Bench Press
60kg x 6
85kg x 6
80kg x 6
Behind the Neck ress
20kg x 6
40kg x 6
60kg x 3 vanwege steken in de schouders niet verder gegaan
Comment
-
Originally posted by punani View Postis een hele goede oefening alleen als je niet flexibel bent is het een sloper!
Zelfde met latt pull down ook zo funest voor mijn nek en schouders.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
8 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment