Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    Bloody hell man, das 18+ geil werk hehehe.

Comment

• Ik doe het echte 18+ werk. Niet dat vage gedoe in het 18+ topic waar ik niet eens een stijve pink van krijg.

Nog eentje. Ze mag wel een zonnebank kuurtje toepassen. Maar verder is ze erg geil...
      http://eskimotube.com/60738-Johnny-S...fice.html?th=1
      Last edited by Falstyr; 18-02-2010, 17:44.

Comment

• lol fallus heeft wankday
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• helaas geen wank day. wordt me wond weer vies en rechts ben ik niet zo behendig :P

Heb een magnetron maaltijd gehaalt voor een keertje. Prik gaatje in het plastic...komt de vork opeens onderkant pakje er weer uit. Vind het de laatste tijd lastig om de juiste hoeveelheid kracht te zetten :S

Comment

• Soms vragen mensen wat ik bedoel met trainingsplan. Of te wel wat ik ga doen in de aanstaande work-out. Bij deze de opzet voor vanavond...

1. Bench Press
            40kg x 5
            60kg x 5
            80kg x 5
            100kg x 5
            110kg 5x5 met 4mins rust tussen elke set
            hierna eventueel nog 2 sets invullend naar gevoel op dat moment. Of ik doe nog wat triples of ik doe wat pomp setjes. Of ik doe ze gewoon niet.

2. Paralel Squat
            40% = 70kg x 5
            55% = 95kg x 5
            70% = 120kg x 5
            85% = 145kg x 5
            100% = 170kg 5x5 met 4mins rust tussen elke set
            wederom 2 opvolgende sets invullend naar gevoel of niet. Percentages zijn ruw berekend aan de hand van het doel 170kg en dan afgerond naar het dichtsbijzijnde logische gewicht.

3. Incline Barbel Bench Press
            60kg x 6 aanvoel setje
            85kg x 6
            twee opvolgende sets verhoog ik qua gewicht en blijf rond de 6 reps, of ik doe de andere sets ook met 85kg.

4. Zercher Squat
            100kg x 6
            120kg x 6
            wederom twee sets hierna met hetzelfde gewicht of ik verhoog het zolang er 6reps behaald wordt.

5. Oefening naar keuze waar ik zin in heb...of niet. Zit op moment te denken om wat lichte Wide Grip Barbel Behind the Neck Presses te doen.

Comment

• sterkte vanavond
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
                sterkte vanavond
                Zal wel lukken. Zit te denken om nog 5x115kg bench te proberen of een 90kg x15. Bij de squat er na 1x190kg en een poging op 1x210kg. Heb er wel zin in...en dat betekend dat ik hard ga falen.

Comment

• Even iets wat jullie niet van mij zouden verwachten. Vind dit 1 van de weinig in het genre Retards Attempting Poetry. Lekker droge sadistische teksten waar ik helemaal vrolijk van wordt

YouTube - ICP- my ax

ok genoeg gefucked...tijd voor het echte werk

nu even mediteren/bidden naar mijn Dark Lord zodat ik de kracht heb om een harde work-out neer te zetten straks

http://www.youtube.com/watch?v=D0bIQyMsK9Q

http://www.youtube.com/watch?v=RPzkYhKAjB8
                  Last edited by Falstyr; 19-02-2010, 18:11.

Comment

• Net een enorm lekker nummer op de radio. Wil ik jullie niet onthouden

YouTube - Nile - Those Whom the Gods Detest

Comment

• Nile, leuk maar niet te vaak.

Audioslave(member hier) tipte mij op Carnifex. Hier:
                      YouTube - Carnifex Dead Archetype
                      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                      Go heavy or go home!

Comment

• Slechte work-out. Weinig doelstellingen behaald.

Begon met Benchen. Heb de 5x5 110kg gehaald. De opbouw setjes vlogen we doorheen met weinig rust. Maar de 5x5 sets was hard werk. Had bij een aantal sets het gevoel het niet voor elkaar te krijgen, maar het ging steeds net wel. Dus volgende week gaan we naar de 112,5kg. De herstel weken zijn voorbij en moet dus weer hard aan het werk vanaf nu.

De squat was ongelofelijk...kut. Ik voelde me stijf en kon maar net de juiste diepte behalen. En elke keer dat ik dat deed hoorde ik de naad van me joggingsbroek opbreken. Er zat op een moment een enorm gat in dus de broek maar uitgedaan en verder gegaan in me boxers. Maar de 170kg voelde ongehoord zwaar aan. Heb 1 set met 5 gedaan en de volgende met 2reps. Heel stuk minder dan de nodige 5x5. Mag volgende week niet omhoog met gewicht en moet het weer gaan proberen met de 170kg.

Na lange tijd weer eens Incline Bench Press gedaan. Me schouders voelde zwaar aan en heb me er makkelijk van af gemaakt. De Zercher Squat werd afgelast en toen de Neck Press geprobeerd. Weet nu waarom men zegt dat deze oefening je schouders naar de klote helpt. Uitstoten vanuit de nek is geen probleem, maar bij het gewicht laten zakken terug in de nek voel ik enorme steken in me schouders.

MichaelP daar en tegen heeft na zijn 5x5 werk sets met 47,5kg op de bench nog een 1x55kg en 1x60kg gedaan als PR's. Ook hij mag volgende week omhoog met gewicht.

Droge Cijfers
                        Bench Press
                        40kg x 5 (full stop)
                        60kg x 5 (full stop)
                        80kg x 5 (full stop)
                        100kg x 5
                        110kg 5x5

Squat
                        70kg x 5
                        95kg x 5
                        120kg x 5
                        145kg x 5
                        170kg x 5
                        170kg x 2

Incline Bench Press
                        60kg x 6
                        85kg x 6
                        80kg x 6

Behind the Neck ress
                        20kg x 6
                        40kg x 6
                        60kg x 3 vanwege steken in de schouders niet verder gegaan

Comment

• Behind the neck press doe ik ook niet meer. Is een kutoefening.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• yup. heb hem geprobeerd en ben het helemaal eensch. zal hem ook nooit meer doen denk ik.

Comment

• is een hele goede oefening alleen als je niet flexibel bent is het een sloper!

Comment

• Originally posted by punani View Post
                                is een hele goede oefening alleen als je niet flexibel bent is het een sloper!
                                Denk dat ik niet flexibel genoeg ben dan. Komt enorm veel druk op mijn nek.
                                Zelfde met latt pull down ook zo funest voor mijn nek en schouders.
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X