Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja ik ga het nu rustig aan doen. Andere stoel van de tafel tegen over me gezet. Beentjes er op. Afstandsbediening naast me en aan de andere kant staat me grote flat screen tv. 7 meter afstand en zie nog alles prima. Erg Chill.

Sinds ik wekelijks HCG zet is dat poeder probleempje opgelost
    Echt toentertijd was het niet leuk. Kon niet eens meer een fatsoenlijke erectie krijgen. Dus dat idee van jouw om het wekelijks te zetten is een goeie geweest en blijft er in.

heb nu enorme honger maar geen zin om op te staan hehe
    Wel grappig dat mijn trainings volume hoger ligt dan die van de andere aanwezigen. Die hebben alleen Yoke en Stones gedaan.
    Last edited by Falstyr; 08-03-2010, 22:07.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      Ja ik ga het nu rustig aan doen. Andere stoel van de tafel tegen over me gezet. Beentjes er op. Afstandsbediening naast me en aan de andere kant staat me grote flat screen tv. 7 meter afstand en zie nog alles prima. Erg Chill.

Sinds ik wekelijks HCG zet is dat poeder probleempje opgelost
      Echt toentertijd was het niet leuk. Kon niet eens meer een fatsoenlijke erectie krijgen. Dus dat idee van jouw om het wekelijks te zetten is een goeie geweest en blijft er in.
      Denk dat je teveel dacht aan wanneer ze gekrompen zijn dan een dosis HCG en dan zijn ze weer oke.
      Maar zo werkt het in het echt ook niet natuurlijk.
      Je moet ze gewoon blijven stimuleren met HCG dus op vaste tijden eenzelfde dosis, zo zullen je ballen altijd op formaat blijven, krijg je geen last van pik-problemen en zul je veel sneller hersteld zijn na je kuur.
      Jij doet 500 IU in de week, ik 100 IU per dag, tis eigenlijk bijna hetzelfde, vaste tijdstippen en eenzelfde dosis.

Comment

• True. Maar voor de kuur zat ik niet bepaald elke dag met me ballen te spelen. Geen idee wat hun normale formaat zou moeten zijn. Dus ik zat eigenlijk meer te voelen wanneer ze week werden. Maar naderhand geleerd dat je dan te laat ben. Nu zit alles weer lekker in het vel dus we houden het er nu zo in. Vind het ook gewoon makkelijker tellen om 500 1x in de week te zetten. 8streepjes voor 2000IU...dus 500IU per 2 streepjes op de Slin. Easy as pie

Comment

• Zolang je gereedschap maar werkt bro, anders valt er niet veel te deponeren.
          Ik ken iemand die er totaal geen kaas van heeft gegeten wat betreft voorzorgsmaatregelen treffen.
          Ik zal geen namen noemen,,,,,,,,BlocktoBlock.

Comment

• Is de kans tot erectie problemen uitgesloten met het gebruik van Hcg, of is de kans een stuk kleiner?
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• B2B rommelt maar wat aan inderdaad. Die gast begint aan een ondoordachte kuur, dan stopt hij opeens en gaan tijdje later weer verder waar hij gestopt was. Dan maakt hij nog wijzigingen aan de kuur tussen door. Perfect voorbeeld hoe het niet moet. Ik weet ook nog niet alles, maar zoveel aankloten doen we niet.

Geen idee of HCG erectie problemen weg haalt of verminderd. Ik weet alleen dat het een beetje dood was. Toen 1000IU gezet elke week tot het weer in orde was om vervolgens 500IU standaard te blijven zetten. Sindsdien nergens meer last van en alles werkt toppie. Sterker nog...me zaad productie lijkt sneller te zijn dan voorheen.

Comment

B2B rommelt maar wat aan inderdaad. Die gast begint aan een ondoordachte kuur, dan stopt hij opeens en gaan tijdje later weer verder waar hij gestopt was. Dan maakt hij nog wijzigingen aan de kuur tussen door. Perfect voorbeeld hoe het niet moet. Ik weet ook nog niet alles, maar zoveel aankloten doen we niet.

Geen idee of HCG erectie problemen weg haalt of verminderd. Ik weet alleen dat het een beetje dood was. Toen 1000IU gezet elke week tot het weer in orde was om vervolgens 500IU standaard te blijven zetten. Sindsdien nergens meer last van en alles werkt toppie. Sterker nog...me zaad productie lijkt sneller te zijn dan voorheen.
                Daar zal die Goddelijke reet straks blij mee zijn
                Geniet, en drink met maten!

Comment

• Lekker ochtendje...overal spierpijn in benen en rug. Voel me net een oud mannetje als ik loop hehe :P

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                    Is de kans tot erectie problemen uitgesloten met het gebruik van Hcg, of is de kans een stuk kleiner?
                    Niets geeft garanties. Eenieder die dat wel doet, moet even een klap krijgen. Of de kans kleiner is, ik denk het wel. Uiteindelijk geef je gewoon je kloten op hun donder te blijven functioneren, terwijl ze die prikkel anders niet/minder hebben. Je moet alleen wel uitkijken: teveel/te lang doseren leidt tot desensitivering of in het slechtste geval beschadiging, en dat gaat je herstel weer in de weg staan.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• alvast happy easter

Comment

alvast happy easter
                        Zaterdag na de work-out eieren zoeken?

Comment

Als jij ze mee neemt.

Maar heb een vraagje. Heb je een 15-20m lang en heeel dik touw dat ergens om een bumper of haak gehaald kan worden van je busje? Anders wordt het alleen van de achterkant duwen en geen getrek

Comment

Als jij ze mee neemt.

Maar heb een vraagje. Heb je een 15-20m lang en heeel dik touw dat ergens om een bumper of haak gehaald kan worden van je busje? Anders wordt het alleen van de achterkant duwen en geen getrek

Ik heb een touw waar ze van die grote cruiseboten mee vastleggen aan de kade.....dik genoeg.
                            En ik heb een trekoog aan de voorkant van mijn bus. Die weegt nu inmiddels met inhoud 2500kg.

Comment

Ik heb een touw waar ze van die grote cruiseboten mee vastleggen aan de kade.....dik genoeg.
                              En ik heb een trekoog aan de voorkant van mijn bus. Die weegt nu inmiddels met inhoud 2500kg.
                              Had al vermoeden dat het zwaarder dan 2 ton zou gaan worden met al je troep achterin hehe. Ben benieuwd of me grip genoeg hersteld is om dan te kunnen trekken anders blijft het bij duwen. We shall see

Afijn zojuist weer een de-load training gedaan. De voorlaatste ofzo, want volgende week wil ik weer vol aan de bak. Na de Strongman training afgelopen maandag heb ik enorme spierpijn overal. Op den duur verdween het op de meeste plekken, maar in de traps/onderarmen en zijkant schouders bleef het er nog stevig in zitten.

En dat kwam ook terug in de training. Omdat de Farmer's afgelopen maandag geen probleem gaven had ik weer wat geloof in me linkerhand terug. Het heeft geen terugval gehad dus besloot op de deadlift vandaag te verhogen naar de 100kg ipv 80kg. Het ging lekker, maar me onderarmen begonnen het op den duur op te geven. Schijnbaar hebben de Farmer's, wheel flips e.d. er toch harder in gehakt dan gedacht.

Heb ook nog niet de groove terug op de deadlift, want me techniek is niet 100%. Vroegah was me rug zo recht als een plank, maar nu staat hij praktisch paralel aan de vloer met een kromming in de bovenrug. Dat is technisch gezien niet echt geweldig. En waar dat opeens vandaan komt geen idee.

Het squaten er na viel ook erg zwaar ondanks de lichte gewichten. Om nog maar te zwijgen over de Stiff Legged Deadlifts en mijn onderarmen als laatste oefening.

Gelukkig is het een de-load training, want als dit gebeurd op het moment dat ik met serieuze gewichten in de weer ben zou het bestempeld kunnen worden als een rampzalige work-out.

Maar me linkerhand lijkt zo goed als herstelt te zijn, maar moet nog uithoudingsvermogen en kracht herwinnen qua herstel Nu nog wachten tot er nog een laagje of 2 huid op de pink terug gegroeit is en dan kunnen we verder met verhogen. Wil eind mei weer op de 5x5 150kg zitten qua deadlifts.

Droge Cijfers
                              Deadlift
                              60kg x 5
                              80kg x 5
                              100kg 5x5

Squat
                              100kg x 8
                              120kg x 6
                              120kg x 6

Stiff Legged Deadlift
                              80kg 3x6
                              Last edited by Falstyr; 10-03-2010, 20:02.

Comment

Denk dat blocko ook wel mee wil.
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X