Originally posted by Revius
View Post
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
Last edited by Falstyr; 13-03-2010, 16:50.
-
Nog een rustige avond goed-maak work-out. Vanaf de 160kg squat begon ik de verzuring weer te voelen van het busje duwen. De 160kg lag overigens ook niet lekker op me rug, maar gewoon setje afgemaakt. Volume PR op de 200kg met 1+ rep.
Wilde daaraan de Yoke Squat doen tot aan de 320kg. Maar de 240kg voelde al enorm zwaar aan en de 260kg ging moeizaam. Dus besloot toen weer rust te nemen en een widowmaker Squat te doen.
Droge Cijfers
Squat
60kg x 3
80kg x 3
100kg x 3
120kg x 3
140kg x 3
160kg x 3
180kg x 3
200kg x 2
Yoke Squat (14pins hoogte)
240kg x 3
260kg x 1
Widowmaker Squat
80kg x 38
Comment
-
Nu zorgen dat de deadlift ook weer snel op zijn oude niveau zit. Qua rug en alles nergens last van. Het is nog puur de grip in me linkerhand die nog niet terug is. Ashley zag dit ook bij de 140-160kg Rack Pulls dat me hand het gewoon niet wilde. Geef me paar maanden en dan zal ook die oefening ver over de 200 geknalt worden
Comment
-
Wat Fallus al heeft verteld is dat ik wat oefeningen puur op techniek wilde doen.
Wat dl, rackpulls, bor's en zercher squats gedaan.
DL had ik al maanden niet gedaan ivm een rugblessure.
Wilde hem juist gisteren doen omdat ik altijd alleen train. Kan zijn dat je denkt dat je je oefeningen goed uitvoert maar dat hoeft niet zo te zijn.
5 sets gedaan puur op techniek. Uiteraard niet tot mijn max.
5x60
5x80
5x100
5x100
5x100
Uitvoering was goed en tot mijn verbazing geen rugklachten.
Wat rackpulls max tot 140 kg
Wat bors max to 40 kg
Wat zerchers squats 60 kg
Ik denk dat ik de komende maanden de Dl blijf doen. Gewoon 5x5x100.
Eens kijken of mijn rug dit lekker vind.
Als dit goed gaat zal ik de gewichten voorzichtig aan gaan verhogen.
En nog een halve minuut 100 kg vasthouden voor mijn grip, wat mij op mijn knie een blauwe plek heeft opgeleverd.
Ben nu 2x bij Falstyr geweest en ik wist eigenlijk al dat ik mijn oefeningen goed uitvoerde, maar bevestiging van iemand die er verstand van heeft is nooit weg.
thnxความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Als je zaterdag weer langs komt kun je de training zo indelen dat je die dag juist benen doet. Want ik ben van plan na het spelen met boesie gewoon benen dag met deadlifts en squats te doen.
5x5 100kg...en als dat lukt de week er na wel verhogen al is het maar met 2,5kg per week
Comment
-
Flappus, ik ken ut linkje naar je wedstrijd van april nie mee vinduh. Doet us even nog een keer posten, dan ken ik ut in de agenda zettuh hierzo."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
-
Originally posted by Pinada View PostFlappus, ik ken ut linkje naar je wedstrijd van april nie mee vinduh. Doet us even nog een keer posten, dan ken ik ut in de agenda zettuh hierzo.
NSMB New Comers Strong Man Cup : De Sterkste Man
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostSquat ziet er goed uit kerel.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...7 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: