Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Revius View Post
    Dat zal wel meevallen denk ik...
    Inderdaad. Corpaul is behoorlijk sterk op veel onderdelen met kut conditie, Chreiz is sneller met Wheel Flips, Woopy kan wellicht meer op log press en ik suck hard op de Stones. MAAR...mijn conditie en snelheid nemen rap toe. Dus wie weet. Wil op het NCC in de top 5-8 eindigen en ben dan blij. Winst zie ik niet meer gebeuren als ik reeel ben. Heb ook het idee dat ik meer all-round ben dan de meesten en daarom wel een sub-top plek kan pakken door een constante prestatie te leveren.
    Last edited by Falstyr; 13-03-2010, 16:50.

Comment

• Nog een rustige avond goed-maak work-out. Vanaf de 160kg squat begon ik de verzuring weer te voelen van het busje duwen. De 160kg lag overigens ook niet lekker op me rug, maar gewoon setje afgemaakt. Volume PR op de 200kg met 1+ rep.

Wilde daaraan de Yoke Squat doen tot aan de 320kg. Maar de 240kg voelde al enorm zwaar aan en de 260kg ging moeizaam. Dus besloot toen weer rust te nemen en een widowmaker Squat te doen.

Droge Cijfers
      Squat
      60kg x 3
      80kg x 3
      100kg x 3
      120kg x 3
      140kg x 3
      160kg x 3
      180kg x 3
      200kg x 2

Yoke Squat (14pins hoogte)
      240kg x 3
      260kg x 1

Widowmaker Squat
      80kg x 38

Comment

• Interessante Bench en Push Press man. Squat is ook weer lekker bruut.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

• Nu zorgen dat de deadlift ook weer snel op zijn oude niveau zit. Qua rug en alles nergens last van. Het is nog puur de grip in me linkerhand die nog niet terug is. Ashley zag dit ook bij de 140-160kg Rack Pulls dat me hand het gewoon niet wilde. Geef me paar maanden en dan zal ook die oefening ver over de 200 geknalt worden

Comment

• Haha, ik ben hem aan het motiveren, je helpt niet revius. Lol

Comment

• Wat Fallus al heeft verteld is dat ik wat oefeningen puur op techniek wilde doen.
              Wat dl, rackpulls, bor's en zercher squats gedaan.
              DL had ik al maanden niet gedaan ivm een rugblessure.
              Wilde hem juist gisteren doen omdat ik altijd alleen train. Kan zijn dat je denkt dat je je oefeningen goed uitvoert maar dat hoeft niet zo te zijn.
              5 sets gedaan puur op techniek. Uiteraard niet tot mijn max.
              5x60
              5x80
              5x100
              5x100
              5x100
              Uitvoering was goed en tot mijn verbazing geen rugklachten.
              Wat rackpulls max tot 140 kg
              Wat bors max to 40 kg
              Wat zerchers squats 60 kg

Ik denk dat ik de komende maanden de Dl blijf doen. Gewoon 5x5x100.
              Eens kijken of mijn rug dit lekker vind.
              Als dit goed gaat zal ik de gewichten voorzichtig aan gaan verhogen.

En nog een halve minuut 100 kg vasthouden voor mijn grip, wat mij op mijn knie een blauwe plek heeft opgeleverd.
              Ben nu 2x bij Falstyr geweest en ik wist eigenlijk al dat ik mijn oefeningen goed uitvoerde, maar bevestiging van iemand die er verstand van heeft is nooit weg.

thnx
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Als je zaterdag weer langs komt kun je de training zo indelen dat je die dag juist benen doet. Want ik ben van plan na het spelen met boesie gewoon benen dag met deadlifts en squats te doen.

5x5 100kg...en als dat lukt de week er na wel verhogen al is het maar met 2,5kg per week

Comment

• Volgend weekend ben ik busy. Word een andere keer.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• isse goe hoor het wel

Comment

• Flappus, ik ken ut linkje naar je wedstrijd van april nie mee vinduh. Doet us even nog een keer posten, dan ken ik ut in de agenda zettuh hierzo.
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• ...::: REAL DUTCH POWER - The power of Dutch strength athletes! - www.realdutchpower.nl :::...
                        Groeten

Comment

• Graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacias!
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                            Flappus, ik ken ut linkje naar je wedstrijd van april nie mee vinduh. Doet us even nog een keer posten, dan ken ik ut in de agenda zettuh hierzo.
                            Here you go
                            NSMB New Comers Strong Man Cup : De Sterkste Man

Comment

• Squat ziet er goed uit kerel.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                Squat ziet er goed uit kerel.
                                Mwah...zit met de 220kg te boksen. Steeds als ik in The Hole geraak is er enorme spanning op me lichaam. Lijkt dan net alsof me hoofd wilt exploderen. Dan kom ik omhoog, in me sticky point, dan val ik stil. Best frustrerend. Mischien dat ik na gewone squats nog wat Pin Squats ga doen op het punt van me sticky point. Dan vanaf de vangers uit stil stand er door heen zien te komen. Na dat punt komen mijn quads in werking en sta ik als een springveer weer op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X