Originally posted by Falstyr
View Post
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
Geloof dat hij nog een lege yoke van 100kg had staan voor 300kg.
De Crucifix Flyes. Een assist oefening eind van de work-out na de andere presses.
Ziet er easy uit, maar onderschat het niet. Deze gast is altijd top 3 van de sterkste man van de wereld geweest en kijk eens naar de grote dumbells die hij gebruikt. hehe...Ik deed het maar met 5-8kg dumbells en vond het al pittig. Ook een stuk leuker en minder kans op cheaten dan idiote Side Raises.
Dailymotion - Svend Karlsen CRUCIFIX FLYS - wideo z kana?u Sport i ekstremalne
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostGeloof dat hij nog een lege yoke van 100kg had staan voor 300kg.
De Crucifix Flyes. Een assist oefening eind van de work-out na de andere presses.
Ziet er easy uit, maar onderschat het niet. Deze gast is altijd top 3 van de sterkste man van de wereld geweest en kijk eens naar de grote dumbells die hij gebruikt. hehe...Ik deed het maar met 5-8kg dumbells en vond het al pittig. Ook een stuk leuker en minder kans op cheaten dan idiote Side Raises.
Dailymotion - Svend Karlsen CRUCIFIX FLYS - wideo z kana?u Sport i ekstremalne
het is niet de bedoeling om horizontaal te gaan? net niet ofzo?Last edited by gleke; 10-06-2010, 12:13.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by Revius View Postlijkt me eerder voor de front delts of niet?
Comment
-
Kom net weer van de fysio vandaan. Eerst op de martelbank en wat gekraak. Toen mocht ik plaatsnemen in een machine en werd er in vast gezet. Moest toen met 20kg rustige hyper extentions doen. Toen de 30kg en merkte dat ik opeens 30graden meer flexie had en dat ik dus maximale ROM kon maken zonder pijn. Toen moest ik explosieve reps doen met 30 en er na 40kg. Het apparaat kwam bijna een meter van zijn plek en het metalen stangetje dat het einde van de ROM betekende was half ingedeukt. Dus toen mocht ik stoppen.
Hij zij dat er veel verbetering is met me blessure. Heb oranje licht gekregen wat betekend dat ik nu weer lichtjes en voorzichtig mag trainen. Mag dus nog niet voluit helaas. Maar ik mag tenminste weer wat doen ipv stil zitten. Rack Pulls t/m 100kg max en 20-40kg stiff legged deadlifts zijn een voorbeeld van wat ik in gedachten heb. En dan waarschijnlijk iets van conditionele barbel complexen er mee maken om het toch uitdagend te houden ofzo. Misschien ook wat box squats. Reguliere squats/deadlifts doe ik nog niet wegens gebrek aan heup mobiliteit en wat alleen weer me blessure zou kunnen versterken.
Dinsdag ochtend voor het werk is me volgende bezoek. Hoop echt over een paar weken weer voluit te mogen gaan en me verlies goed te maken.
Comment
-
Een lichte training. Probeer weer een wat oudere trainings techniek te gebruiken om het toch uitdagend te houden...
Droge Cijfers
Bench Press
50kg x 5 (Full paused)
75kg x 5 (Full Paused)
90kg x 12, x8, x3, x2
-doel was 40 reps totaal op de 90kg en kwam niet verder dan de 25. Gewicht te hoog in geschat
Log Press
60kg x 3 (voelde rug dus stopte uit voorzichtigheid)
Close Grip Bench Press
60kg x 14, x8, x6, x4, x2, x2, x1, x1
-doel was 40reps totaal
Incline Bench Press
50kg x16, x11, x7, x5
-doel was 40reps
Crucifix Flyes
5,5kg 8reps + 8sec vasthouden
8kg 8reps + 8sec vasthouden
8kg 8reps + 8sec vasthouden
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment