Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    tweedehands bij iemand uit Tilburg. Die gast ging stoppen met strongman en meer richting vechtsport. Dus hij had wat spul te koop
    Weet je toevallig of hij nog steeds wat heeft? Of is alles al weg?
    Owner of the Iron Playground.

Comment

• Geloof dat hij nog een lege yoke van 100kg had staan voor 300kg.

De Crucifix Flyes. Een assist oefening eind van de work-out na de andere presses.
      Ziet er easy uit, maar onderschat het niet. Deze gast is altijd top 3 van de sterkste man van de wereld geweest en kijk eens naar de grote dumbells die hij gebruikt. hehe...Ik deed het maar met 5-8kg dumbells en vond het al pittig. Ook een stuk leuker en minder kans op cheaten dan idiote Side Raises.

Dailymotion - Svend Karlsen CRUCIFIX FLYS - wideo z kana?u Sport i ekstremalne

Comment

• Leuke oefening.Die is nieuw voor mij.Vanavond even uitproberen met dumbells van 20 kg.

Comment

• Een goede vervanger voor side raises dus? hm, even kijken of dat nog in het schema past

Comment

• Deze oefening gaat ook bij mij toegevoegd worden aan mijn trainingschema.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

• ook wel bekend als de "oma bommetjes" dacht ik.
              lijkt me eerder voor de front delts of niet?
              Groeten

Comment

• @sted denk eerder voorkant schouders dan zijkant schouders

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                  Geloof dat hij nog een lege yoke van 100kg had staan voor 300kg.

De Crucifix Flyes. Een assist oefening eind van de work-out na de andere presses.
                  Ziet er easy uit, maar onderschat het niet. Deze gast is altijd top 3 van de sterkste man van de wereld geweest en kijk eens naar de grote dumbells die hij gebruikt. hehe...Ik deed het maar met 5-8kg dumbells en vond het al pittig. Ook een stuk leuker en minder kans op cheaten dan idiote Side Raises.

Dailymotion - Svend Karlsen CRUCIFIX FLYS - wideo z kana?u Sport i ekstremalne
                  bedankt voor info, ga ik zeker proberen

het is niet de bedoeling om horizontaal te gaan? net niet ofzo?
                  Last edited by gleke; 10-06-2010, 12:13.
                  On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                    @sted denk eerder voorkant schouders dan zijkant schouders
                    hmm, in dat geval zou het dus een vervanger zijn voor front raises of upright row?

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                      lijkt me eerder voor de front delts of niet?
                      Als je het met een lichte incline doet betrek je er inderdaad de front delts ook bij. Ik doe hem geheel recht op en dan is de front delt er minder bij betrokken en pak je meer de bovenkant en de zij koppen. In tegenstelling tot flye's met een lichte kromming in de arm probeer ik hem met totaal gestrekte armen te doen en bij het stil houden dus armen horizontaal en niet klein beetje omhoog of omlaag. Heb hem zelf pas 2x gedaan en moet de techniek nog meer onder de knie krijgen eer ik er echt wat zinnigs over kan zeggen. Voor mij is het ook een probeersel in me schema op moment.

Comment

• Kom net weer van de fysio vandaan. Eerst op de martelbank en wat gekraak. Toen mocht ik plaatsnemen in een machine en werd er in vast gezet. Moest toen met 20kg rustige hyper extentions doen. Toen de 30kg en merkte dat ik opeens 30graden meer flexie had en dat ik dus maximale ROM kon maken zonder pijn. Toen moest ik explosieve reps doen met 30 en er na 40kg. Het apparaat kwam bijna een meter van zijn plek en het metalen stangetje dat het einde van de ROM betekende was half ingedeukt. Dus toen mocht ik stoppen.

Hij zij dat er veel verbetering is met me blessure. Heb oranje licht gekregen wat betekend dat ik nu weer lichtjes en voorzichtig mag trainen. Mag dus nog niet voluit helaas. Maar ik mag tenminste weer wat doen ipv stil zitten. Rack Pulls t/m 100kg max en 20-40kg stiff legged deadlifts zijn een voorbeeld van wat ik in gedachten heb. En dan waarschijnlijk iets van conditionele barbel complexen er mee maken om het toch uitdagend te houden ofzo. Misschien ook wat box squats. Reguliere squats/deadlifts doe ik nog niet wegens gebrek aan heup mobiliteit en wat alleen weer me blessure zou kunnen versterken.

Dinsdag ochtend voor het werk is me volgende bezoek. Hoop echt over een paar weken weer voluit te mogen gaan en me verlies goed te maken.

Comment

• oke dan goeie berichten man!!!

Comment

• Een lichte training. Probeer weer een wat oudere trainings techniek te gebruiken om het toch uitdagend te houden...

Droge Cijfers
                            Bench Press
                            50kg x 5 (Full paused)
                            75kg x 5 (Full Paused)
                            90kg x 12, x8, x3, x2
                            -doel was 40 reps totaal op de 90kg en kwam niet verder dan de 25. Gewicht te hoog in geschat

Log Press
                            60kg x 3 (voelde rug dus stopte uit voorzichtigheid)

Close Grip Bench Press
                            60kg x 14, x8, x6, x4, x2, x2, x1, x1
                            -doel was 40reps totaal

Incline Bench Press
                            50kg x16, x11, x7, x5
                            -doel was 40reps

Crucifix Flyes
                            5,5kg 8reps + 8sec vasthouden
                            8kg 8reps + 8sec vasthouden
                            8kg 8reps + 8sec vasthouden

Comment

• zijn die 8 seconden vasthouden noodzakelijk bij het uitvoeren van die Crucifix Flyes?
                              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• ja...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X