Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    allemaal gewenning. als ik dit een maandje of twee doe is me lichaam er aan gewend. en dan is het gewoon mogelijk in de avond te trainen, want de tijd is er wel.
    Haha, we shall see Vince.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• het zal ongetwijfeld kunnen, echter als je 11-14 (echt 14 uur!?!) werkt ben je sowieso vermoeider en kan het niet anders dan ten koste van andere dingen gaan lijkt me.....

moet er zelf niet aan denken.

44 uur per week is echt max

Comment

• Ik werk bij een bedrijf waar het nu hoog seizoen is. Dus dat is veel logistiek werk verzetten. Het is nu nog niet eens op zijn drukst. Moet je na gaan hoe lang me dagen nog gaan worden de komende 2-3 maanden

Vandaag wat eerder naar huis gegaan. Zei: "fuck it...heb er genoeg van".

Dus tijd gehad voor een work-out. Spiertje tussen me schouderbladen voelt nog steeds niet super. Bij de zwaardere gewichten. leek het net alsof me armen er af getrokken werden :S Dus toen maar volume verhoogd en rust intervals verkort.

Droge Cijfers
        Rack Pulls
        60kg x 10
        80kg x 8
        100kg x 6
        120kg x 3
        140kg x 3
        160kg x 1 (auw!)

Vanaf hier 30-45sec rust intervals en reps blijven maken tot failure met elke set tot ik eindelijk 40reps haalde met het gewicht. Eerste sets waren vaak rond de 12-15reps en daarna werd het snel 7-8reps. Op een enkele oefening werd het op den duur triples tot ik helemaal leeg was.

Stiff Deadlifts
        100kg

Pendlay Rows
        80kg

DB Rows
        40,5kg

Comment

• Geen touw aan vast te knopen. Vanochtend weer op de weegschaal een meetlint. Ben nu 121.7kg bij 24.8% lichaamsvet. Ik ga nog 1 week door met de cut. En dan tijdje wat meer eten. Voel me behoorlijk onder-hersteld vanwege gebrek aan voer. Overal pijntjes en gedoe.

Comment

• Dat is een stuk er af toch? Misschien handiger om de vorige stats dan even te vermelden. Hoef ik niet te zoeken :P

Verder bekend probleem van dat spiertje tussen de schouderbladen. Doet verdomde pijn en geeft echt zo'n klote misselijk gevoel bij het trainen

Comment

• Ben 4-5 weken begonnen met 32% vet en circa 123.3kg.
              nu dus die 24.8% vet bij 121.7kg
              all thanks to V-diet achtige opzet.

Comment

• damn dat is niet verkeerd. Gebruik je er nu ook clen bij?

Comment

• Heb dat 2 weken gedaan op 50mcg per dag. Rest heb ik ook relatief weinig kracht training gedaan, maar wel allerlei barbel complexen. Ondanks dat ik aardig wat massa heb behouden is er wel veel kracht ingeleverd voor me gevoel

Comment

• Heb geen zin om nog die ene week te cutten. Heb het gevoel me tijd te verdoen met die onzin.

Voeding dusver blijft de basis. En daar in voeg ik gewoon wat kleine dingen toe zoals wat melk in de ochtend, wat rijst met kip en cashews. basis is de 400gr koolvist/360gr groenten/omelet 6 hele eieren en 3x75gr whey shakes.

Comment

Heb geen zin om nog die ene week te cutten. Heb het gevoel me tijd te verdoen met die onzin.

Voeding dusver blijft de basis. En daar in voeg ik gewoon wat kleine dingen toe zoals wat melk in de ochtend, wat rijst met kip en cashews. basis is de 400gr koolvist/360gr groenten/omelet 6 hele eieren en 3x75gr whey shakes.
                      soms heb ik dat gevoel ook maarja, gewoon laaste week doorblijven dude
                      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• cutten maakt me alleen zwakker. dus het voegt geen reet toe en werkt counter productief.

Comment

• Een week op onderhoud moet geen probleem zijn. Hoe is je eetlust met Clen?
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

cutten maakt me alleen zwakker. dus het voegt geen reet toe en werkt counter productief.
                            hmmm op sommige onderdelen ben ik tijdens cut zelfs sterker geworden... ;p
                            Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
                              Ben jij nu niet aan het kuren?
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                                Een week op onderhoud moet geen probleem zijn. Hoe is je eetlust met Clen?
                                me lichaam is gewend aan 2000kcal per dag. heb nu zelfs tijden dat ik moet dwingen om te eten omdat er geen honger is.

Originally posted by blocktoblock View Post
                                enige waar ik op vooruit ben gegaan is conditie en snelheid. heeft ook nut bij sterkste man wedstrijden. maar zonder de kracht die ik eerst had schiet het niet op. om eerlijk jte zijn is kracht redelijk gelijk gebleven, maar ik voel me zo fucking zwak als een vaatdoek

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X