Originally posted by Falstyr
View Post
Fallus "Health Centre"
Collapse
X
-
Ik werk bij een bedrijf waar het nu hoog seizoen is. Dus dat is veel logistiek werk verzetten. Het is nu nog niet eens op zijn drukst. Moet je na gaan hoe lang me dagen nog gaan worden de komende 2-3 maanden
Vandaag wat eerder naar huis gegaan. Zei: "fuck it...heb er genoeg van".
Dus tijd gehad voor een work-out. Spiertje tussen me schouderbladen voelt nog steeds niet super. Bij de zwaardere gewichten. leek het net alsof me armen er af getrokken werden :S Dus toen maar volume verhoogd en rust intervals verkort.
Droge Cijfers
Rack Pulls
60kg x 10
80kg x 8
100kg x 6
120kg x 3
140kg x 3
160kg x 1 (auw!)
Vanaf hier 30-45sec rust intervals en reps blijven maken tot failure met elke set tot ik eindelijk 40reps haalde met het gewicht. Eerste sets waren vaak rond de 12-15reps en daarna werd het snel 7-8reps. Op een enkele oefening werd het op den duur triples tot ik helemaal leeg was.
Stiff Deadlifts
100kg
Pendlay Rows
80kg
DB Rows
40,5kg
Comment
-
Geen touw aan vast te knopen. Vanochtend weer op de weegschaal een meetlint. Ben nu 121.7kg bij 24.8% lichaamsvet. Ik ga nog 1 week door met de cut. En dan tijdje wat meer eten. Voel me behoorlijk onder-hersteld vanwege gebrek aan voer. Overal pijntjes en gedoe.
Comment
-
Dat is een stuk er af toch? Misschien handiger om de vorige stats dan even te vermelden. Hoef ik niet te zoeken :P
Verder bekend probleem van dat spiertje tussen de schouderbladen. Doet verdomde pijn en geeft echt zo'n klote misselijk gevoel bij het trainen
Comment
-
Heb geen zin om nog die ene week te cutten. Heb het gevoel me tijd te verdoen met die onzin.
Voeding dusver blijft de basis. En daar in voeg ik gewoon wat kleine dingen toe zoals wat melk in de ochtend, wat rijst met kip en cashews. basis is de 400gr koolvist/360gr groenten/omelet 6 hele eieren en 3x75gr whey shakes.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostHeb geen zin om nog die ene week te cutten. Heb het gevoel me tijd te verdoen met die onzin.
Voeding dusver blijft de basis. En daar in voeg ik gewoon wat kleine dingen toe zoals wat melk in de ochtend, wat rijst met kip en cashews. basis is de 400gr koolvist/360gr groenten/omelet 6 hele eieren en 3x75gr whey shakes.Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostEen week op onderhoud moet geen probleem zijn. Hoe is je eetlust met Clen?
Originally posted by blocktoblock View Posthmmm op sommige onderdelen ben ik tijdens cut zelfs sterker geworden... ;p
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment