Gister enkel borst getraind, lekker met spotter/hulp erbij.
Hulp werd gegeven waar nodig om zwaar te kunnen gaan. Het voordeel vind ik dat als er iemand bij is, ik de bar sowieso tot me borst kan laten gaan, want vaak krijg ik hem niet meer omhoog als ik zwaar ga dan, maar nu kan ik wel de hele ROM pakken als ik zwaar ga!
Barbell Bench press
1x15 20kg
1x8 60kg
5x5 82,5kg (met hulp)
1x20 50kg (enkele negatief)
1x15 50kg (enkele negatief)
Decline bench press
1x8 60kg
3x8 65kg (met hulp, lekker diep)
Incline dumbbell fly
1x8 10kg ea
1x8 12kg ea
1x8 14kg ea
1x8 16kg ea (met hulp)
2x6 18kg ea (met hulp)
2x12 14kg ea (enkele negatief)
Nog 20 minuten hardgelopen 13km/uur. De natte plekken op me shirt worden per training groter. Dat cardio na krachttraining vind ik best zwaar, want normaal loop ik 13km/uur en dat voor 60 minuten en ik vond nu 20 minuten al lang..
Daarna geen triceps meer gedaan, morgen doe ik een korte training met enkel armen. Ben benieuwd of me armen dat leuk vinden 3 keer per week belast worden. Ik zal me onderarmen ook eens goed aanpakken morgen.
Straks beentjes en buik/core..
Super liedje om op te trainen of cardio te doen..
http://www.youtube.com/watch?v=_GyTxf7lt1s
Hulp werd gegeven waar nodig om zwaar te kunnen gaan. Het voordeel vind ik dat als er iemand bij is, ik de bar sowieso tot me borst kan laten gaan, want vaak krijg ik hem niet meer omhoog als ik zwaar ga dan, maar nu kan ik wel de hele ROM pakken als ik zwaar ga!
Barbell Bench press
1x15 20kg
1x8 60kg
5x5 82,5kg (met hulp)
1x20 50kg (enkele negatief)
1x15 50kg (enkele negatief)
Decline bench press
1x8 60kg
3x8 65kg (met hulp, lekker diep)
Incline dumbbell fly
1x8 10kg ea
1x8 12kg ea
1x8 14kg ea
1x8 16kg ea (met hulp)
2x6 18kg ea (met hulp)
2x12 14kg ea (enkele negatief)
Nog 20 minuten hardgelopen 13km/uur. De natte plekken op me shirt worden per training groter. Dat cardio na krachttraining vind ik best zwaar, want normaal loop ik 13km/uur en dat voor 60 minuten en ik vond nu 20 minuten al lang..
Daarna geen triceps meer gedaan, morgen doe ik een korte training met enkel armen. Ben benieuwd of me armen dat leuk vinden 3 keer per week belast worden. Ik zal me onderarmen ook eens goed aanpakken morgen.
Straks beentjes en buik/core..
Super liedje om op te trainen of cardio te doen..
http://www.youtube.com/watch?v=_GyTxf7lt1s
Comment