Op naar de 17% vet & 5+ kg spiermassa!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zo wat een heavy training heb ik achter de rug! Ik liep gewoon mank door de sportschool heen haha..

Benen/buik (hams & kuiten komen op een aparte dag aan de beurt)

Squat
    13 x 20 kg (warming-up, niet tot max)
    8 x 40 kg
    4 x 50 kg (voelde niet lekker, volgende keer 45 kg :P)
    8 x 40 kg (even weer terug naar de juiste uitvoering en dat gaat niet zo best als ik tot max ga!)

Lunges (totaal per 2 dumbbells, nieuwe oefening)
    8 x 16 kg
    8 x 20 kg
    8 x 20 kg

Hack squat (machine)
    8 x 55 kg
    8 x 65 kg
    8 x 70 kg (niet max.)

Leg extension
    8 x 60 kg (was een foutje eigenlijk, ik wou opwarmen met 55 kg)
    8 x 55 kg
    8 x 65 kg (ik had niet verwacht dat mij dat nog zou lukken, 60 kg voelde al als max :P)

Leg raise
    3 sets, 8 reps (BW)

Hip abduction
    8 x 75 kg
    8 x 85 kg
    8 x 95 kg
    8 x 105 kg
    4 x 115 kg

Hip adduction
    8 x 85 kg
    3 x 115 kg (85 kg ging zo makkelijk dat ik wel dacht dat te halen, niet dus:P.. ik kreeg daarna wel vette pijn!!! iets overbelast dus)..
    4 x 95 kg (zie opmerking hiervoor:P)

Ik was helemaal kapot, wel voldaan gevoel en mega pijnlijke loodzware benen.. I love it!!!!

Comment

• Originally posted by Katlyn View Post
      Schouder progressie in 6 weken:

Mooi!
      Maar het gekke is dat ik dit bij mezelf ook zie terwijl ik veel en veel lichter train dan jij.
      Zal het bij mij wel verbeelding zijn, vrees ik dan.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Komt helemaal goed!

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
          Mooi!
          Maar het gekke is dat ik dit bij mezelf ook zie terwijl ik veel en veel lichter train dan jij.
          Zal het bij mij wel verbeelding zijn, vrees ik dan.
          Ik neem aan dat jij al veel langer traint/sport:P? Ik las ergens dat je bodypumplessen geeft dus dan krijg je uiteindelijk echt wel wat dikkere schouders! Zwaar trainen versnelt alleen dit proces (weinig reps dus).

Of bedoel je dat je minder gewichten pakt (wat ik mij bijna niet kan voorstellen).

Comment

Ik neem aan dat jij al veel langer traint/sport:P? Ik las ergens dat je bodypumplessen geeft dus dan krijg je uiteindelijk echt wel wat dikkere schouders! Zwaar trainen versnelt alleen dit proces (weinig reps dus).

Of bedoel je dat je minder gewichten pakt (wat ik mij bijna niet kan voorstellen).

Ik heb altijd klassiek gedanst (ben maar een heel smal ding altijd geweest) maar ben de laatste jaren iets meer fitness gaan doen, en ik geef BBB lessen.
            Geen bodypump, dit is veel softer.
            Ik pak inderdaad veel minder gewichten, ik train thuis en als ik zie wat jij hijst, nou! Dat haal ik echt niet, hoor. Petje af!

Wel heb ik me nu dus toch opgegeven bij een sportschool. Ik ga deze week daar beginnen, combinatie kt met de groepslessen die daar gegeven worden, al naar gelang hoeveel tijd ik heb. De groepslessen wil ik ook doen, omdat ik daar weer dingen voor mijn eigen les uit kan halen (dat is dan inderdaad wel dingen als bodypump, zumba, bodycombat enz. ).
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik heb altijd klassiek gedanst (ben maar een heel smal ding altijd geweest) maar ben de laatste jaren iets meer fitness gaan doen, en ik geef BBB lessen.
              Geen bodypump, dit is veel softer.
              Ik pak inderdaad veel minder gewichten, ik train thuis en als ik zie wat jij hijst, nou! Dat haal ik echt niet, hoor. Petje af!

Wel heb ik me nu dus toch opgegeven bij een sportschool. Ik ga deze week daar beginnen, combinatie kt met de groepslessen die daar gegeven worden, al naar gelang hoeveel tijd ik heb. De groepslessen wil ik ook doen, omdat ik daar weer dingen voor mijn eigen les uit kan halen (dat is dan inderdaad wel dingen als bodypump, zumba, bodycombat enz. ).
              Je hebt mijn arm trainingen ook gecheckt ? Dat is bij mij echt een zwakke schakel! Hoeveel reps doe je momenteel?

Comment

Je hebt mijn arm trainingen ook gecheckt ? Dat is bij mij echt een zwakke schakel! Hoeveel reps doe je momenteel?

Heel weinig, 3 keer 8 en ik weet niet hoeveel gewicht, want ik doe dat dus tot nu toe thuis en heb geen idee hoeveel die blokken wegen.
                Ik deed eerst zwaarder en dan maar een oefening 1 x, 10 keer en dan naar de volgende, langer hield ik niet vol.
                Maar hier hebben ze toen geadviseerd om het gewicht te verminderen, en dan vaker te herhalen. Dat doe ik nu sinds een week of 3, maar ik haal gewoon niet veel, voel me echt een watje qua kracht. Daarom was ik zo verbaasd over die foto van je armen, want als ik lees wat jij traint, nou...........dat lukt me niet, ik heb er diep respect voor, hoor.

Daarom ga ik dus nu ook naar de sportschool, het lukt me thuis niet meer voldoende, nu ik er meer mee wil doen.

Comment

Heel weinig, 3 keer 8 en ik weet niet hoeveel gewicht, want ik doe dat dus tot nu toe thuis en heb geen idee hoeveel die blokken wegen.
                  Ik deed eerst zwaarder en dan maar een oefening 1 x, 10 keer en dan naar de volgende, langer hield ik niet vol.
                  Maar hier hebben ze toen geadviseerd om het gewicht te verminderen, en dan vaker te herhalen. Dat doe ik nu sinds een week of 3, maar ik haal gewoon niet veel, voel me echt een watje qua kracht. Daarom was ik zo verbaasd over die foto van je armen, want als ik lees wat jij traint, nou...........dat lukt me niet, ik heb er diep respect voor, hoor.

Daarom ga ik dus nu ook naar de sportschool, het lukt me thuis niet meer voldoende, nu ik er meer mee wil doen.
                  Je bedoelt dat je grotere armen had verwacht bij het gewicht dat ik hef:P?

Ik zit ook op een ander forum (met heel veel vrouwen) en die zie ik barbbell curls doen met 30 kg!! Ik doe de helft!

Mijn spiermassa is op zich redelijk gelijk aan mijn kracht, alleen heb ik vooral lange spieren en niet heel veel vet op mijn armen. Als je die figure vrouwen ziet tijdens de bulk dan hebben ze mega dikke armen, terwijl dat wel meevalt zodra ze droog zijn.

Comment

• Vandaag weer terug op dieet, want ik moet opbiechten dat ik een aantal dagen flink heb lopen smokkelen. Even een zwak moment en ik ben niet zo'n ster in plannen zodra ik vakantie heb en dagjes van huis ben!!!

Gewicht was gisteren 60.8 (ruim onder planning) en vandaag is het 61.3 kg (61.1 kg stond gepland). Het valt allemaal wel mee dus en na die lading zout zal het grotendeels vocht zijn geweest. Ik heb de hele middag geshopt (ikea) dus wel aardig veel gelopen!!

Ik ga mijn eetdagboek weer even bijhouden (calorieën tellen dus). Gewoon zoals gepland op trainingsdagen tegen behoefte aan eten en op de rustdagen minstens 500 kcal minder). Ik probeer wel meer te bewegen op de rustdagen, dan kan ik dus ook meer eten

Vandaag BORST/SCHOUDERS!

Comment

• Ik vind dat eetschema bijhouden op de éen of andere manier moeilijk en/of lastig.
                      Volgens de instructeur die ik vandaag had, at ik te weinig en was ik te licht.
                      Maar hij verwacht dat ik met de training die hij heeft gemaakt voor me aan zal komen en dan niet in vet, precies zoals ik wilde. Ik ga dat maar opvolgen, want soms zie ik door de bomen het bos niet meer.

Volgens mij eet ik genoeg, en ik wil niet aankomen, maar ook zeker niet verder afvallen.

Comment

• Foutje, vandaag komt de rug aan de beurt.. over een kwartiertje fiets ik naar de sportschool!

Rug/onderrug/hams/kuiten
                        Deadlift
                        Rug extension
                        Pull down (breed)
                        BOR
                        Seated cable row (smal)
                        Dumbbell row
                        Leg curl (zittend)
                        Leg curl staand (1 been)
                        Zittend kuitdrukken (drop set * 5)

Laat ik nu net ziekelijke spierpijn hebben in mijn benen na die laatste monsterlijke training afgelopen keer!!

Comment

• Romanian DL (nieuwe oefening)
                          8 x 20 kg
                          8 x 40 kg
                          5 x 60 kg (uitvoering was niet helemaal geweldig, volgende keer dus iets minder pakken).

Rug extension
                          8 x BW + 10 kg
                          8 x BW + 15 kg

Pulldown brede greep
                          8 x 18 kg
                          8 x 26 kg
                          8 x 26 kg
                          (ik ga dan niet to max. maar ik krijg het gewicht ook niet helemaal tot aan mijn borst.. als ik hem met smalle greep pak dan heb ik daar geen last van).

BOR
                          8 x 20 kg
                          8 x 25 kg
                          5 x 30 kg

One arm dumbbell row
                          8 x 8 kg
                          8 x 10 kg (rechts niet tot max.)
                          8 x 10 kg (links 6 reps, rechts 8 reps maar niet tot max)

Low seated cable row
                          8 x 26 kg
                          8 x 33 kg
                          7 x 35.5 kg

Leg curl (zittend)
                          8 x 25 kg
                          4 x 35 kg
                          8 x 25 kg
                          35 kg gaat mij normaal makkelijk af, toch niet slim van mij om de hams te trainen met spierpijn en dus verminderde spierkracht! Ik heb het daar ook maar bij gelaten..

Drop set calve extension
                          10 x 65 kg +
                          10 x 55 kg +
                          10 x 45 kg +
                          10 x 35 kg

Ik kon het wel uitschreeuwen!! Zo'n pijn had ik!!! Dropset voor de kuiten is echt super masochistisch!!

Comment

• Berichtje die ik terug kreeg va Leigh Peele:
                            Hi Loreen,

I would guess that your bf is 25+%

Your body appears to be lacking a lot of muscle. To me it seems that you
                            need to lose about 10 pounds of fat and gain about 10 pounds of muscle.

I am assuming from your pictures that you have a small bone frame as
                            well. So your bodyweight may have to be lower than most people your height.

Hope that helps.

Leigh Peele

--------------------

Precies wat ik ook van plan ben!

Comment

• ORST
                              Bench press
                              8 x 20 kg
                              8 x 25 kg
                              5 x 27.5 kg
                              (helaas dit keer geen trainingspartner)

Incline dumbbell flyes
                              8 x 4 kg
                              8 x 5 kg
                              ? x 6 kg

Incline bench press (machine)
                              8 x 20 kg
                              5-6 x 25 kg
                              8 x 20 kg

Flyes (machine)
                              8 x 20 kg
                              8 x 25 kg
                              4-6 x 30 kg

SCHOUDERS
                              Dumbbell drukken
                              8 x 4 kg
                              8 x 5 kg
                              8 x 6 kg (niet max., volgende keer eindigen met 7 kg)

Upright rows
                              8 x 12.5 kg
                              8 x 15 kg
                              8 x 17.5 kg
                              4 x 20 kg

Side raise
                              8 x 4 kg (rechterarm weer niet tot max)
                              8 x 4 kg

Front raise
                              8 x 4 kg (helaas zelfde verhaal, wanneer worden ze nou even sterk!!>?)
                              8 x 4 kg
                              8 x 4 kg

Comment

• Weegschaal stond vandaag op 60.6 kg!!! Het helpt dus erg goed om op de rustdagen lager in koolhydraten te gaan!!!

Cm's slinken eveneens.. Lijn op de buik begint te verschijnen (dat betekent dat de middelste buikspieren ook zichtbaar worden ).. Gaat wel lekker dus

Wat een hoop vlees heb ik gisteren gehad zeg, 120 g mager bakvlees (rund), 140 g mager rundergehakt, 320 g kipfilet. Jullie mannen eten zo een kg vlees weg (en nog veel meer), maar voor mij is dit veel hoor haha.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X