Originally posted by wzoet
View Post
wzoet's log!
Collapse
X
-
Originally posted by Ashley View Postonzin man....je hebt nog 4.5 maand om laag genoeg te komen in bf.
Ik heb van mezelf lovehandles en ben bang dat ik wel onder de 10 moet duiken omdat weg te krijgen. Als ik ga cutten doe ik het rustig en langzaam, wil wel wat massa blijven houden en ga dat helemaal niet voor een contest op een forum doen. Verder heb ik ook niet de behoefte om droog te staan.sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5
Comment
-
Originally posted by Rensko View PostBiceps al koud gemeten ?
R 39cm
L 38.5cm
Originally posted by Big O View Postdelts goed aangepakt hoor
volgende week 5x5 45attempen
alleen doe de volgende 2 heel dagen rustig aan, voel een beetje steken in de schouder wat niet helemaal lekker aanvoelt.. luisteren naar mijn lichaampie
vanavond benen/rug.. hoop dat ik er wat beter inzitsq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5
Comment
-
Originally posted by wzoet View PostIk heb van mezelf lovehandles en ben bang dat ik wel onder de 10 moet duiken omdat weg te krijgen. Als ik ga cutten doe ik het rustig en langzaam, wil wel wat massa blijven houden en ga dat helemaal niet voor een contest op een forum doen. Verder heb ik ook niet de behoefte om droog te staan.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Originally posted by gleke View PostMaar kan je nog steeds voor de fun meedoensq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5
Comment
-
Originally posted by wzoet View PostIk ga niet voor de fun cutten. Als ik er behoefte aan heb om te cutten doe ik dat en neem er rustig de tijd voor. Zit nu iets boven onderhoud en verlies heel langzaam aan steeds meer vet terwijl ik even veel blijf wegen + kracht gaat voorruit.Originally posted by wzoet View Postpersoonlijk houd ik ook meer van buff rond een procent of 15/16% met duidelijk aanwezige massa dan droog. wtf heb je nou aan een sixpack.
marjah just my opinion.
Ik vind trouwens ook wel massa > pussy sicpackOn a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
Foto's maken posten kan natuurlijk altijd, maar winnen doe ik niet. Dyno doet ook mee dus...
Sixpack kan mij dus geen moer interreseren, daarom train ik ook nooit buik alleen compounds. Voor de chicks heb ik geen sixpack nodig.
straks rug/benen.. we shall shesq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5
Comment
-
Deadlift/deadlift overslagen, onderrug voelde niet zo lekker en met benen kan dat qua kracht niet zo kwaad.
5min crosstrainer
2setjes van 5 vertical traction.
seated cable row 72.5kg attemp
05x72.5kg
05x72.5kg
05x72.5kg
05x72.5kg
05x72.5kg
is maar 2.5kg meer tov vorige week maar vpr is vpr.
BOR
08x80kg
08x80kg
08x80kg
08x90kg haha nog strict ook vorige keer dat ik probeerde was het cheated ass hell dus ook beetje pr.
strict db rows
08x40kg 08x40kg
08x40kg 08x40kg
rust
08x40kg 08x40kg
08x40kg 08x40kg
Vertical traction machine hierboven
Dropsets
05x100kg
08x80kg
08x60kg
Toen gaan inproviseren door andersom op het apparaat te gaan zitten een soort reverse grip ongv omgekeerd lpd
08x50kg aanvoelen
08x50kg
08x70kg
heel apart, voelde alleen een bepaald bovenste gedeelte van de lats wat ik nog niet eerder had gevoelt, wel es lekker voor de afwisselig
smit shrugs failure
set 1 fullblock 17x
set 2 fullblock 20x
set 3 fullblock 16x
set 4 fullblock 14x + hold van 10 sec
burn motherfockersss burnnnnnnnnn
Leg extension Leg curl zonder rust
08x27.5kg x 08x30kg
08x27.5kg x 08x30kg
08x27.5kg x 08x30kg
08x27.5kg x 08x30kg
nog meer burnnn..
morgen rust.
do en vrijdag rustige trainingen. maandag weer knallensq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5
Comment
-
Moest net met een paar schoolmaten mee fitnessen op school. Zo gezegt zo gedaan. Ik een setje van 8x50kg banken voor de lolzzz en mijn maten die wilden geen eens meer.. de ene toch over weten te halen en die drukte 2x 30kg pff. Mijn ene maat deed ook met hammerstrengt rug apparaat heel ver naar achteren leunen, zeg tie deze is zo goed voor je borst ik span hem helemaal aan. Hij denkt ook serieus dat die een sixpack gaat krijgen voor de zomer door alleen buik te trainen hij is 1.80 en 100kg precies. Ondertusssen elke ochtend ontbijten bij burger king.
Verder eigenljk best fijn sportschooltje, alles hammerstrengt en squatrek 2 losse benches alleen dumbells tot fucking 20kg. Moest ook ff mijn armen trainen met 20kg dumbells.. dus een setje van 8 hammer curls gedaan vonden ze daar wel impressive..
Ik denk dat ik daar wel eens borst/rug ga trainen, gewoon een middagje uit school voor de afwisseling. Ik mag dat hammerstrenght spul wel..sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5
Comment
-
haha...klinkt goed man...neem je toch je eigen dumbbells mee in je sporttas.There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Comment
-
Originally posted by wzoet View PostGhehe die ik zit in zwolle op school en moet met de bus en een stuk lopen, dan word het een work-out opzich om met dumbells te gaan sjouwen. Zou wel mooie streek zijn.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: