Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
seated MP
05x30kg
04x50kg 5f jammer had ik makkelijk moeten drukken.
05x50kg
05x50kg
balen van de 5e rep, had een tussen stapje met 40 moeten maken.
dips zo diep mogelijk doorzakken.
6xbw
6xbw
6xbw
note; netjes..schouders leken wel af te knappen.
flat flyes (db each)
06x10kg
06x16kg
06x22kg
note; gewoon goed, lekkere focus op de pecs
side raises cable op de knieeen
06x7,5kg r+l
06x7.5kg r+l
08x7.5kg r+l
=vpr vind deze echt vele male beter dan db side raises, lekkere constante spanning zo. en het is verdomd pittig.
cgbp
05x50kg
05x70kg
02x80kg +3 forced reps
3x10 triceps roelly
push down pronated
rope push down
push down supinated.
note: tevreden alleen nog geen 1 keer cardio gedaan deze week haha
Ja je kunt natuurlijk wel iets minder smokkelen. Persoonlijk vind ik dit ook iets veiliger voor mijn onderrug.
alleen het rare is dat ik geen 5x5 50kg meer kan vol maken, het is me seated en staand allebei al een keer gelukt. moet eens zien te achterhalen waardoor dat komt.
Toen een uur een lesje chen chi chau meegedaan. Je leert gewoon om op techniek te vechten en vieze gemene trucjes en dat soort gekkigheid. Ook mag je gewoon boksen/trappen/grondgevechten. Ik dacht dat het voor pussy's was maar het gaat er hard aan toe daar. Tussendoor nog wat estafettes en shit dus het is ook een hele goede en leuke vervanging voor cardio. Ook beweerde iedereen dat ze door combinatie met dit sterker worden met de krachttraining en hier veel profijt van hebben.
Alleen het is denk ik niet te combineren met 4x per week trainen.
thx gleke.. close grip ben ik gewoon sterker, ik voel dan ook mijn lats erg meewerken. Misschien dat ik daardoor meer druk??
gisteren trouwens nog een pr gezet op seated mp.
wilde nog een setje op het laatst met 60kg proberen. 1rep helemaal zelf, 2e rep hele lichte spot, 3e rep gewoon te veel hulp. wel pr omdat het seated is en het alleen staand was gelukt.
vechttraining van gisteren heeft er lekker ingehakt. geen spierpijn ofzo alleen beetje blaauw en kracht net wat minder als normaal
deadlift conv/sumo
werksets
02x100kg overhands ( kon wel doortrekken, zat er nog niet lekker in)
05x100kg sumo
03x100kg (voor mij gevoel was mijn rug bol, maar dat was helemaal niet zo kon nog wel door.
10x80kg
gvd dikke kutzooi wat een pussyweights.. vrijdag MOET ik weer pr's zetten op deadlift BAM!
seated row
06x60kg
06x80kg
06x80kg
04x90kg
04x85kg
06xfullblock zat er niet in.. jammuhhhhrr.
leg curl
10x30kg
10x30kg
10x30kg
met stop onderin, lekker rekken en wat spelen.
concentration curl ff aantasten heel lang niet meer gedaan.
06x20kg
06x20kg
06x20kg
prtje..
verder nog wat face pulls en shrugs en biceps pompen half uurtje pompen omdat het zo gezelliee was.
Als je close grip (schouder breedte) te sterk is in verhouding tot je reguliere bench, zou je eens moeten proberen een wat wijdere grip te hanteren voor de reguliere bench.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment