Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
= volume pr had de laatste weken steeds verhoogd met 2.5kg, werkt lekker.
db rows
10x40kg
10x40kg
10x40kg
10x40kg
lpd
08x50kg ( hing een kutstang aan)
08x60kg
08x70kg
08x70kg
12x50kg
70kg is volgens mij ook vpr.
box squat
05x40kg fullsquat, toen boxsquat
10x40kg
05x50kg
05x60kg
05x70kg ( pr ) nog belachelijk laag maar goed
02x80kg ( 3f ) zat ik op het bankje met 80kg in mijn nek ghehe ook pr..
16x40kg fullsquat volgende week 20repper
20minuten crosstrainer
ging verrassend soepel, gisteren was ik echt helemaal kapot daarna
nog voor straf wat chin ups failure
05xbw(84kg)
04xbw
04xbw
zal mijn log nog eens doorbladeren, volgens mij ook pr. laatste keer dat ik chin ups deed begon ik ermee en deed ik 3x3 dacht ik.
Lees net in het begin van mijn log (26oktober) dat ik toen mijn werksets bank met 3x3 70 deed. Is dus in 3maanden +10kg op reps. Ook 5+ op reps met de miltary press. En ik denk dat als ik er vandaag voor was gegaan ook +10 was gelukt.
rug ook wat sterker geworden, benen komen langzamerhand mee.
Voor pendlay rows moet ik dan eerst goede techniek leren. Heb het wel is geprobeerd maar mijn knieen zaten in de weg. Yates row kan ik eens proberen. Is toch gewoon een soort paused bb row. Vasthouden en knijpen alsje hem naar je toegetrokken hebt?
tenmisnte zo zie ik hem op youtube.
vanacht trouwens ff geholpen in een discotheek. 11 tot 5u beetje dom glazen ophalen en dom ouwehoeren + gratis drinken voor tientje per uur. najah had al een maand geen biertje meer gehad en 3 gratis biertjes kon ik niet laten staan.
bij een pendlay sta je meer voorover gebogen
een aantal graden schuiner omhoog staan noem je het een bb row
+ bij een yates row sta je weer wat verder omhoog - kan je wat zwaarder pakken
een keer eens wat cheaten om te kijken hoe het gewicht aanvoelt
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment