Nibor76nl Log 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by talalelh15 View Post
    lekkere training, zal als ik jou was wel minder machines gebruike.
    Beetje afwisselen en nog even beter voor mijn schouder..
    Ik ga straks vanzelf weer meer losse oefeningen doen hoor..

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
      Ik doe mijn best en ik ben nog lang niet van plan om te stoppen dus nog alle tijd..

Je pakt inderdaad dezelfde spieren alleen pak je het hier wijder dan met zo'n triangel handvat bij de seated cable row..

Maakt niets uit verder. Net als pull-ups of latpull, wide of small, maakt voor je lats niks uit.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Beetje afwisselen en nog even beter voor mijn schouder..
        Ik ga straks vanzelf weer meer losse oefeningen doen hoor..
        Ah k:P, ja k weet niet precies wat je allemaal veranderd heb vandaar:P

Comment

Ah k:P, ja k weet niet precies wat je allemaal veranderd heb vandaar:P
          Ik train nu puur op gevoel en waar ik zin in heb..
          Ik hou wel rekening met welke spieren ik wil pakken ,maar ik doe het nu ff anders..

ik train nog wel verdeeld over 4 dagen om alles te splitten..

Comment

• Zondag 20 maart

Benen en Buik Dag...

5 min Warming up.

3 setjes Squatten ..Goed diep gezakt en rustig omhoog en omlaag... werd steeds licht in mijn hoofd dus rustig aan gedaan..

Legpress:

10x 55 kg / 10x 75 kg / 10x 95 kg / 10x 95 kg Deze legpress is anders dan die van Technogym en vandaar dat ik minder gewicht kan pakken..Ik had het ff nagevraagd omdat ik normaal 110 kg pak..

Leg Extension:

10x 55 kg / 10x 65 kg / 10x 75 kg / 5x 75 kg / 55 kg tot fail / 35 kg tot fail.. ik was kapot hierna..

Leg Curl:

10x 45 kg / 10x 55 kg / 10x 65 kg / 45 kg tot fail... Kon hierna ff niet meer op mijn benen staan..

Rotary Calf:

3 setjes tot failure met 35 kg

Seated Abdominal:

3 setjes tot failure met 45 kg en 55 kg..

15 Minuten Cardio op Hometrainer met interval...Zweet liep over mijn buik en rug...

8 minuten in de zonnecabine ( staand )

15 Minuten Sauna.. Ik had een kwart emmer water op de stenen gegooid...was iets teveel van het goede..hahaha

Comment

• Vandaag maar eens langs Het KRUITVAT gegaan..

Glucosamine Puur. ( ik ben al wat ouder he..dus om mijn gewrichten wat soepel te houden )

Knoflook&Visolie Capsules .. voor de Bloedvaten en Cholesterol.

Carnitine Fatburner..

Multi energie boost .. Vitamine

Morgen komt er het volgende binnen:

Basic Bulk Whey van xxl nutrition.

Serieus mass van Bodylab.. Deze keer gelukkig met banaan smaak... (aardbei was mierzoet en smerig...)

Dus voorlopig kan deze jongen er weer tegen...

Ik voel nu de spierpijn opkomen in mijn benen van de training van gisteren...dat gaat nog 3 dagen duren...

Comment

Vandaag maar eens langs Het KRUITVAT gegaan..

Glucosamine Puur. ( ik ben al wat ouder he..dus om mijn gewrichten wat soepel te houden )

Carnitine Fatburner..

Serieus mass van Bodylab.. Deze keer gelukkig met banaan smaak... (aardbei was mierzoet en smerig...)

Ik voel nu de spierpijn opkomen in mijn benen van de training van gisteren...dat gaat nog 3 dagen duren...
                Kom op man niet zo piepen,we gan straks wel even bij een flat van 14hoog 4xnaar boven en naar beneden rennen!!!Altijd lachen als je eigenlijk niet meer kunt lopen na een goede training en je gaat kapot van de spierpijn.

Als ik echt mijn benen goed heb getraind is het altijd weer een uitdaging om mijn reet te vegenals ik gescheten heb!

Comment

Vandaag maar eens langs Het KRUITVAT gegaan..

Carnitine Fatburner..

Huppa inkopen die handel, gelijk blut ahahah :P

Comment

Huppa inkopen die handel, gelijk blut ahahah :P
                    Bijna wel ja.. iets van €160,00

Grijp ik tenminste niet mis naar mijn supps..

Ik krijg een sample van Unleash V3 erbij.. ben benieuwd..

Comment

• Volgens mij is dat niet zo boeiend die unleash, mischien de 1e x. No explode lijkt me daarentegen wel heerlijk.

Comment

Volgens mij is dat niet zo boeiend die unleash, mischien de 1e x. No explode lijkt me daarentegen wel heerlijk.
                        Ik krijg het als goodie natuurlijk..

Ik was niet van plan om en booster te gaan gebruiken..maar ik ben wel benieuwd..

Comment

• Ik had die erook bij genomen, heb hem alleen nog niet genomen dus denk dat ik hem neem als ik ga toppen ofzo, maar laat het weten als je hem een x neemt!

Comment

• Originally posted by Datel View Post
                            Ik had die erook bij genomen, heb hem alleen nog niet genomen dus denk dat ik hem neem als ik ga toppen ofzo, maar laat het weten als je hem een x neemt!
                            Zal ik doen man..

Blijf mijn log lezen

Comment

• Zieke trainingen hier, abbo.
                              Groeten

Comment

• Woensdag 23 maart

Net mijn Borst en schouders getraind.

Ik had voor de training 15 gr Unleash V3 genomen om te proberen..( halve dosering )

Het smaakte nog best goed ( cassis ) en de kleur vond ik wel grappig..

Helaas merkte ik niet echt onder het trainen iets ervan dus misschien had ik gewoon die 30 gram tegelijk moeten nemen..

Bankdrukken ging best aardig en ik heb veel setjes gedaan. gewicht 30 kg / 40 kg / 50 kg / 60 kg en hierna steeds snel iets eraf en tot failure..

Schuin Drukken ging ook goed en meerdere setjes gedaan met 30 kg en 40 kg met brede en smalle grip. Hierna ook weer tot failure..

Cable cross 4 setjes tot mijn borst bijna ontplofte..

Peck deck om het nog ff af te maken.. gewicht weet ik niet meer maar ik was kapot na afloop..

Energie was nu bijna op helaas...

Schoulder press ging moeizaam ,maar met weinig gewicht helemaal naar de klote getraind.

Side raise met 6 kg en 8 kg lekker beheerst en rustig laten zakken en boven ff vasthouden voor 2 seconde..

Front Raise 2 setjes met 8 kg en 2 setjes met 10 kg..

Nu was ik ff naar de kleedkamer gegaag en voor de spiegel gekeken en het zag er zeer goed uit..
                                Lekker vol en opgepomt..

Nu nog 15 minuten cardio op de hometrainer met om de 2 minuten 30 seconde full speed en dan weer rustig..

Het zweet druipte over mijn rug / hoofd en buik..

Uiteraard nog ff sauna en stoomcabine...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X