Originally posted by nibor76nl
View Post
Nibor76nl Log 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by El Magico View PostZonde van die schouder man.. hopelijk lost het snel op.. Dat glucosamine schijnt erg goed te zijn voor de smering van je gewrichten.. Maar misschien heb je dat al.. Succes!
Ik hoop het ook..
Glucosamine moet ik nog kopen..
Ik voel nu wel dat ik gisteren heb getraind.. dus toch mijn spieren weten te prikkelen..
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View PostHe maat..
Ik hoop het ook..
Glucosamine moet ik nog kopen..
Ik voel nu wel dat ik gisteren heb getraind.. dus toch mijn spieren weten te prikkelen..
Glucosamine Sulfaat
Het proberen waard denk ik..Failure is your friend
Comment
-
Zaterdag 12 maart..
Vandaag Heerlijk getraind.. was rustig in de gym.
Ik heb mijn rug getraind en biceps/triceps..
Ik merkte dat ik beter train als ik gewoon naar mijn gevoel luistert en steeds wissel van oefeningen en gewichten..
Dus als ik voel dat een spier goed is aangepakt is het goed voor mij en maak het mij niet meer uit wat voor gewicht het is..
Trainen moet relaxed en effectief blijven dus voorlopig train ik zonder schema..omdat ik mij hier momenteel prettiger bij voel..
Na de training heb ik nog 250 kcal verbrand op de home trainer in ong. 35 minuten..
Sauna was uit en dus maar lekker ff gaan zonnebanken..
Ik had vandaag niet veel last van mijn schouder gelukkig en ik heb lat pulldown overgeslagen om mijn schouder te ontlasten..
Wel heb ik lekker veel seated row's gedaan en wat burn setjes tot ik helemaal op was..
Ik voelde mijn rug lekker branden en dat was heerlijk gevoel..
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View PostIk ben nu 1 kg aangekomen en mijn vetpercentage is gelijk gebleven..
Clean bulken in combinatie met fatburners blijkt goed te werken..
Ik heb liever 1 kg per maand zonder vet dan 6 a 8 kilo met vet...
Langzaam aan gaat het de goede kant op..
Comment
-
Originally posted by Beeps View PostMooi om te lezen hoe je je trainingen aanpakt. Het lijkt erop dat je heel goed luistert naar signalen van je lichaam. Ik ga nog van je leren
Heel veel succes
Ja..je eigen lichaam geeft vanzelf aan wat het beste is..
Al doende leert men toch?
Leuk dat je ff een kijkje heb genomen op mijn log...
Comment
-
Originally posted by El Magico View PostLekker nibor, een schone kilo aangekomen deze maand.. als je dat aanhoud is dat gewoon 12 kilo per jaar..(rekenwonder haha).. Nu door blijven knallen!
ps.. welke fatburner gebruik je eigenlijk?
Ik heb carnitine fatburner ( ideaal gewicht ) van Kruidvat.
Ik neem er 6 per dag.
2 in de ochtend..2 in de middag en 2 in de avond..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment