You mirin my power squat ass, you assflexer?
Sjoerd's Total Destruction
Collapse
X
-
Ik wil weer trainen. Morgen moet ik de 3x8x80kg bench doen. Als het zonder spotter en soepeltjes gaat ben ik tevreden.
Overigens is de pigeon pose echt een super goede oefening voor je heupflexibiliteit. Probeer die oefening maar te doen zoals in dit filmpje:
How to Do the Pigeon Yoga Pose - YouTube
Ik kwam erachter dat ik nog veel moet oefenen, want mn been kwam no way 90 graden.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
-
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostVanavond 3x8x80 benchen. Hopelijk voelt het goed aan, dan zit er meteen rek in voor volgende week 3x8x82,5. Als die 3x8x80 dus niet soepel gaat zal ik er ziek van zijn en vervolgens balen.
En no worries als het niet lukt, dan pak je hem volgende week. En met een maandje bench je 3x8x85focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
-
Originally posted by Teddek View PostSuc6 kerel ik bench hem nog niet. Jealous...
En no worries als het niet lukt, dan pak je hem volgende week. En met een maandje bench je 3x8x85
Warm-ups
8x40
6x60
5x70
3x8x80 --> Hij lukteee, trol tekentje. Spotter hielp alleen met uittillen zodat ik goed bleef liggen. Voor de rest geen hulp, handen eraf, dus helemaal zelf. Elke rep borst aantiks dus gewoon netjes. Laatste set was wel zwaar though, dus wat het volgende week wordt met 82,5 durf ik niet te zeggen. Heb mn twijfels of de 82,5 lukt maar we shall see!!!
Chins
2x8xBW +5kg
6xBW+5kg --> Deze was wel pittig moet ik zeggen
Incline dumbell press
12x26kg
2x10x26kg. Standje 3 van het bankje
Barbell rows
2x10x62,5
8x62,5 --> Vind het toch nog lastig om de juiste vorm aan te nemen, vooral horizontaal is nog niet echt mogelijk, sta altijd wel in een hoek.
Rear Laterals Cable
2x12x4,5kg
9x9,0kg
CGBP
9x62,5
8x62,5
60x10 --> Volgende week denk ik 62,5 gewoon pakken en aimen voor 3x10 ofzo. Misschien 3x8, en dan gewoon reps uitbouwen even. Als de bench zwaarder wordt, wordt het natuurlijk ook zwaarder om elke keer de CGBP te verhogen.
Hammer curls
2x12x14kg per hand
10x14kg per hand --> Lekkere pomp, double biceps flex.
Al met al lekkere training, ik was tevreden toen de 3x8x80 gewoon lukte. Is tijden geleden, theoretisch gezien zou de max dus al weer 100 moeten zijn. En aangezien ik de vorige keer 100 benchte terwijl 3x8x80 net niet lukte zou het iets meer moeten zijn.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by kojak View Postnetjes man! 3x8x80 mirin brah.
Morgen ook even kijken of ik een beetje ben aangekomen, anders gaan kcals met 100 omhoog.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
51 minutes ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: