Kojak's log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Yawa77 View Post
    Lekker knallen K-boy hehe :P
    Uiterlijk in januari moeten we weer samen trainen namelijk! Toph hopelijk erbij, Sjoerd en die andere dude uit Amsterdam, Nieck01 ofzo toch?
    mag ik tegenwoordig niet meer meedoen?
    Nieck01 wij trianen ook in A'dam ja

OT:
    gewoon lekker riem omdoen vind ik veel prettiger! en je bent ongeveer 10% sterker
    Calisthenics / Street workout

Comment

• Sorry IJsblok, ik vergeet er steeds iemand :P
      Natuurlijk ga jij ook mee haha!

@Nieck01, ja ik train bij de fitforfree Lijnbaansgracht, vorig jaar soms bij Kojaks gym (Uilenstede), daar zit jij nu toch ook?

We hebben sjoerd al in de whatsapp. En IJsblok klopt het dat jij geen whatsapp hebt? Dus Nieck pm me maar ff je nummer ofzo als je mee wilt trainen!
      Laissez Faire

Comment

• Originally posted by Yawa77 View Post
        Sorry IJsblok, ik vergeet er steeds iemand :P
        Natuurlijk ga jij ook mee haha!

@Nieck01, ja ik train bij de fitforfree Lijnbaansgracht, vorig jaar soms bij Kojaks gym (Uilenstede), daar zit jij nu toch ook?

We hebben sjoerd al in de whatsapp. En IJsblok klopt het dat jij geen whatsapp hebt? Dus Nieck pm me maar ff je nummer ofzo als je mee wilt trainen!
        jep, ik zit ook bij uilenstede, ideaal aan de overkant van de straat ik zal je meteen ff een pm sturen
        Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
        Doel eind 2015: 100kg
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

• Originally posted by kojak View Post
          over 3 weken staat 5x100 op het programma (volg bill star, dus heel rustig gewicht opbouwen). Hoe gaat het met jouw trainingen fm?
          Sinds 1 maandje weer aan het bulken (nu 75kg, 12-13%), bezig met full-body en redelijk veel hardlopen spinnen en binnenkort begin ik met een cursus klimmen(indoor).
          Ik moet ook mijn logje weer eens gaan oppakken, ik vergeet dat altijd

Gaat wel redelijk dus

Comment

• Heb t momenteel echt druk met allerlei omstandigheden, maar er wordt wel getraind natuurlijk. Kan niet wachten tot de tentamens voorbij zijn..

3.3

squat
            3x94

paused bench
            3x73

pendlay row
            3x60

cgbp
            3x5x65
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• 4.1

suat
              5x94

paused bench
              4x73 + 1x t&g

pendlay row
              5x60

Comment

• had zondagavond iets slechts gegeten bij een 'steakhouse'..sinds die avond al last van maagkrampen en misselijkheid. Vooral na de training gister...was zo ziek dat ik op school heb geslapen lol en een kwartier later een tentamen van 3 uur moest maken ...ook waardeloos gegeten gister. Vandaag opgestaan met koorts...denk een voedselvergiftiging ofzo, ook geen trek in eten. Nu gaat het weer beter maar toch af en toe buikkrampen. Moet toch me gewichten voor mp en dl halen morgen!

Comment

• Maar je hebt dus vooralsnog geen training moeten skippen? Dat is iig nice! Beterschap.
                  Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                    Maar je hebt dus vooralsnog geen training moeten skippen? Dat is iig nice! Beterschap.
                    Thanks! Nee nog geen een training geskipt, ga vandaag ook gewoon al ben ik nog niet helemaal hersteld. Denk dat ik zo laat mogelijk ga. Een training missen is gewoon not done voor mij en al helemaal niet bij bill star.

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                      Thanks! Nee nog geen een training geskipt, ga vandaag ook gewoon al ben ik nog niet helemaal hersteld. Denk dat ik zo laat mogelijk ga. Een training missen is gewoon not done voor mij en al helemaal niet bij bill star.
                      Ik had het 1 keer geflikt en daarna ben ik maar gaan toppen want weken overnieuw doen is niet leuk
                      Lid van de 200 club

Comment

• Ja dat is het nadeel aan het schema, het staat al weken van te voren aangegeven wat je moet gaan doen. Als je dan een keer ziek bent, ben je zwakker en wil je eigenlijk niet trainen. Dan kan je een hele week bill star opnieuw gaan doen of zelfs twee weken.

Comment

• Training net ging verrassend goed, ook al ben ik nog niet helemaal beter.

4.2

deload squat (high bar)
                          5x71
                          5x71

mp
                          5x55

deadlift
                          5x132

db curlzz
                          3x8x18

Bij de deadlift goed erop letten dat ik me lats aanspan en iets meer naar boven kijken. Ging veel beter dan vorige week. Na bill star ga ik high bar squatten.

Comment

• Beterschap!
                            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Bedankt!

Comment

• 4.4

squat
                                3x96

bench
                                3x75

pendlay row
                                3x62.5

cgbp
                                3x5x67.5

kuiten
                                3x15

Zo ben weer helemaal genezen, voortaan nooit meer iets vettigs eten buiten de mac of bk om. Al eet ik daar ook nooit wat. Training ging goed, al was de bench press toch niet easy te noemen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X